Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Wisselen met klavieren

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 10 feb 2016 20:49

Re: Wisselen met klavieren

PJ Forrest schreef:*Herhaal dit voor "division 1", knop 2, en druk bij autodetect op je onderklavier de hoogste A in.
*Herhaal dit voor "division 1", knop 3, en druk bij autodetect op je onderklavier de hoogste B in.
*Herhaal dit voor "division 1", knop 4, en druk bij autodetect op je onderklavier de hoogste C in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 1, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste A in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 2, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste B in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 3, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste C in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 4, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste G in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 1, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste B in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 2, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste C in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 3, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste G in.
*Herhaal dit voor "division 2", knop 4, en druk bij autodetect op je bovenklavier de hoogste A in.

Iets te enthousiast gekopieerd :lol:

Bij de laatste 4 regels moet division 2 --> division 3 zijn

Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 10 feb 2016 20:56

Re: Wisselen met klavieren

Hoi PJ,

In jouw setup waarbij je g toewijst aan manuaal I, a aan Manuaal II etc. moet je de onderstaande volgorde toepassen voor respectievelijk knop 1, 2, 3 en 4, mits ik dat goed berekend heb natuurlijk:
  • division 1: g a b c
  • division 2: a b c g
  • division 3: b c g a

Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 10 feb 2016 20:59

Re: Wisselen met klavieren

Leonard schreef:Hoi PJ,

In jouw setup waarbij je g toewijst aan manuaal I, a aan Manuaal II etc. moet je de onderstaande volgorde toepassen voor respectievelijk knop 1, 2, 3 en 4, mits ik dat goed berekend heb natuurlijk:
  • division 1: g a b c
  • division 2: a b c g
  • division 3: b c g a


oei, ik loop achter de feiten aan. Maar, dus een belangrijk verschil ten opzichte van Josq, jij hebt de manualen van I naar IV, josq heeft ze van IV naar I gekeken vanaf de G.

Berichten: 91

Geregistreerd: 05 okt 2015 05:10

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 10 feb 2016 21:38

Re: Wisselen met klavieren

Klopt Leonard:) Maar in mijn beperkte systeem denkend vermogen is de volgorde die ik nu heb voor mij veel logischer :) Maar het werkt super iig nu! en inderdaad was ik te enthausiast geweest. Ik zag het gelukkig snel en heb het inmiddels aangepast. :) Nogmaals dank allemaal ! :P ;) :!: :!:

PoulJan
Welke dressoirkast zou nou niet zo’n droom promotie willen en verder schitteren als Hauptwerkorgel

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 12 feb 2016 14:05

Re: Wisselen met klavieren

Graag gedaan, PoulJan! Blij dat het werkt!
Vorige

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com