Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Problemen installatie Sample Zwolle

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 9

Geregistreerd: 29 jul 2012 19:55

Bericht 06 dec 2013 15:56

Problemen installatie Sample Zwolle

Goedemiddag,
Ik heb een (2e hands) sampleset versie 2 van Zwolle gekocht. Het betreft een origineel exemplaar. Ik heb zelf HW4. Het installeren ging zonder problemen. Toen ik het orgel wilde gaan bespelen, kreeg ik de volgende melding:

ID 000858 (Zwolle v.2-pack no. 4) is not installed, but is needed for this instrument. The supplier of the package is Sonus Paradisi/Hauptwerk.cz. Message code (for diagnostic purposes): 4771.

Toen DVD 4 nog een keer geïnstalleerd, maar kreeg daarna weer bovenvermeld bericht.

Daarna contact gezocht met Jiri Zurek, die me niet verder kon helpen en ook aangaf geen support te verlenen aan 2e hands exemplaren.

Heeft iemand hier ervaring mee/ cq. een oplossing voor. Alvast bedankt voor het meedenken.

Nico van Mourik.

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 06 dec 2013 17:04

Re: Problemen installatie Sample Zwolle

Nico van Mourik schreef:Goedemiddag,
Ik heb een (2e hands) sampleset versie 2 van Zwolle gekocht. Het betreft een origineel exemplaar. Ik heb zelf HW4. Het installeren ging zonder problemen. Toen ik het orgel wilde gaan bespelen, kreeg ik de volgende melding:

ID 000858 (Zwolle v.2-pack no. 4) is not installed, but is needed for this instrument. The supplier of the package is Sonus Paradisi/Hauptwerk.cz. Message code (for diagnostic purposes): 4771.

Toen DVD 4 nog een keer geïnstalleerd, maar kreeg daarna weer bovenvermeld bericht.

Daarna contact gezocht met Jiri Zurek, die me niet verder kon helpen en ook aangaf geen support te verlenen aan 2e hands exemplaren.

Heeft iemand hier ervaring mee/ cq. een oplossing voor. Alvast bedankt voor het meedenken.

Nico van Mourik.


Misschien de update's downloaden en installeren van de updatesite van SonusP. : http://www.sonusparadisi.cz/en/organs/top-selection/zwolle-st-michael.html#!/cat_tabs_updates_tabbed Het nummer correspondeert (858).

Jan

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 06 dec 2013 17:19

Re: Problemen installatie Sample Zwolle

Dit probleem komt me bekend voor, ik heb recent ook Zwolle 2ehands gekocht (samen met een nieuwe speeltafel en alle toebehoren), en volgens mij had ik het toen ook. Ik heb het toen simpelweg opgelost door de DVD waarop package 000858 staat in het schijfstation te doen, bestand > install organ or temperament te kiezen, en package 000858 te selecteren

Berichten: 241

Geregistreerd: 12 feb 2011 15:29

Woonplaats: Labranza - Temuco - Chili

Bericht 06 dec 2013 17:44

Problemen installatie Sample Zwolle

Zou ook kunnen proberen de installatie handmatig uit te voeren.
De CD met het pack nummer ID 000858 uitpakken met bijvoorbeeld met het programma winrar en dan handmatig kopiëren naar de juiste directory.
Of proberen de cd naar de harde schijf te kopiëren en vandaaruit de installatie te voltooien.

Misschien is de CD vuil, wat ik dan meestal doe is een beetje afwas middel op de CD doen en dan inwrijven en met veel water naspoelen en voorzichtig afdrogen met een niet pluizende doek.


Willem.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 152 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com