Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

ruilen? mijn EMU1616M mini PCI-e voor kaart met usb/firew

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 10

Geregistreerd: 23 feb 2015 02:32

Woonplaats: Am*dam

Bericht 24 feb 2015 13:20

ruilen? mijn EMU1616M mini PCI-e voor kaart met usb/firew

Heb stukken betere laptop nu dan mijn pc aan mogelijkheid heeft aan processor en Ram ruimte. Helaas vind ik op net geen aanpassingskoppelstukken voor mijn laptop DELL M6500 ( laptop met zelfs nog expresskaart slot)

Overweeg nu geluidskaart met midi met een firewire of usb. Wel natuurlijk qua kwaliteit vergelijkbaar!! mijn 1616 is met bon en 3 jaar oud en krasvrij. .

Ik wil géén Focusrite Saphire ( al ingeruild omdat iets in de boventonen me irriteerde , werd geluidsmoe van die kaart)

eventueel koop ik een gebruikte kaart van je.

Berichten: 10

Geregistreerd: 23 feb 2015 02:32

Woonplaats: Am*dam

Bericht 24 feb 2015 20:02

Re: ruilen? mijn EMU1616M mini PCI-e voor kaart met usb/fir

Beste reageerder op deze oproep. voor mij als nieuwkomer is het veel te verwarrend om een reBctie te krijgen per prive mail, want eenmaal gelezen, kan ik uw re niet meer vinden. misschien heb ik perongeluk bericht verwijderd i.p.v. verplaatst. Bij mijn andere bijdrage staan de reageerders netjes onder mijn oproep, dat is veel gebruiksvriendelijker voor een beginner op een forum. Hoort U niets van me dan stuur de re nog eens als gewone re.

Berichten: 10

Geregistreerd: 23 feb 2015 02:32

Woonplaats: Am*dam

Bericht 02 maart 2015 00:53

Re: ruilen? mijn EMU1616M mini PCI-e voor kaart met usb/fir

Mijn ruiloproep is vervallen. Ben rouwmoedig weer in de armen van mijn pc terug met die fantastische 1616 kaart en ga de pc problemen aanpakken.

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 58 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com