Alle licenties zitten in de dongle, dus niet nodig om opnieuw licenties aan te schaffen.
Ik denk dat je de iLok manager vergeten bent te installeren:
http://www.ilok.com. Even downloaden.
Dongle verwijderen; PC herstarten en dan installeren en de dongle na afloop weer plaatsen.
Dan moet het werken.
Aan jouw iLok login en wachtwoord hangen alle licenties die op de dongle staan: HW en eventueel dongle beveiligde orgels. En dat kan een duur grapje zijn: het blijft wel werken maar je kunt niet meer updaten of dongle beveiligde orgels op de dongle zetten of verkopen.
Voor je UserID moet je je emailadres invullen bij User ID recovery:
https://www.ilok.com/#!recoverDaarna kun je je wachtwoord resetten: "Reset your password" op dezelfde pagina.
En ik denk dat je dan 2 extra dingen moet invullen: je geboorte datum en het antwoord op de "security vraag", die bij aanmelding aan jou gesteld is. Die vraag kon je zelf kiezen uit een lijstje, dat gepresenteerd werd.
En dat staat waarschijnlijk op hetzelfde papiertje ...........
Toch maar eens een wachtwoordmanager gaan gebruiken. Bijv. Keepass (
https://keepass.info/, neem de portabe versie).
Zelfs de Consumentenbond heeft daar een HowToDo voor:
https://www.consumentenbond.nl/internet ... woordkluis maar zoek zelf even op internet voor een Ned. talige beschrijving hoe e.e.a. te gebruiken.
En van programma en database ook een backup op USB bewaren, want als je PC crasht, heb je nog niets.