Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Denon versterker

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 33

Geregistreerd: 26 maart 2011 23:20

Bericht 07 okt 2013 11:04

Denon versterker

Beste allemaal,

1 van mijn twee trouwe Denon's is er mee opgehouden zo lijkt het. De output module is vermodelijke kapot. Heb het idee dat repareren duurder is dan een goede gebruikte Denon vervanger aanschaffen. Heeft iemand een goede tip voor een eenvoudige (niet te veel toeters en bellen) maar kwalitatief goede Denon vervanger?

Hoor graag,

-- Lieuwe

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 07 okt 2013 15:33

Re: Denon versterker

Ik zou niet zomaar afscheid nemen, er zou toch ook een zekeringetje kapot kunnen zijn in de luidsprekercircuit?
Zou ook iets in de voeding kunnen zijn?

Je spreekt over een module. Ik neem aan dat je het dan over een STK of een TDA of een dergelijke module hebt en niet wat men noemt een discrete versterker. Module vervangen is voor de handige (elektronische) doe het zelver denk ik wel te doen. Afregelen van ruststroomcircuits is dan ook niet aan de orde.

Jan

Berichten: 33

Geregistreerd: 26 maart 2011 23:20

Bericht 07 okt 2013 15:42

Re: Denon versterker

Dag Jan,

bedankt voor je expert antwoord . Ben geen expert en zou ook niet weten waar ik zou moeten zoeken. Jij wellicht wel. Onderzoek kost tegenwoordig al meer dan een gebruikt exemplaar elders op de kop tikken.

Voor de kennis: het is een Denon AVR 2801.

Keer terug naar Audio / Geluidskaarten voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com