Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Extended version

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 27 dec 2011 14:06

Extended version

Ik heb de sampleset van Silbermann Ebersmunster en wil graag de extended version gebruiken. Ik heb gezocht in het menu, maar kan nergens vinden hoe ik deze kan installeren of aan/uit zetten. Wie weet meer?

H gr

Chiel Jan

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 27 dec 2011 14:31

Re: Extended version

Chiel Jan,
Naast het 'Console', 'Touch', 'Touch left' en 'Touch Right' heb je een 'Control' tabje (rechts), daar kun je de functies voor Extended compass en coupler aanzetten.
vrgrt,
Gert
PS Als je opnames maakt, wil ik ze graag plaatsen op PCorgan, bijv. op http://www.pcorgan.com/Luister6.html en http://www.pcorgan.com/SampleSets1732Ebersmunster.html
Neem dan even contat op via info@PCorgan.com
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 27 dec 2011 14:52

Re: Extended version

Ha Gert,

Bedankt! Je kunt de knoppen zeker niet toevoegen? Zo moet je bijvoorbeeld de koppel van HW naar P (die op het originele orgel er ook niet op zit) altijd inschakelen via het control panel?

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 27 dec 2011 15:04

Re: Extended version

Je kunt de knoppen zeker niet toevoegen?
Nee, volgens mij niet.
Zo moet je bijvoorbeeld de koppel van HW naar P (die op het originele orgel er ook niet op zit) altijd inschakelen via het control panel?
Volgens mij wel.
In Hauptwerk 4 heb je ook de mogelijkheid om alle mogelijke koppels toe te voegen via een 'control paneeltje' (eventueel zijn ze via midi te koppelen aan knoppen op je orgel).

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com