Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 14 okt 2017 20:05

Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

Omdat ik langlopende threads niet altijd even goed check, had ik het bijna gemist. Misschien zijn er meer, daarom hoop ik dat het me vergeven wordt dat ik op deze manier extra aandacht vraag.

Gekopieerd van deze link: viewtopic.php?f=2&t=2814&start=26 (formulier is daar te downloaden)

Hauptwerkdag op za. 28 okt 2017.
Plaats: De Gereformeerde Bethelkerk, Wijk 3 nr. 3, 8321 EW te Urk.
Inloop vanaf 9.30 uur voor koffie, een praatje, orgelspelen en een broodje bij Henk thuis (Bucanier).
De Bethelkerk is open van 12.30 tot 17.30 uur. Daar staat ook het pas gerestaureerde, prachtige Meere orgel tot onze beschikking !

Op het formulier staan wat vragen om de mogelijkheid tot carpoolen en wat activiteiten te peilen.
VUL IN, MELD JE Z.S.M. AAN ! ! ! ! !

Niet geregistreerde forum meelezers kunnen het formulier aanvragen (zoals ook de NL HW gids) via mijn mail Gerrgouw <@> gmail <.> com

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 18 okt 2017 20:44

Re: Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

Van Henk kreeg ik onderstaand bericht

Omtrent de aanmeldingen. tot nu toe 2 . al die anderen die dus wel hebben toegezegd in het begin dat waren er een stuk of 6, deze moeten ook hun papier inleveren bij Gerrit

Nu heb ik hier zoveel ingestoken om dit te organiseren, de kerk de koster het orgel de organist Mijn eigen geld noem het allemaal maar op. Waarom . Om de mensen van ons forum een leuke dag te bezorgen, ze te laten spelen op een orgel wat een miljoen heeft gekost om te restaureren. Om hier bij mij thuis lekker te komen genieten onder het genot van koffie en broodjes, met een volledig opgesteld orgel met dure speakers en een sound dat je echt het gevoel hebt dat je staat in de kerk enz enz, waarom reageren ze niet. het papier is 25 keer gedownload.
Ik weet het niet meer, ik ben een klein beetje teleurgesteld in dit.
Kun je nog een poging wagen, dat ze tot zondag uiterlijk maandag de tijd hebben om het formulier in te leveren, want anders blaas ik alles af. ik hoop dat je hiermee wat kan.
Met vriendelijke groeten Henk Pasterkamp


Het lijkt wel of er helemaal geen behoefte is aan een HW dag. Als dat zo is, dan zal deze afgeblazen worden en zal er waarschijnlijk nooit meer een toekomstige dag georganiseerd worden. En dat zou jammer zijn, nu en in de toekomst.

Kom op. Meld je aan

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 19 okt 2017 14:51

Re: Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

ha Henk

ik vind het idee erg leuk, alleen ik zelf zie totaal geen mogelijkheid om nog een "vrije" zaterdag de komende weken te kapen
ik heb al een aantal zaterdagen/avonden ingeruimd om achterstand qua werk weg te werken.

reis afstand was voor mij geen belemmering

ik hoop dat er toch nog wel HW-ers komen die wel tijd hebben
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 19 okt 2017 23:30

Re: Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

Jammer Jan-Wim, als ik iemand van dit forum graag nog eens zou ontmoeten is het jou wel. Maar werk gaat voor!
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 20 okt 2017 13:17

Re: Forumdag op 28 oktober 2017 in Urk: meld je aan!

ik heb het formulier niet gedwonload, maar ik kom wel. ;)
Het mooiste orgel maak je zelf.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com