Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

vraag

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 11

Geregistreerd: 12 aug 2017 19:33

Bericht 12 aug 2017 21:21

vraag

ik heb een vraag...
ik heb hauptwerk en een mdikeyboard. alles werkt prima.. ik wil een 2e keyboard kopen van het zelfde merk...nektar impact... kan ik beide keyboards op een laptop aansluiten ..en hoe moet ik beide keyboards op hauptwerk en swellwerk afstellen.. bei orgel met 2 klavieren..graag wat hulp hierbij...ik heb 4 usb poorten op de laptop
Laatst bijgewerkt door ijslander op 12 aug 2017 22:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 12 aug 2017 22:28

Re: vraag

IJslander, welkom op het forum

Je kunt het 2e keyboard via USB op de laptop aanlsuiten. Heeft de laptop geen USB aansluiting meer vrij, dan moet je een USB hub kopen die door een externe voeding gevoed wordt. Dus geen passieve USB hub. En dan beide keyboards daarop aansluiten.

Het herkennen/koppelen van het 2e keyboard in HW gaat netzoals het eerste. Op het scherm op het 2e keyboard vanhet virtuele orgel met de rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor 'Auto-detect .....'.
Volg de instructies op het vervolgschermpje op. Dus druk eerst de laagste toets (C) van het 2e keyboard in, daarna de hoogste toets die in de sample set beschikbaar is, veelal de g3 toets.
Komt er een signaal binnen, dan krijgt de grijze Done knop zwarte letters en kan op de knop geklikt worden.
En dan werkt het.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com