Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Domus Prestige 2

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 5

Geregistreerd: 14 nov 2015 22:45

Bericht 30 jun 2023 12:17

Domus Prestige 2

Teab aangeboden : Domus Prestige 2. Hij start de ene keer wel en de andere keer niet op. Maar de 3 klavieren en het pedaal zijn perfect te gebruiken voor een hauptwerk project. Het zijn de bekende domus klavieren met drukpunt.

Iemand interesse?

Berichten: 44

Geregistreerd: 12 okt 2017 20:13

Woonplaats: Langweer

Bericht 01 jul 2023 08:49

Re: Domus Prestige 2

Interessant!
Ik heb nu een tweeklaviers orgel staan met daaraan Sweelinq. Ik wil dat zo laten, maar wel graag een drieklaviers vanwege Franck en verdere Franse romantiek. De orgelklank gebruik ik niet, uitsluitend de midi.
Wat bedoel je dat hij de ene keer wel en de andere keer niet opstart? En wat moet hij kosten?

Berichten: 5

Geregistreerd: 14 nov 2015 22:45

Bericht 01 jul 2023 09:19

Re: Domus Prestige 2

Goedemorgen,
Als hij wel opstart doet de midi het ook. Want daar gebruikte ik hem de laatste jaren ook alleen maar voor. Het orgel zelf doet het dan ook, maar het geluid is schor.
Als hij niet opstart doet de midi het ook niet. Het is waarschijnlijk niet iets groots, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Meestal doet hij het weer als de stroom er een tijdje af is geweest. Ik laat hem niet meer repareren omdat ik een ander Hauptwerk/Sweelinq orgel heb gekocht.

Voor € 500 mag hij in deze staat weg. Als hij nog te repareren is heb je een meevaller. En anders zijn de 3 klavieren en pedaal heel geschikt voor een zelfbouw project.

Berichten: 44

Geregistreerd: 12 okt 2017 20:13

Woonplaats: Langweer

Bericht 01 jul 2023 09:47

Re: Domus Prestige 2

Dank, ik ga even overleggen met een techneut. Want hij moet het wel altijd doen.

Een dag later voor andere belangstellenden: ik zie ervan af.

Berichten: 5

Geregistreerd: 14 nov 2015 22:45

Bericht 10 jul 2023 12:33

Re: Domus Prestige 2

Het orgel is verkocht.

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com