Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk 5 komt er aan

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 149

Geregistreerd: 07 okt 2012 16:57

Bericht 20 nov 2019 16:02

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Hoi Gerrit,

Dan heb je niet goed gelezen:)

There will be a free trial on HW V. There will also be an electronic version of the HWV User Guide, CODM User Guide, License Agreement and Release Notice.

So you should have all you need!

Thanks,
Michelle


Peter

Gerrit schreef:Ik heb even snel het officiële forum doorgelezen en kwam een aantal opvallende dingen tegen die hier, voor zover ik zie, nog niet of anders of alleen als vermoeden vermeld zijn:

1. Er komt inderdaad geen gratis versie.

2. De Lite versie is niet te koop, alleen te huur. Dit versterkt mijn vrees dat dit bij latere versies ook voor de Advanced versie gaat gelden.

3. Alle instellingen (voicing etc) worden WEL overgezet van 4 naar 5.

4. Alleen onversleutelde sets (wav/xml) kunnen zonder problemen gebruikt worden in versie 5. Versleutelde sets (ook zonder dongel) moeten opnieuw gedownload worden.

5. Brett verzekert dat alle producers hun sets klaar hebben voor versie 5 vóór de lancering. Of dat echt zo is, zullen we moeten afwachten, maar ik kan me voorstellen dat dit van MDA een eis is aan producers om überhaupt mee te mogen doen met versie 5. Zoiets van: er worden geen licenties voor nieuwe sets geaccepteerd door MDA zolang niet alle oude sets overgezet zijn.

6. Pipeloops zegt dat sets ook beschikbaar blijven voor versie 4, zolang daar vraag naar is. Ik neem dat dat dan sets zijn zonder dongel, want MDA zal geen dongellicenties meer verstrekken, lijkt me.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 20 nov 2019 16:24

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

peterdb72 schreef:Hoi Gerrit,

Dan heb je niet goed gelezen:)

There will be a free trial on HW V. There will also be an electronic version of the HWV User Guide, CODM User Guide, License Agreement and Release Notice.

So you should have all you need!

Thanks,
Michelle


Peter

Een 'free trial' is iets anders dan een gratis versie. Er komt geen gratis versie meer:

The Lite edition offers a better product then the discontinued free version at only $9.99 a month.

Bron: http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.ph ... 90#p133088

Ik denk dat een 'free trial' niet meer is dan een maand lang gratis proberen en daarna betalen of stoppen. De oude gratis versie kon je onbeperkt blijven gebruiken.
Gratis orgelmuziek op mijn website.
Avatar gebruiker

Berichten: 461

Geregistreerd: 01 jan 2015 22:51

Woonplaats: Zeeland

Bericht 20 nov 2019 17:45

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

anco.marijs schreef:
- Migrate to HW5 later on (outside the support period) with having to pay HW5 license update costs




Ik bedenkt met net.. Dit betekend dat iedereen direct mee moet naar HW5 om gratis je sets om te zetten.
Blijf je de kat uit de boom kijken, dan mag je betalen...
Avatar gebruiker

Berichten: 85

Geregistreerd: 13 nov 2019 16:49

Bericht 20 nov 2019 22:09

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Evert-Jan schreef:Hello Matthias,

Welcome on the Dutch Hauptwerk forum.

Because this is a Dutch forum, the message language must be in Dutch.

Not everyone on this forum can read/understand English or German.
Therefor, please use Google translate to generate your reaction on messages etc. in the Dutch language.

Kind regards,
Evert-Jan
Forummoderator


Betreurenswaardig.

Met hartelijke groeten
Matthias

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 20 nov 2019 22:16

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Betreurenswaardig


Moest wel lachen om deze reactie, is dit antwoord het product van google translate

of betreurenswaardig dat niet iedereen goed Engels/Duits kan lezen en schrijven
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 85

Geregistreerd: 13 nov 2019 16:49

Bericht 20 nov 2019 22:27

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Jan Wim schreef:Betreurenswaardig


Moest wel lachen om deze reactie, is dit antwoord het product van google translate

of betreurenswaardig dat niet iedereen goed Engels/Duits kan lezen en schrijven


:D :D :D

https://de.langenscheidt.com/niederlaen ... enswaardig

(approximately: What a pity!/Wie schade!)

Met hartelijke groeten
Matthias
Avatar gebruiker

Berichten: 97

Geregistreerd: 20 nov 2011 13:17

Woonplaats: Haaksbergen

Bericht 20 nov 2019 22:34

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

ceecies schreef:Dag Danny,
Wordt Raalte H4 of H5?
VrGr
Johan

Dat is een heel goede vraag :D ! Het probleem is dat ik via MDA geen HW4 dongle licenties meer kan krijgen op het moment dat Raalte uitkomt. Want de support voor HW4 wordt ergens in juni 2020 gestopt.
Dus ik zou zeggen: HW5. Maar omdat sets voor HW5 niet in HW4 geladen kunnen worden bereik ik een veel kleiner publiek omdat er nu nog veel, heel veel HW4 gebruikers zijn. Daarom hoop ik dat HW5 in 2020 snel zal aanslaan, maar dat gaat wellicht niet snel genoeg....
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 21 nov 2019 17:09

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Hallo Henk,
Heusden, en al m’n andere beveiligde sample sets zijn al voor Hauptwerk 5 geschikt gemaakt en getest bij m’n compagnon die even voor klant speelde. Hoe dat met die codes gaat ben ik nog niet uit. Ik moet er 10 per set kopen en dan bij de klant op z’n iLok zien te krijgen maar hoe weet ik nog niet?
Ik stuur de download gegevens alvast mee. Maar installeren kan dus nog niet.
Laat even weten of je nu direct al een upgrade voor HW5 koopt dan ga ik stappen ondernemen. Houd er erg in dat je allen beveiligde sets van alle leveranciers moet upgraden.
Groet Fred.

dit zijn de samples van hauptwerk.nl
Dus er is Hoop.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 196

Geregistreerd: 19 maart 2016 17:57

Woonplaats: Spijkenisse

Bericht 22 nov 2019 11:46

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Sonus Paradisi geeft in de blog aan welke samplesets in HW5 opnieuw geinstaleerd moeten worden.
http://www.sonusparadisi.cz/en/blog/
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 22 nov 2019 14:37

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

dit kreeg ik vandaag op antwoord van Hauptwerk.nl.

Goede morgen Henk,

Ik werd er op gewezen dat ik gisteren een en ander niet goed aangegeven heb. Ik ben een half jaar bezig geweest met mijn sample sets geschikt te maken voor HW5 maar dan voor nieuwe klanten.

Ik geloof dat het zo is dat bestaande klanten nog tot 1 october 2020 de beveiligde sets zonder kosten kunnen “migreren” van HW4 naar HW5.

Dit schrijf MDA daar over:

Activation codes will only need to be issued for *new orders* for customers running Hauptwerk V. All previous customers with a license for a version 4 instrument will be migrated *free* until October 1, 2020 after they upgrade to Hauptwerk V. Therefore please do not issue any activation codes to previous/current customers as we will handle that automatically for them through the next Hauptwerk update. As we wrote previously, we will support version 4 license updates on the old dongle system for your instruments for four months after the release of Hauptwerk V.
Ik begrijp dus daar uit dat wij als “creators” daar niet tussen zitten en dat je ook niets van mij hoeft te downloaden zoals ik gisteren per abuis aangaf.


vertaling.

Activeringscodes hoeven alleen te worden uitgegeven voor * nieuwe bestellingen * voor klanten met Hauptwerk V. Alle eerdere klanten met een licentie voor een versie 4-instrument worden * gratis * gemigreerd tot 1 oktober 2020 nadat ze een upgrade naar Hauptwerk V hebben uitgevoerd. geen activeringscodes uitgeven aan vorige / huidige klanten, aangezien we dat automatisch voor hen afhandelen via de volgende Hauptwerk-update. Zoals we eerder schreven, ondersteunen we versie 4 licentie-updates op het oude donglesysteem voor uw instrumenten gedurende vier maanden na de release van Hauptwerk V.

Groet Fred
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 23 nov 2019 15:12

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Inmiddels hebben we ene lisjtje per email gekregen van Jiri, betreffende samplesets die opnieuw geinstalleerd moeten worden, terwijl hij ook schrijft dat andere sets ( Caen, Rt, Utrecht) geen re-installation behoeven.......

Verder heb ik dan ook nog sets van hem die daar niet genoemd worden, zoals Forcalquier, Menesterol, etc.

Snap dus nu niets meer van de te volgen procedures......behalve dan, dat sets waarvoor de dongle werkte, automatisch schijnen te worden overgenomen in het nieuwe iLock systeem.

Vraag1: Moeten die beveiligde sets nu wel of niet opnieuw worden geistalleerd, of blijven die gewoon aanwezig na de upgrade.

Vraag2: Is het iddd zo, als Jiri nu suggereert in zijn email, dat onbeveiligde sets NIET opnieuw hoeven te worden geinstalleerd?? Ik lees toch overal, dat alles opnieuw moet worden gedaan.......

Ik neem het zekere maar voor het onzekere, en ga een tweede PC inrichten voor HW5........

HG

Geert

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 23 nov 2019 15:42

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

geert01 schreef:Vraag1: Moeten die beveiligde sets nu wel of niet opnieuw worden geistalleerd, of blijven die gewoon aanwezig na de upgrade.

Ja, beveiligde sets moet je opnieuw downloaden en installeren. Dat geldt ook voor sets die niet beveiligd zijn met een dongel, maar die wel versleuteld zijn. Instellingen voor die sets (voicing, midi-instellingen, etc.) worden wel overgenomen vanuit versie 4.

geert01 schreef:Vraag2: Is het iddd zo, als Jiri nu suggereert in zijn email, dat onbeveiligde sets NIET opnieuw hoeven te worden geinstalleerd??

Nee, onbeveiligde sets, die niet versleuteld zijn, hoef je niet opnieuw te downloaden en niet opnieuw te installeren. Die werken gewoon onder versie 5.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 23 nov 2019 18:32

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Ok, Gerrit, reuze bedankt voor je reponse.......

Nu eea steeds duidelijker gaat worden, is het misschien een goed idee, dat de crew van Pcorgan.com als service aan zijn forumleden, een migratie-howto gaat maken?? Want totnutoe lijkt het mij voor veel gebruikers - waaronder mijzelf - toch allemaal nog vrij duister......

En is ergens na te gaan, welke onbeveiligde sets zijn versleuteld? Ik begrijp van Gerrit dat die een andere procedure vereisen dan onversleutelde......

HG

Geert

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 23 nov 2019 19:06

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Tja, de organ ID lijst zou een prachtige basis hiervoor zijn.....
HGroet, Gerrit uit Gouda
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 23 nov 2019 19:51

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Begrijp ik nu goed dat ik in een week moet beslissen of ik een upgrade ga doen van HW5, omdat ik anders moet betaen voor een nieuwe beveiliging van mijn huidige samplesets? Is HW5 al beschikbaar dan?
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 415

Geregistreerd: 08 dec 2015 21:56

Woonplaats: Benthuizen

Bericht 23 nov 2019 20:09

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Ha Jaap,

Als het goed is, krijg je 4 maanden de gelegenheid om gratis de huidige sets naar HW V te migreren.

QTE
The special discount only applies for OAM HW4 (HW3,2) sets purchased during the migration and HW4 support period (4 month after HW5 release, if I'm informed correctly), enabling the resellers to empty their stock.
UNQTE

Je kunt ook al de HW V versies downloaden, zonder dat het HW V aanschaft.

QTE
Grant_Youngman wrote:
Will it be possible to download the files for the HW5 versions of HW4 sets we currently own without having a running version of HW5 to support them? So they can be installed after other necessary updates are complete?


Yes, of course, these are only new HW5 packages waiting to be installed now or later on, they have nothing to do with the actual installed version (as long as you don't want to install them).
UNQTE

Groet,
Arjan
Laatst bijgewerkt door Cheesecorner op 23 nov 2019 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 125

Geregistreerd: 21 dec 2011 11:58

Woonplaats: Houten

Bericht 23 nov 2019 20:14

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Nog als aanvulling zoals ik uit het gehele verhaal tot nu toe begrijp:

Milan heeft het nu over 9,99 USD per maand (subscription) of 199 USD perpetual licentie "as low"... maar dit blijkt dus de lite/basic versie te zijn. Wat betekent dit dan voor de advanced versie?

Als de Basic versie nu 249 USD en Advanced 599 USD kost, dan is de advanced 2,4x duurder. Dus zal de bovenstaande prijs van 9,99 USD per maand of 199 USD perpetual ook voor de Advanced met deze factor gecorrigeerd moeten worden, dus : 24 USD per maand of 480 USD perpetual (commerciële prijs zal dan 24,99 per maand zijn ;-)). Dat betekent dus dat je na 20 maanden meer gaat betalen voor een subscription licentie dan een perpetual licentie.

Ik heb nog eens teruggekeken wat ik in 2010/2011 betaald heb voor de Basic versie en de upgrade naar de Advanced versie en nog eens een upgrade van v3 naar v4... dit is in totaal 660 USD in 9 jaar. Omgerekend 73 USD per jaar en 6 USD per maand en dat voor een Advanced V4. En elk jaar dat ik V4 blijf draaien wordt de jaar/maand prijs lager (eenmalige investering van 660 USD gedeeld door het aantal jaren...).

Dat moet V5 wel heel wat meer te bieden hebben om over te stappen op een subscription licentie. Dat gaat me per jaar 288 USD kosten. En gezien de update historie van Milan, moeten we nog maar zien dat er elk jaar een update komt. De vraag is, zitten we ook elk jaar op een nieuwe update te wachten? En op termijn dan allemaal over op een subscription licentie en geen perpetual meer?

Ik heb op dit moment genoeg samplesets waar ik mee vooruit kan. De enige reden om te upgraden is als er nieuwe samplesets komen, ik met V4 volledig vast zit en wel naar V5 moet upgraden.

Maar goed, laten we zien wat het uiteindelijke verhaal gaat worden.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 23 nov 2019 20:39

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Bedankt Arjan!
En Gerhard of Gerard(?)
Ik moet inderdaad zien of ik het de moeite waard vind om te upgraden.
Het mooiste orgel maak je zelf.
Avatar gebruiker

Berichten: 125

Geregistreerd: 21 dec 2011 11:58

Woonplaats: Houten

Bericht 23 nov 2019 21:03

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Nog een andere variant... Gerald

Berichten: 415

Geregistreerd: 08 dec 2015 21:56

Woonplaats: Benthuizen

Bericht 23 nov 2019 21:09

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

geert01 schreef:Nu eea steeds duidelijker gaat worden, is het misschien een goed idee, dat de crew van Pcorgan.com als service aan zijn forumleden, een migratie-howto gaat maken?? Want totnutoe lijkt het mij voor veel gebruikers - waaronder mijzelf - toch allemaal nog vrij duister......


Het is zeker allemaal nog niet duidelijk. Maar wellicht gaat dat komen als HW V de markt op komt en krijgen we een goede migratie handleiding.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 23 nov 2019 21:27

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Inderdaad, Arjan, eerst maar eens afwachten waar MDA meekomt.
Nu is het speculeren en allerlei antwoorden uit forumberichten samenvoegen om tot iets te komen.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 23 nov 2019 21:28

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

geert01 schreef:En is ergens na te gaan, welke onbeveiligde sets zijn versleuteld? Ik begrijp van Gerrit dat die een andere procedure vereisen dan onversleutelde......

Onbeveiligde sets, die zijn versleuteld en dus encrypt op een ander level, moeten ook opnieuw gedownload worden.
Volgens mij is dat St. Anne (zit in de HW5 installatieset), Pipeloops sets, Gapinge (??) en de demo versie van Freiberg

Beveiligde sets, die opnieuw gedownload en in HW5 geïnstalleerd moeten worden, zijn:
- alles van MDA (MDA stuurt de eigenaar een PDF met downloadlinks),
- 2 sets van Pipeloops (Königslutter en Bonn Beuel). Van alle sets worden de downloadlinks op de website gepubliceerd,
- verschillende sets van Sonus Paradisi (http://www.sonusparadisi.cz/en/blog/sam ... on-in-hw5/ waar ook de procedure staat),
- alle sets van Voxus,
- alles van Sygsoft,
- Lavender Audio,
- Inspired Acoustics (zie http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.php?f=6&t=17803 van de HW5 versie zitten in het account de downloadlinks),
- OrganArt Media (zie http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.php?f=6&t=17795),
- Forestpipes (Waldkirchen in HW4 & 5; Steinmeyer Valley alleen in HW5),
- Virtual pipes (Walckerorgel Wildervank)

Niet beveiligde sets:
Onbeveiligde, niet encrypte sets hoeven niet gedownload worden. Deze werken gewoon in HW5. Voorbeelden van niet encrypte sets zijn Utrecht, Rotterdam (hoofdorgel), Caen, de sets van Piotr Grabrowski en Augustine VO.

Ik hoop dat ik hierboven niets vergeten ben.

De verkrijgbaarheid van HW4 sets na het uitkomen van HW5
- Sonus Paradisi verkoopt geen HW4 sets meer
- Pipeloops verkoopt zolang er vraag naar is
- OrganArt Media heeft HW4 sets in de aanbieding zolang de voorraad strekt bij zijn dealers (dus eigenlijk geen verkoop meer van HW4 sets)
- Inspired Acoustics blijft HW4 supporten

Anderen weet ik (nog) niet

MDA support HW4 HASP dongle updates tot 4 maanden na het uitkomen van HW5.


Aanvullingen hierop of melden van fouten: laat het even weten, dan pas ik bovenstaand overzicht aan.

EDIT: bericht op 25-11-2019 aangevuld.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 23 nov 2019 21:41

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

gkruizenga schreef:Milan heeft het nu over 9,99 USD per maand (subscription) of 199 USD perpetual licentie "as low"... maar dit blijkt dus de lite/basic versie te zijn. Wat betekent dit dan voor de advanced versie?

Die 199 USD gaat volgens mij over de advanced versie, aangezien de lite-versie niet te koop is, maar alleen te huur, naar ik heb begrepen. Maar ik denk dat die 199 USD de upgrade-prijs is, niet de aanschafprijs.

gkruizenga schreef:Als de Basic versie nu 249 USD en Advanced 599 USD kost, dan is de advanced 2,4x duurder. Dus zal de bovenstaande prijs van 9,99 USD per maand of 199 USD perpetual ook voor de Advanced met deze factor gecorrigeerd moeten worden, dus : 24 USD per maand of 480 USD perpetual (commerciële prijs zal dan 24,99 per maand zijn ;-)). Dat betekent dus dat je na 20 maanden meer gaat betalen voor een subscription licentie dan een perpetual licentie.

De lite-versie kan minder dan de oude Basic-versie. Dus ik denk dat de factor misschien nog wel hoger uitvalt.

gkruizenga schreef:En gezien de update historie van Milan, moeten we nog maar zien dat er elk jaar een update komt.

Ik vermoed dat 1 á 2 jaar wel het streven wordt.

gkruizenga schreef:En op termijn dan allemaal over op een subscription licentie en geen perpetual meer?

Daar ben ik ook bang voor, ja.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 23 nov 2019 21:46

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Ik dacht idd ook dat de US$199 voor het upgraden van advanced 421 naar 5 is.


Ik denk dat iedereen die de basic versie heeft, blijft steken op die basic versie en niet zal overgaan tot huur.
Immers, je zal geen geld terugkrijgen als je basic inlevert.
En wat gebeurd er met de sample sets licenties, die je hebt. Kun je die ook inleveren? Of kun je die gebruiken in de lite versie?

Of het wordt een geforceerd overgaan van Basic naar Advanced en dan upgraden naar HW5. Je hebt geen keus.

Ik verwacht om de ca 2/3 jaar een major upgrade, die dan aangeschaft moet worden. Bij huren zit dat natuurlijk in de prijs. De e.v. major upgrade zal roomcorrectie bevatten (alleen Advanced versie). Nu volgen alleen minor updates met een aantal correcties, paar kleine uitbreidingen, en bugsolving.

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 24 nov 2019 16:52

Re: Hauptwerk 5 komt er aan

Het stukje van de hr Kruizenga heeft mij we, weer doen denken.......wat jammer dater nog steeds geen echte konkurrentie is voor HW. Want ze kunnen nu met ons doen wat ze willen daar.......als er maar geld komt!

Ik ga nog maar eens Modartt-Organteq beta-testen, en hoop, datzij OOIT met iets komen dat in de buurt komt. Want met physical modelling zullen ze toch nooit het gehele huidige HW-publiek gaan bespelen, helaas......

Inmiddels ben ik dus maar een volledige kloon Mac aan het optuigen, zodat wat er ook gebeurt, ik nog jaren kan verder spelen met een keur van mooie orgels......Dat geld voor die extra Mac haal ik er gemakkelijk uit omdat er dan dus geen verleiding meer mogelijk is voor de aanschaf van ALWEER zo,n mooi orgel, zoals bv Groningen........haha.

Als je jezelf - pardon je PC - volledig hebt gekloond, kun je dus met een gerust hart gaan upgraden, in de wetenschap dat al je oude materiaal nog draait........want eerst zien en dan geloven is het wel een btje met die boys van Milan Audio......

IN afwachting van spannende tijden

Geert
VorigeVolgende

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com