Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Audiofiel wonder: Tripath t-amp

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 183

Geregistreerd: 14 maart 2012 15:39

Bericht 06 aug 2014 13:25

Audiofiel wonder: Tripath t-amp

Beste mensen,

Heeft iemand ervaring met deze mini-versterkers icm Hauptwerk?
De reviews op internet zijn nogal lovend.

Groet,

Gert W.
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 06 aug 2014 16:15

Re: Audiofiel wonder: Tripath t-amp

Deze versterker heeft analoge ingangen dus er vindt altijd een extra AD conversie plaats met verlies. Ik heb zelf een vergelijkbare versterker ook volledig digitaal (dus niet klasse D) de QLS QA100 en deze accepteert ook digitale signalen, op die manier houd je het gehele signaal tot net aan de speakers in het digitale domen.Als je geluidskaart een spdif uigang heeft dan kan je die gebruiken.
Het geluid van mijn Qls QA100 is erg goed. Het geluid is zeer transparant heel relaxt niet scherp of opdringerig.
Eigenlijk zeer geschikt voor Hauptwerk.

Groet Jan

Berichten: 183

Geregistreerd: 14 maart 2012 15:39

Bericht 07 aug 2014 17:19

Re: Audiofiel wonder: Tripath t-amp

Dag Jan,

Dank voor je reactie. Jouw advies is even geen optie, wel heb ik inmiddels een smsl sa-50 draaien op de frontspeakers.
Ten opzichte van mijn Yam. A-700 duidelijk meer details en klankstraling in midden en hoog, Het laag is wat minder, maar daar draait dan ook een conventionele versterker op met een (sub)woofer. Kortom, in eerste instantie tevreden, maar ik heb hem een week op zicht, dus nog even doorgaan met testen. In ieder geval ruimte-gewichtbesparing en energiezuinig!

Groet,

Gert.

Keer terug naar Audio / Geluidskaarten voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com