Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

GO - Hauptwerk of Grandorgue ?

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 13 feb 2014 13:36

GO - Hauptwerk of Grandorgue ?

Ik hoor veel over Hauptwerk (HW) en weinig over Grandorgue (GO).
Men zegt dat je met HW veel meer kan doen (instellingen) dan met GO. Toch spreekt me de eenvoud van GO me wel aan.

Ik ben aan het experimenten geweest met zowel HW als GO programma. Het liefst zou ik de PC voor het bespelen van het virtuele orgel in de werkkamer plaatsen en niet naast het orgel. Ik wil geen extra techniek zien bij het orgel.

Mijn uitgangspunten zijn de volgende:
- Het Johannus Rembrendt 375 gebruiken voor bespelen van het virtuele kerkorgel.
- Gebruik maken van alle trekregisters en andere speelhulpen (tremulanten - zwelpedalen - koppels, etc).
- Gebruik maken van de eindversterkers en luidsprekers van het Johannes orgel.
- Met een knopje op het orgel het geluid van het Johannus orgel uitschakelen, waarbij wel alle midi bedieningen gewoon blijven werken (ik heb al een idee hoe dat moet).
- Aanschaf van een intern PCIe geluidskaart (welke ? Is ESI Prodigi XFi goed ?).
- Uitbreiding van RAM geheugen - er zit nu 5 Gg in.

Wel alvast wat ervaring opgedaan met de extended versie van het Zweedse 3-klaviers Burea kerkorgel en eigenlijk klinkt deze sampleset verrassend goed en het vergt ook niet zo veel RAM geheugen.
Hier zie / hoor je het Burea orgel : http://www.youtube.com/watch?v=9FboJjQUa3U
De traagheid van de audio weergave valt me erg mee, wel iets, maar je kunt het vergelijken met een kerkorgel waar de speeltafel wat afstand heeft met het orgel.

Graag jullie advies / ervaring hiermee.

Groet, Marius
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 13 feb 2014 14:01

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Het schijnt dat GO bezig is aan een inhaalrace, maar op dit moment zijn er gewoon veel meer sample sets beschikbaar in Hauptwerk. Ook gratis sets, zoals het prachtige Zurek orgel waarover je elders op dit forum kunt lezen. Met GO ben je vooralsnog erg beperkt, maar wellicht ziet het plaatje er over 2 of 3 jaar heel anders uit.
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 15 feb 2014 01:39

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Ik ben al wat stapjes verder.
HW werkt perfect, GO nog niet wat betreft de register midi koppelingen.
In HW heb ik nu het StAnnes orgel geladen om te proberen, maar het Zweedse Burea kerkorgel vindt ik veel fraaier klinken. Is deze ook voor HW beschikbaar ??
Heb gelezen dat een midi kabel maximaal 15 meter lang mag zijn en heb ca. 8 meter nodig. De stroompulsen zijn maar 5 mA groot dus dunne koperaders zal geen probleem zijn. Wordt dus losse DIN pluggen en afgeschermde kabel aanschaffen en solderen. Een gat boren in de betonvloer waar een DIN plug door moet gaat hem niet worden.

Groet, Marius
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 15 feb 2014 16:02

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

MArius, in jouw situatie komt een wireless Midi heel erg van pas. Ik zag hem voor het eerst op de ontwikkelafdeling van Content, maar inmiddels is hij goed te verkrijgen. geen snoeren, geen gaten boren, niet solderen, etc etc.
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 19 feb 2014 00:47

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Dank je voor deze goede raad.
Zijn er forumleden die ook GO hebben geïnstalleerd en daarmee tevreden zijn?
Het orgelspelen gaat zonder meer goed, heb nu ook Pitea universiteitsorgel zowel op HW als op GO goed bespeelbaar, (HW advanced versie). In GO lukt het bij ca. de helft van de registers niet om midi koppelingen te maken. Ze gaan wel aan maar niet meer uit, dus waardeloos. Het ligt niet aan de midi signalen vanuit het orgel, maar aan GO. Ik vraag me af wat ik fout doe. Ik heb een midi USB aansluiting van Roland type UM-1 met de laatste drivers erop geïnstalleerd.

Ik verneem van deskundigen dat ik GO moet vergeten, het werkt wel of het werkt niet. Maar dat vind ik juist raadselachtig.
Terwijl HW goed werkt, ook de zweltredes, tremulanten, koppels en zelfs alle vrije combinaties vanuit het Johannus geheugen sturen keurig de overeenkomstige registers van het HW orgel aan. Had ik echt niet verwacht.

Heb net het hele forum verhaal van Pleun uit Strijen met veel interesse gelezen. Prachtig man. Met mijn eenvoudig probeersel ervaar ik nu al dat je met een Johannus Rembrandt een hele mooi HW geheel kan maken met een prachtige klank.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 19 feb 2014 12:51

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Marius55 schreef:Het ligt niet aan de midi signalen vanuit het orgel, maar aan GO.

Marius,

helaas, het ligt wel aan de Johannus. Deze heeft een hele rare midi implementatie voor registerknoppen en pistons.
Hauptwerk is hier op aangepast en kan deels met die signalen omgaan. In de nieuwe HW 4.1 versie is dit verder verbeterd (zie ook bijv. http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.php?f=3&t=12486&hilit=Johannus+midi.

Je zou het op het GO furum aan kunnen kaarten. Daar lezen de ontwikkelaars ook mee; en misschien kunnen zij je daar verder mee helpen. Het moet toch in de GO software worden afgehandeld. Misschien is er ook al zoiets (experimenteel misschien). Of misschien de Bome miditranslater.
In het Engels op http://sourceforge.net/p/ourorgan/discussion/962125/.
In het Duits op http://mps-net.de/orgel/seite/include.php?path=forumsdisplay.

Berichten: 85

Geregistreerd: 19 feb 2011 02:10

Woonplaats: Strijen

Bericht 19 feb 2014 21:05

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Marius55 schreef:Dank je voor deze goede raad.
Zijn er forumleden die ook GO hebben geïnstalleerd en daarmee tevreden zijn?
Het orgelspelen gaat zonder meer goed, heb nu ook Pitea universiteitsorgel zowel op HW als op GO goed bespeelbaar, (HW advanced versie). In GO lukt het bij ca. de helft van de registers niet om midi koppelingen te maken. Ze gaan wel aan maar niet meer uit, dus waardeloos. Het ligt niet aan de midi signalen vanuit het orgel, maar aan GO. Ik vraag me af wat ik fout doe. Ik heb een midi USB aansluiting van Roland type UM-1 met de laatste drivers erop geïnstalleerd.

Ik verneem van deskundigen dat ik GO moet vergeten, het werkt wel of het werkt niet. Maar dat vind ik juist raadselachtig.
Terwijl HW goed werkt, ook de zweltredes, tremulanten, koppels en zelfs alle vrije combinaties vanuit het Johannus geheugen sturen keurig de overeenkomstige registers van het HW orgel aan. Had ik echt niet verwacht.

Heb net het hele forum verhaal van Pleun uit Strijen met veel interesse gelezen. Prachtig man. Met mijn eenvoudig probeersel ervaar ik nu al dat je met een Johannus Rembrandt een hele mooi HW geheel kan maken met een prachtige klank.


Dag Marius,

Zoals je al aangaf, ik heb ook een Johannus Rembrandt, en ik had ook problemen met de midi omzetting van
Johannus nadat Hauptwerk 4.0 uitkwam Ik heb hier over toen contact gezocht met Brett Milan en die vertelde
dat hij wel een omzeting voor Johannus orgels gemaakt had maar dat deze Rembrandt weer anders werkte.
Hij heeft toen voor mij Hauptwerk versie v4.0.1.091 gemaakt waarin deze problemen opgelost waren.

Groet,
Pleun Doolaard

Berichten: 316

Geregistreerd: 13 feb 2011 17:30

Woonplaats: Woerden

Bericht 19 feb 2014 21:26

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Hallo Pleun,

Wat heb jij wat anderen niet hebben? Waarom krijg jij wel iets ontbrekends aangepast terwijl je mensen hoort mopperen over Hauptwerk in combinatie met het ladegast orgel (je moet hauptwerk afsluiten als je een ander orgel wilt gaan laden). Dit is al bijna 9 maanden bekend en nog steeds NIET verholpen. Er wordt gezegd versie 4.1. Tjaa maar wanneer komt die???

Mvg,
Paul.

Berichten: 85

Geregistreerd: 19 feb 2011 02:10

Woonplaats: Strijen

Bericht 19 feb 2014 22:00

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

pahasoft schreef:Hallo Pleun,

Wat heb jij wat anderen niet hebben? Waarom krijg jij wel iets ontbrekends aangepast terwijl je mensen hoort mopperen over Hauptwerk in combinatie met het ladegast orgel (je moet hauptwerk afsluiten als je een ander orgel wilt gaan laden). Dit is al bijna 9 maanden bekend en nog steeds NIET verholpen. Er wordt gezegd versie 4.1. Tjaa maar wanneer komt die???

Mvg,
Paul.


Dag Paul,

Sinds Hauptwerk 4.0 verschenen is zijn er al diverse updates geweest.
Ik zal hieronder een rijtje laten volgen welke er waren totdat ik 4.0.1.009 kreeg
Ik denk dat we inmiddels al een heel stuk verder zijn want dit bericht is al van half 2011

For reference, here's a list of all changes so far since the original v4.0.0 version:
4.0.1.001:
4.0.1.002:
4.0.1.003:
4.0.1.004:
4.0.1.005:
4.0.1.006:
4.0.1.007:
4.0.1.008: 1301: Test build with Johannus piston all-stops-off handling disabled except for explicit all-stops-off sys-ex message.

Ik denk dat er best wat meer contact met Brett Milan gezocht kan worden voor specifieke problemen.
Mij heeft hij in elk geval altijd accuraat geholpen.

Groet,
Pleun Doolaard
Laatst bijgewerkt door elec op 20 feb 2014 12:18, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 19 feb 2014 22:25

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Beste Pleun, ik betwijfel of je deze informatie mag posten. Hauptwerk is betaald en wordt door betaalde krachten ontwikkeld. Je kunt die financiele inspanning zomaar ongedaan maken door het resultaat ervan publiek te maken, zodat het ook zomaar overgenomen kan worden in een gratis programma.

Berichten: 316

Geregistreerd: 13 feb 2011 17:30

Woonplaats: Woerden

Bericht 19 feb 2014 23:13

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Hallo Pleun,

Dat bedoel ik dus juist! Op zijn site staat nog steeds 4.0.0 van 30 oktober 2012. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze info wereldkundig mag worden. Het gaat me dus steeds meer tegen staan de manier waarop support wordt gegeven. Waarom niet aan iedereen ter beschikking stellen? Of hebben ze zo weinig vertrouwen in hun eigen product?

Ik vind zelf dat bugs opgelost moeten worden en gepatched tenzij ze weten dat er op heel korte termijn een echte nieuwe versie uitkomt. Met mijn eigen software deed ik dat ook op die manier; als ik wist dat ik over 3 weken of korter een nieuwe versie ga uitbrengen dan patch ik niet meer.
Het probleem waar ik op doel is reeds lang bekend en opgelost in versie 4.1. Als ik dit had geweten dat het er in zat en dat het nog zo lang duurde, zou ik het Ladegast orgel niet hebben aangeschaft van OrganArt. Regelmatig vergeet ik het om Hauptwerk af te sluiten en dan heb je net een ander orgel geladen erna en ja hoor daar is de fout weer. Echt balen!!!

Mvg,
Paul.

Berichten: 85

Geregistreerd: 19 feb 2011 02:10

Woonplaats: Strijen

Bericht 20 feb 2014 00:29

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

josq schreef:Beste Pleun, ik betwijfel of je deze informatie mag posten. Hauptwerk is betaald en wordt door betaalde krachten ontwikkeld. Je kunt die financiele inspanning zomaar ongedaan maken door het resultaat ervan publiek te maken, zodat het ook zomaar overgenomen kan worden in een gratis programma.


Dag Josq,

1)Ik zou niet weten hoe je die tekst in een programma kan gebruiken.
2)Als je op de Engelse site kijkt in de posts die over de midi problemen gingen staan deze updates
gewoon op het forum, dus niets geheimzinnigs
3)Marius waar ik aan antwoordde had ook problemen met de Johannus midi implementatie, en
dan zie ik persoonlijk geen reden waarom ik de oplossing niet aan zou mogen geven.
4)Ik geef tevens aan dat voor grote problemen Brett Milan persoonlijk benaderd kan worden.

Als jij me aangeeft hoe die nummers onterecht gebruikt kunnen worden dan verwijder ik ze .

Hier wat zinnen uit het Engelse forum:
1) I start directly the exe-file of 4.0.1.008, so I am not able to use the different user-configs
2) Hello Elec, The 4.0.1.005 build please. Thanks again, Martin Dyde
3) With the version 4.0.1.005:" Test build with Johannus all-stops-off message handling temporarily disabled"
voor iedereen leesbaar

Groet,
Pleun Doolaard

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 20 feb 2014 01:10

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Ha Pleun, het hangt volledig af van wat je met MDA hebt afgesproken. Het is maar een vraag.

Ik denk dat we hier een goede verklaring hebben waarom HW 4.1 uitblijft. Zolang HW 4.0 een goede voorsprong heeft op de concurrenten is er nauwelijks noodzaak tot een update. Verstrek je allerlei tussentijdse updates, dan kunnen concurrerende ontwikkelaars die kennis gebruiken. MDA blijft gewoon doorontwikkelen totdat de concurrentie echt in de nek hijgt en gooit dan HW 4.1 op de markt, zodat de voorsprong weer aanzienlijk wordt.
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 20 feb 2014 01:36

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

HW heeft dus voorsprong op GO. Hartelijk dank voor deze discussie, het wordt me steeds duidelijker. Groet, Marius.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 20 feb 2014 20:01

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

josq schreef:Ik denk dat we hier een goede verklaring hebben waarom HW 4.1 uitblijft. Zolang HW 4.0 een goede voorsprong heeft op de concurrenten is er nauwelijks noodzaak tot een update. Verstrek je allerlei tussentijdse updates, dan kunnen concurrerende ontwikkelaars die kennis gebruiken. MDA blijft gewoon doorontwikkelen totdat de concurrentie echt in de nek hijgt en gooit dan HW 4.1 op de markt, zodat de voorsprong weer aanzienlijk wordt.

Jos

ik geloof hier NIETS van. Omdat je een voorsprong hebt, breng je geen nieuwe release uit :?: :?:

Je brengt nieuwe releases uit om:
- bugsolving van de voorgaande release
- nieuwe functionaliteiten
- genereren van omzet, ook al is een release gratis. Voor een volgende versie met nieuwe functionaliteiten, maar ook voor opgeloste bugs, moet je een upgrade kopen. (HW. 3.0 naar uiteindelijk 3.3 is gratis, de upgrade naar 4.0 moest betaald worden. 4.1 is ook gratis, maar voor 5.0 moet je gewoon weer als een upgrade betalen). Dus hoe langer deze 4.1 uitblijft, des te minder omzet er binnen komt.

MDA geeft aan diverse personen een nieuwe release waarin een voor hun hinderlijk probleem is opgelost. Bijv. toevoegen van nieuwe functionaliteit voor de Johannus midi afhandeling. Die persoon test die functies op verzoek van MDA en als alles goed werkt is zijn probleem opgelost en is die nieuwe functionaliteit in HW ingebouwd.
Deze tussenrelease wordt jammer genoeg niet publiekelijk gemaakt. Volgens mij om 2 redenen: de andere functionaliteiten in HW zijn niet uitputtende getest en men wil niet iedereen het steeds aandoen een nieuwe versie te installeren (niet iedereen heeft die technische skills).

De 4.1 is in beta sinds de zomervakantie vorig jaar. Op een gegeven moment heeft Brett geschreven dat er geen tussen releases meer verstrekt zouden worden. Het is jammer voor iedereen die Ladegast gekocht heeft. Maar dat die beta periode zolang zou duren, had MDA denk ik ook niet verwacht. Maar waarom?

En intussen ontwikkelt GO gewoon door. Het resizen van het scherm is nu ook ingebouwd............

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 20 feb 2014 20:39

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Het is echt maar een speculatie. Maar kennis is macht. Brengt MDA v4.1. op de markt, dan ligt een heleboel kennis die daaraan verbonden is ook op de markt. Kan GO dat zomaar gaan overnemen.

Brett accepteert dat er nu al een tijdlang een imperfect product op de markt is. Blijkbaar schaadt dat de omzet niet of nauwelijks - wat ik me goed voor kan stellen, want waar moet je anders heen? De imperfecties zijn overkomelijk.

Kortom, als ik Brett was zou ik geen update uitbrengen, zolang HW4.0 voor 95% van de gebruikers een goed (of althans goed genoeg) werkend product is waar geen gelijkwaardig alternatief voor is. Ondertussen ontwikkel je gewoon verder door, aan 4.1, aan 5.0, aan misschien een geheel nieuw product. Of misschien ben je bezig met het oplossen van interne problemen. Krijg je signalen dat gebruikers steeds meer de voorkeur gaan geven aan andere producten, dan breng je een update uit die datgene bevat wat de twijfelaars moet overtuigen. En je houdt nog wat achter de hand.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 20 feb 2014 21:20

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

josq schreef:Het is echt maar een speculatie. Maar kennis is macht. Brengt MDA v4.1. op de markt, dan ligt een heleboel kennis die daaraan verbonden is ook op de markt. Kan GO dat zomaar gaan overnemen.

Brett accepteert dat er nu al een tijdlang een imperfect product op de markt is. Blijkbaar schaadt dat de omzet niet of nauwelijks - wat ik me goed voor kan stellen, want waar moet je anders heen? De imperfecties zijn overkomelijk.

Kortom, als ik Brett was zou ik geen update uitbrengen, zolang HW4.0 voor 95% van de gebruikers een goed (of althans goed genoeg) werkend product is waar geen gelijkwaardig alternatief voor is. Ondertussen ontwikkel je gewoon verder door, aan 4.1, aan 5.0, aan misschien een geheel nieuw product. Of misschien ben je bezig met het oplossen van interne problemen. Krijg je signalen dat gebruikers steeds meer de voorkeur gaan geven aan andere producten, dan breng je een update uit die datgene bevat wat de twijfelaars moet overtuigen. En je houdt nog wat achter de hand.

Interessant idee. Maar als dit echt zo zou zijn, dan zou MDA toch zeker wel een bug fix uitbrengen? Want nu riskeren ze dat gebruikers steeds ontevredener worden. Je ziet dat gebeuren. Dus nee, ik denk ook niet dat dit erachter zit. Het lukt gewoon nog steeds niet om een stabiele 4.1 klaar te krijgen, vrees ik.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 16

Geregistreerd: 25 dec 2013 06:03

Woonplaats: Germany

Bericht 20 feb 2014 23:29

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Marius55 schreef:HW heeft dus voorsprong op GO. Hartelijk dank voor deze discussie, het wordt me steeds duidelijker. Groet, Marius.

Just a few days ago we have a discussion with the developer of GrandOrgue. He was wondering, why no one contacts him with questions like this. He implements adaptions for many digital organ midi-formats, but has no possibility to test them all. So he strongly asks for more feedback !!!

One of our users had similiar problems with a Content organ and the GO developer solved this problem with a new update of GO in between only a few days ( or hours ?).

So please take a look at my german forum:

http://mps-net.de/orgel/seite/include.p ... 0#post2854

You can write there in German or in English as you wish, the GO developer Martin is watching every day because he is also a moderator of my forum.

I´m a user of Hauptwerk since Version 1 but meanwhile I prefer to use GrandOrgue. In HW I can wait months or years for updates. Besides that, GrandOrgue has some Features which HW actually not has, like convolution reverb and the ability to run on Linux-Systems.
And the use without this risky dongle:

http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.php?f=1&t=12598

GrandOrgue is growing every day, not only every 3 years :mrgreen:

Best regards

Michael
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 21 feb 2014 00:31

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Guten Abend Michael,

Vielen Dank für Ihren Beitrag. Es ist mir klar, dass GO verfügt über eine Reihe mehr von Funktionen über HW. Ich auf einem anderen Forum gelesen hatte. Aber viele Experten auf diesem Forum schwören HW, weil es ist professioneller. Aber das Klingelton finde ich sehr ärgerlich.
Bitte teilen Sie der Entwickler von GO kontaktieren Sie mich. Ich möchte der Pilot sein für die MIDI-Steuerung Johannus Rembrandt von 2008. Jetzt gibt es noch eine Reihe von Registern, die in Betrieb gehen aber nicht aus. Bitte Unterstützung geben. Kontaktieren Sie mir mit eine PB (Private Nachricht) ich meine E-Mail zu senden.

MPS Orgelsite ist schöne Website !

Mit besten Grüßen,
Marius
(entschuldigen Sie meine Sprache)
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Berichten: 241

Geregistreerd: 12 feb 2011 15:29

Woonplaats: Labranza - Temuco - Chili

Bericht 21 feb 2014 18:04

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

De 4.1 is in beta sinds de zomervakantie vorig jaar



Toen ik ben overgeschakeld van versie 3.0 naar 4.0 heb ik de nieuwe versie gedownload van de site van MDA en de productversie die ik heb is 4.1.0.196

Misschien moet je gewoon de nieuwste versie downloaden en opnieuw installeren?

Willem.

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 21 feb 2014 18:40

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Willem

bedoel je niet 4.0.1.196 ?
En kun je ook de URL van die download site geven?
Waar de file vroeger stond, daar is het bestand nu weg ( ftp://downloads.hauptwerk.com/ )
En voor de ander download op http://www.downloadhauptwerk.com/winmoet je je email achter laten (en krijgt dan waarschijnlijk de download link in die email)

Berichten: 241

Geregistreerd: 12 feb 2011 15:29

Woonplaats: Labranza - Temuco - Chili

Bericht 21 feb 2014 20:53

Hauptwerk of Grandorgue ?

Heb even een print scherm bijgevoegd met de al daar vermelde product versie.

Willem
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 21 feb 2014 22:56

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Dat is dus 4.1
Ben jij dan beta tester?

Berichten: 70

Geregistreerd: 13 feb 2011 20:22

Bericht 21 feb 2014 23:05

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

Ik heb dezelfde versie als Willem.

Deze heb ik december vorig jaar gedownload van de website. (na achterlating van mijn email adres), en voor zover ik weet ben ik geen beta tester

mvg
Jeroen

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 21 feb 2014 23:53

Re: Hauptwerk of Grandorgue ?

hw versie.jpg


en als je in hauptwerk zelf kijkt, onder tabblad "HELP" en dan about Hauptwerk???

daar moet dan ook versie 4.1 staan.

ik zelf zie dat niet heb nog steeds versie 4.0
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Volgende

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com