Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Opstarten HW

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 119

Geregistreerd: 04 sep 2012 22:46

Bericht 19 jun 2015 14:02

Opstarten HW

Nadat ik de laatste update van HW vorige week heb geinstalleerd, start HW niet meer automatisch op, hiervoor wel: als ik de PC aanzette, kon ik een paar minuten later op de orgelbank plaatsnemen: het orgel stond speel klaar ( dit was wel het laatste instrument wat geladen was.

Wie weet wat waarom?
Ik hoop al diverse tips gekregen, (kwamen neer op het binnenslepen van de snelkoppeling van HW naar de map opstarten), dit werkte niet ( of ik heb (alweer) iets verkeerd gedaan ( niets menselijks is mij tenslotte vreemd).

Ik zie uit naar de expertise op dit forum.


Gr.

Huib van der Geer
"Met het oog op de jeugd, moeten wij, zingen,verzen componeren en telkens wanneer het nuttig en heilzaam is, zou ik alle klokken maar laten luiden, alle orgel laten dreunen en alles geluid laten maken waar geluid in zit." (Luther)

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 19 jun 2015 15:21

Re: Opstarten HW

hoi Huib,

tijdens de installatie/update kan je aangeven(in setup) dat HW moet opstarten met windows

gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 119

Geregistreerd: 04 sep 2012 22:46

Bericht 20 jun 2015 10:43

Re: Opstarten HW

Jan Wim, dank voor je antwoord, ik heb de update gewoon opnieuw ge-installeerd, kwam bij custominstallatie deze keuze tegen , aangevinkt, maar mocht nog niet helpen, heb jij evt. meer suggesties?
Misschien even per telefoon contact en evt. jouw hulp op afstand? mijn nr. kan ik je sturen als je me een mailtje stuurt naar geer@vastgoednetwerk.nl, alvast dank!!

Gr. Huib
"Met het oog op de jeugd, moeten wij, zingen,verzen componeren en telkens wanneer het nuttig en heilzaam is, zou ik alle klokken maar laten luiden, alle orgel laten dreunen en alles geluid laten maken waar geluid in zit." (Luther)

Berichten: 53

Geregistreerd: 18 jan 2012 15:02

Bericht 20 jun 2015 17:01

Re: Opstarten HW

Huib,
volgens mij moet je dit instellen in windows.
Mogelijk kan dit je helpen:
https://www.windows-helpdesk.nl/opstarten-programmas-windows-beheren/

suc6
Avatar gebruiker

Berichten: 119

Geregistreerd: 04 sep 2012 22:46

Bericht 22 jun 2015 09:54

Re: Opstarten HW

Jan Wim,

De opnieuw ge-installeerde Update HW 4....... met aangevinkte mogelijkheid opstarten bij opstarten Windows heeft toch bevredigend resultaat opgeleverd, het gaat weer als "vroeger"!

Dank allemaal voor jullie welwillende adviezen. Als wederdienst nodig ik jullie, adviseurs, uit voor een orgelspeelsessie in Oene, hartelijk welkom.


Gr. Huib
"Met het oog op de jeugd, moeten wij, zingen,verzen componeren en telkens wanneer het nuttig en heilzaam is, zou ik alle klokken maar laten luiden, alle orgel laten dreunen en alles geluid laten maken waar geluid in zit." (Luther)

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com