Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 143

Geregistreerd: 17 maart 2011 14:18

Bericht 10 apr 2019 00:52

Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Het is niet leuk meer dat als je Hauptwerk Advanced aanschaft bij een hauptwerkdealer je meer dan een week moet wachten om je licentie te krijgen.
Ik noem geen namen vd dealer.
Waar het aan ligt??
Of Milan of de dealer??
Vindt het niet kunnen dat als je een duur programma qua software koopt je zo lang op de bijbehorende licentie moet wachten.
Iedereen hierbij gewaarschuwd!

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 10 apr 2019 12:23

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

muzieknoot schreef:Het is niet leuk meer dat als je Hauptwerk Advanced aanschaft bij een hauptwerkdealer je meer dan een week moet wachten om je licentie te krijgen.
Ik noem geen namen vd dealer.
Waar het aan ligt??
Of Milan of de dealer??
Vindt het niet kunnen dat als je een duur programma qua software koopt je zo lang op de bijbehorende licentie moet wachten.
Iedereen hierbij gewaarschuwd!


Hier heb ik al eerder voor gewaarschuwd op het forum, dit ligt aan Milan.
Trouwens ze reageren ook in het geheel niet op gemelde bugs enz.
Het max. staat op 3,5 week wachten op een licentie
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 10 apr 2019 18:10

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Dat is inderdaad geen stijl. Maar om nu te zeggen: ik ga naar een ander....daar is het weer te mooi voor.
Misschien kun je HW beter zelf overnemen, Muzieknoot! :D
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 99

Geregistreerd: 22 jun 2018 07:59

Bericht 15 apr 2019 08:49

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Geen kritiek maar een persoonlijke noot.

Tegenwoordig 'moet' alles binnen een dag op de mat liggen. Als iets 2 dagen levertijd heeft is dat te lang en zoeken we verder. Kopen we een nieuwe auto dan is het vreemd genoeg ineens normaal dat deze een levertijd heeft, maar een keuken moet tegenwoordig ook al op de plank liggen om gelijk mee te nemen...

... en wat krijgen we er allemaal voor terug? Frustratie als het langer dan 24 uur duurt...
Met vriendelijke groet,
Johan.

van Harmonium naar Hauptwerk

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 15 apr 2019 10:35

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Er zijn ook auto's, die uit voorraad leverbaar zijn. Dan kost het alleen 1 of 2 dagen rijklaar maken.
Kortom: als de verkoper/webshop aan geeft dat iets leverbaar is binnen 24 uur, dan moet hij zich ook aan die belofte houden.

Zo ook MDA. Op https://www.hauptwerk.com/forms/license-updates/ staat:
Updates are typically handled within 24 hours. Please check your junk mail/spam folder if you have not received your update!

Nu kan er eens een keer een uitzondering zijn, maar het is structureel aan het worden gezien de klachten hier en op het Engelstalig forum. Ook op support vragen (per email aan hem gericht of via het forum) worden niet beantwoord door MDA. Geen enkele reactie.
Avatar gebruiker

Berichten: 461

Geregistreerd: 01 jan 2015 22:51

Woonplaats: Zeeland

Bericht 16 apr 2019 10:25

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Antwoord van B.Milan op het engels forum:

Our apologies for the longer than usual turn around for your license. It was sent back the other day you should have gotten it by now. Please let me know if not.

Due to the increasing number of Hauptwerk customers and new instruments available updates are taking longer than usual. As discussed in another thread I wrote we are working on an entirely new licensing system as we realize the current system is not ideal and takes longer than we would like to get our customers their updates. With the new system licensing will be nearly instant!

Thank you again for your patience! I hope you enjoy playing the new organ you purchased.

Berichten: 45

Geregistreerd: 24 aug 2015 19:08

Woonplaats: Meppel

Bericht 16 apr 2019 14:10

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Het kan ook snel.

Gisteravond via de website upload van de request file om 20:28
De license file was binnen om 23:39

Groet,
Jan

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 16 apr 2019 16:17

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

ik wacht al 2 maanden inmiddels op support vraag, ben benieuwd hoe laaaaaaaaaaang dat gaat duren voordat daar enige reactie op komt.

De vraag is meer dan 1x gesteld (gemaild) aan Milan en Martin, en de support vraag is echt uitvoerig/grondig aangeleverd incl. testen, voorbeelden, screenshots enz.
Geen reactie
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 519

Geregistreerd: 21 nov 2012 15:32

Bericht 16 apr 2019 18:49

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Ha Jan Wim,

Een ontvangstbevestiging zou wel netjes zijn geweest (als dat er niet is geweest).
Maar niet voor alle vragen ligt direct een pasklaar antwoord klaar, of is er een recht op een inhoudelijk antwoord.
En als dat wel zo is, is het ook maar de vraag voor de ontvanger MDA of die er nu capaciteit voor heeft of noodgedwongen prioriteit aan zou moeten verlenen. Men is ook druk met beveiligingsissues. Geef het de tijd en adem rustig door. Te meer daar jij ergens anders suggereert dat er een fout in de software zit, lijkt het mij dat een persoon als Martin Dyde daar zeker inhoudelijk op terug zal komen.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 16 apr 2019 19:23

Re: Licentie Hauptwerk advanced kost meer dan een week.

Fokko schreef:Ha Jan Wim,

Een ontvangstbevestiging zou wel netjes zijn geweest (als dat er niet is geweest).
Maar niet voor alle vragen ligt direct een pasklaar antwoord klaar, of is er een recht op een inhoudelijk antwoord.
En als dat wel zo is, is het ook maar de vraag voor de ontvanger MDA of die er nu capaciteit voor heeft of noodgedwongen prioriteit aan zou moeten verlenen. Men is ook druk met beveiligingsissues. Geef het de tijd en adem rustig door. Te meer daar jij ergens anders suggereert dat er een fout in de software zit, lijkt het mij dat een persoon als Martin Dyde daar zeker inhoudelijk op terug zal komen.


Hoi Fokko, ben ik met je eens, maar mijn ongeduld zit in het feit dat er totaal geen reactie komt, geen eenvoudig berichtje met We hebben u mail in goede orde ontvangen bla.bla.bla….. Dan krijg je als gebruiker toch nog een klein beetje het idee dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden

En als het klopt zit deze bug al minimaal sinds HW 3 in de software.
Dus voelt het voor mij meer - ze zweten peultjes om alle problemen op te lossen, en hebben daarom geen tijd
- ze hebben het niet zo op aftersales ;)
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com