Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 10 aug 2015 19:13

Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Overigens: het blijft leuk om wat te rommelen. Ik heb nu de demos's van Rotterdam en St.Omer gecombineerd: 43 stemmen dus. Heeft iemand een suggestie voor een goede verdeling van de beschikbare registers over de klavieren?

Is dit iets ?
Klavier 1
Montre 8' - St. Omer (pos)
Bourdon 8' - St. Omer (pos)
Salicional 8' - St. Omer (pos)
Flute douce 4' - St. Omer (pos)
Prestant 4' - St. Omer (pos)
Dulcianne 4' - St. Omer (pos)
Nasard 2 2/3' - St. Omer (pos)
Doublette 2' - St. Omer (pos)
Plein Jeu V - St. Omer (pos)
Cornet V - St. Omer (pos)
Trompette 8' - St. Omer (pos)
Cromorne 8' - St. Omer (pos)
Clairon 4' - St. Omer (pos)

Klavier 2 (hoofdwerk)
Octaaf 8 - Rdam (HW)
Bourdon 8' - St. Omer (GO) - tremulant
Flute harmonique 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Viola de gambe 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Octaaf 4 - Rdam (HW)
Prestant 4' - St. Omer (GO) - tremulant
Octaaf 2 - Rdam (HW)
Scherp - Rdam (HW)
Trompet 16 - Rdam (HW)
Trompette 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Tremulant op sommige registers

Klavier 3
Montre 8' - St. Omer (GO)
Roerfluit 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Holpijp 8 - Rdam (RW)
Viola di Gamba 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Octaaf 4 - Rdam (RW)
Openfluit 4 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Blockfluit 4 - Rdam (BRW)
Roerquint 2 2/3 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Octaaf 2 - Rdam (BRW)
Woudfluit 2 - Rdam (RW)
Terz 1 3/5 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Mixtuur - Rdam (RW)
Kromhoorn 8 - Rdam (RW)
Vox humana 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Tremulant op gehele werk

Pedaal
Subbass 16 - Rdam (Ped)
Octaaf 8 - Rdam (Ped)
Octaaf 4 - Rdam (RW) - transmissie
Fluit 1 - Rdam (Ped)
Bazuin 16 - Rdam (Ped)
Trompette 8' - St. Omer (pos) - transmissie
Clarin 4 - Rdam (cham)

Overig
Trompeta de batala 8 (desc.) - Rdam (cham)
Laatst bijgewerkt door Anton Heger op 27 aug 2015 21:13, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 10 aug 2015 20:28

Re: Gratis: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Ik mis een zachte 8' op het pedaal. Zou de 1' er dan af laten en er een 8' voor in de plaats zetten.
En voor zo'n 'grote' jongen misschien nog een 16' naast de subbas op het pedaal en een 16' prestant op het hoofdwerk

Maarreh, welke koppels zou je gaan doen? net als Utrecht? Dus op klavier 1 spelen als je alles gekoppeld wilt?

En de naamgeving zou ik uniformeren ;-) Nu is het een zoektocht in verschillende talen.

Succes er mee en als je 'm hier zet dan ben ik benieuwd!
Laatst bijgewerkt door djvmeeuwen op 10 aug 2015 20:34, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 10 aug 2015 20:28

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

O ja, misschien voor de helderheid een nieuw topic maken naast de Zurek v5.

Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 10 aug 2015 20:33

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Jouw nieuwe "rommeltje' kan best weleens heel leuk worden maar ik heb te weinig kennis van zaken voor een waardevol commentaar op de dispositie... Het lijkt me een romantisch geheel te worden waarvan ik hoop dat het hoofdwerk wel voldoende frisheid heeft. Misschien de mixtuur van 3 wisselen met scherp van 2? Ook valt me op dat het hfdkl. het minste aantal stemmen heeft hoewel dat natuurlijk vaker voorkomt.
Hoe dan ook, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!
Succes dus!

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 10 aug 2015 22:08

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Inderdaad, een zachte 8 op het pedaal is wel nuttig: dat zou een transmissie naar een Bourdon 8' kunnen zijn.
De koppels kunnen de gebruikelijke zijn:
2+1, 2+3, P+1, P+2, P+3
Wat ook kan is de volgorde van de klavieren aanhouden: een koppel van 3 naar 2 en een koppel van 2 naar 1.
Alleen zou ik dan in de dispositie zoals die hierboven staat, de registers op klavier 1 en 2 verwisselen.

Dat wordt het dus:
Klavier 1
Octaaf 8 - Rdam (HW)
Bourdon 8' - St. Omer (GO) - tremulant
Flute harmonique 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Viola de gambe 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Octaaf 4 - Rdam (HW)
Prestant 4' - St. Omer (GO) - tremulant
Octaaf 2 - Rdam (HW)
Scherp - Rdam (HW)
Trompet 16 - Rdam (HW)
Trompette 8' - St. Omer (Rec) - tremulant en zwelwerk
Tremulant op sommige registers

Klavier 2
Montre 8' - St. Omer (pos)
Bourdon 8' - St. Omer (pos)
Salicional 8' - St. Omer (pos)
Flute douce 4' - St. Omer (pos)
Prestant 4' - St. Omer (pos)
Dulcianne 4' - St. Omer (pos)
Nasard 2 2/3' - St. Omer (pos)
Doublette 2' - St. Omer (pos)
Plein Jeu V - St. Omer (pos)
Cornet V - St. Omer (pos)
Trompette 8' - St. Omer (pos)
Cromorne 8' - St. Omer (pos)
Clairon 4' - St. Omer (pos)

Klavier 3
Montre 8' - St. Omer (GO)
Roerfluit 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Holpijp 8 - Rdam (RW)
Viola di Gamba 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Octaaf 4 - Rdam (RW)
Openfluit 4 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Blockfluit 4 - Rdam (BRW)
Roerquint 2 2/3 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Octaaf 2 - Rdam (BRW)
Woudfluit 2 - Rdam (RW)
Terz 1 3/5 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Mixtuur - Rdam (RW)
Kromhoorn 8 - Rdam (RW)
Vox humana 8 - Rdam (BVW) - zwelwerk
Tremulant op gehele werk

Pedaal
Subbass 16 - Rdam (Ped)
Octaaf 8 - Rdam (Ped)
Bourdon 8 - St. Omer (pos) - transmissie
Octaaf 4 - Rdam (RW) - transmissie
Fluit 1 - Rdam (Ped)
Bazuin 16 - Rdam (Ped)
Trompette 8' - St. Omer (pos) - transmissie
Clarin 4 - Rdam (cham)

Trompeta de batala 8 (desc.) - Rdam (cham)

Koppels:
2 + 3
1 + 2
P + 1
P + 2
P + 3
Avatar gebruiker

Berichten: 132

Geregistreerd: 16 jun 2014 14:29

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 10 aug 2015 22:48

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Dat ziet er heel goed uit. Ik zou inderdaad je laatste voorstel aanhouden voor wat betreft de koppels.
En, wat al eerder opgemerkt is, een prestant 16 op het hoofdwerk zou nog een goede aanvulling zijn als je dat kunt fabriceren.

Groet en succes,
Bram

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 10 aug 2015 23:28

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Is het een groot bezwaar als een Prestant 16 op klavier 1 het groot-oktaaf mist, dus begint bij c?
Dat is nl. de eenvoudigste oplossing: een sub-oktaaf transmissie naar een Prestant 8.

En met al die Trompetten op de klavieren kan ik de 8' Chamade diskant ook inzetten als Cornet 2 op het pedaal. Of liever niet?
Avatar gebruiker

Berichten: 132

Geregistreerd: 16 jun 2014 14:29

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 11 aug 2015 00:15

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Anton Heger schreef:Is het een groot bezwaar als een Prestant 16 op klavier 1 het groot-oktaaf mist, dus begint bij c?
Dat is nl. de eenvoudigste oplossing: een sub-oktaaf transmissie naar een Prestant 8.

En met al die Trompetten op de klavieren kan ik de 8' Chamade diskant ook inzetten als Cornet 2 op het pedaal. Of liever niet?


Is voor mij geen probleem. Als ik de Prestant 16 erbij trek ga ik bijna altijd een octaaf hoger.
Cornet 2 op het pedaal? Ik weet niet hoe anderen erover denken maar voor mij hoeft het niet. Het pedaal is vrij compleet.

mvg
Bram

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 11 aug 2015 10:55

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Je komt uit op een min of meer Franse dispositie met zowel romantische als barokke kenmerken. Dat kenmerkt zich (inderdaad) door een Grand Orgue op I, Positif op II en Recit op III.

Het Positif neem je rechtstreeks over van St Omer, daarmee zit je dus in 1x goed.

Het Grand Orgue zou een goed tongwerken- én prestantenplenum moeten hebben, liefst op 16v basis. Bij gebrek aan een Prestant 16' zou een Bourdon 16' goed haalbaar moeten zijn. Voorts heb je een probleem met de mixtuur - een Scherp in jouw geval. De mixturen van R'dam zijn eigenlijk te scherp, ik vrees dat daardoor het plenum onbevredigend blijft. Misschien kun je het plenum van St Maximin gebruiken? Dat heeft een lekker lage mixtuur. Misschien kan de Scherp dan wel blijven om een heldere bekroning te geven.

Om het tongwerkenplenum af te maken kun je nog een Clairon 4' maken, bijvoorbeeld uit een Trompet, waarbij je het hoogste octaaf laat repeteren. Anderzijds heb je al een Clairon op het Positif, dus strikt nodig is het niet.

De Flute Harmonique en de Viole de Gambe van St Omer zijn echte zwelwerkregisters, zou ik zeggen. De demo van Caen heeft ze ook, maar dan wel op het GO, en dat hoor je ook aan de intonatie.

Het zwelwerk is een allegaartje, maar het valt mee met de m.i. benodigde aanpassingen. Holpijp 8' én Roerfluit 8' op een werk is niet gebruikelijk, ze hebben eigenlijk dezelfde functie. Een van de twee kun je vervangen door een overblazende fluit, bijv. de Flute Harmonique. Een zwevende strijker valt er altijd makkelijk bij te maken. Van de twee fluiten 4' kun je er een verplaatsen naar het GO, dat er nu geen heeft. Een volledig prestantenplenum op het Recit is niet gebruikelijk behalve bij heel grote orgels, maar kwaad kan het niet. Een Kromhoorn/Cromorne komt eigenlijk alleen op het Positif voor wanneer ze die karakteristieke Franse intonatie hebben zoals het eigenlijk ook in Rotterdam het geval is. Een trompet zou er beter passen, misschien die van St Omer en dat je op het GO dan de Trompet van St Max gebruikt. Het liefst heb je ook op het Récit een volledig tongwerkenplenum met 16'-8'-4': dat maakt zo'n zwelwerk altijd zo spectaculair. Een vereiste is dat niet en met octaafkoppels valt ook veel te bereiken.

Een extra 16' op het Pedaal zou mooi zijn, maar niet strikt noodzakelijk: aangezien de Subbas van R'dam open is verwacht ik dat deze genoeg fundament kan bieden zolang je de dispositie niet veel groter maakt. De Fluit 1 en de Chamade 4 suggereren dat het Pedaal veel gebruikt gaat worden voor een uitkomende basmelodie. Niet gebruikelijk, en ook niet veel mensen die daar weg mee zullen weten, maar ik vind het spannend en interessant en ik denk dat het goed mogelijk is.
Avatar gebruiker

Berichten: 336

Geregistreerd: 14 okt 2013 13:37

Woonplaats: Scherpenisse (ZLD)

Bericht 11 aug 2015 14:20

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Gaaf!!! Wordt dit een set met front en rear, zoals bij de V5?
Veel succes ermee. Ik kijk er naar uit en ik denk vele hauptwerkers met mij. Alvast bedankt voor de moeite!

Gr., Jan Leendert

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 14 aug 2015 15:49

Re: Demo Rotterdam en St.Omer gecombineerd

Tussenstand:

Dispositie: zie plaatje hieronder.
Ik heb zoveel mogelijk de oorspronkelijke plaatjes gebruikt. Bij Zurek kreeg ik nogal eens de vraag waar de verschillende registers vandaan kwamen; dat is nu tenminste duidelijk :-)
Behalve:
De GO Prestant 16 is een transmissie van de oktaaf 8. Hett grootoktaaf is een transmissie naar de Subbas 16.
De GO Trompet is een transmissie van het Pos.
De GO Quint is een repitch van de oktaaf 2 van het Borstwerk
De GO Roerfluit 4 is de Blockfluit van het Borstwerk (maar zo'n geel plaatje ertussen is geen gezicht :( )
De Nachthoorn 2 op het Recit is een transmissie van de Nasard en de Terts op dat klavier (vandaar: ook rood :))
De Oktaaf 16 op het Pedaal is in het grootoktaaf een repitch van de Ped - Oktaaf 8. De rest is een transmissie van die Oktaaf 8.
De Ped. Octaaf 4 is de Oktaaf 4 van het Rugwerk, echter geen blauw maar een bruin plaatje :roll:
Voor de Ped. Fagot 16 zijn de samples van de Trompet 16 opnieuw gebruikt.
De demo's zijn in surround: dit Romer-orgel dus ook.

(wordt vervolgd; reacties welkom!)

Zoals er nu uitziet:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 14 aug 2015 17:05

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Ziet er in grote lijnen heel goed uit! Naamgeving en layout is een allegaartje maar dat hoort erbij, of je moet wat tijd gaan investeren in een meer uniforme layout.

Als de Fagot 16 eigenlijk een Trompet 16 is, dan kan die beter gelabeld worden als Bombarde of gewoon als Trompet 16. Een Fagot is eigenlijk een zacht tongwerk, de 16-voets versie van de hobo/hautbois.

Van het repitchen met meer dan een quint (zoals bij het groot octaaf van de Octaaf 16') ben ik vanwege het akoestische effect zeker geen fan.

Volgens mij gaat het een heel logisch resultaat opleveren wanneer je de registers van het bovenwerk van R'dam op een apart werk zet. Vier klavieren dus: Hoofdwerk/G.O., Positi(e)f, Zwelwerk/Récit, Bovenwerk/Echo (?). Levert extra flexibiliteit op, ook voor wie maar 2 of 3 klavieren heeft. Je vermijdt dan ook je dat op 1 werk twee VdG en Bourdon/Roerfluit hebt, en je maakt akoestische verschillen iets aannemelijker omdat R'dam/Omer nu op verschillende werken zitten.

Het Récit zou ik van standaard sub/superoctaafkoppels voorzien, zeker wanneer je na bovengenoemde splitsing alleen maar 8' en één 4' register op het Récit hebt.
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 14 aug 2015 19:32

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Da's wel een goeie, Jos! Kun je zelf kiezen welke werken je op 1 klavier samenvoegt als je minder dan 4 klavieren hebt.

Aan de andere kant: de meesten hebben geen vier of meer klavieren, dus ja...

Zurek en Romer worden nog eens een begrip zo :lol:
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 14 aug 2015 19:40

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

O ja, kun je de namen van de registers trouwens eenvoudig wijzigen? Nu is het taalkundig wel een warboel. Je hebt het dan over een Flute Douce en op het andere werk over een Openfluit. Dat 'bekt' niet lekker.
Doet overigens helemaal niets af aan je werk hoor, petje af! Ik doe het je niet na...

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 14 aug 2015 20:09

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Jos,

Ik heb overwogen om er inderdaad 4 werken van te maken. Het is simpel om te doen, dat voorop gesteld.
Je krijgt er dan echter wel weer een stel koppels bij én het St. Omer - Recit heet dan 6 stemmen drie in een zwelkast en drie niet... Ik heb nu, juist vanwege die zwelkast, alles op één werk gezet (hoewel er dan ook weer drie registers op zitten die niet in een zwelkast zitten...
Het klinkt logisch om er vier werken van te maken maar je blijft altijd met dubbele registers zitten.
Alternatief is om de een Gamba op het Positief erbij te zetten en een Bourdon/Roerfluit op het pedaal plaatsen (en dan beide uit de zwelkast halen).

De effecten van het repitchen vallen mij reuze mee: er zit in de ODF een effectieve mogelijkheid om de akoestische effecten zéér te beperken...

Het tweede 16-voets tongwerk op het pedaal is inderdaan een Trompet 16. Vergeleken met de Bazuin is het een 'dunne'. Ik zal eens zien wat ik daar nog mee kan.

Overigens heb ik er inmiddels drie koppels bij gezet: Ped-Rec / Ped-Pos & Rec-Pos. De GO 16 maakt de boel zó dik dat ik die heb verwijderd :o

Reageer gerust: dat houd me scherp...
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 14 aug 2015 21:17

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

djvmeeuwen schreef:Da's wel een goeie, Jos! Kun je zelf kiezen welke werken je op 1 klavier samenvoegt als je minder dan 4 klavieren hebt.

Aan de andere kant: de meesten hebben geen vier of meer klavieren, dus ja...

Zurek en Romer worden nog eens een begrip zo :lol:



Floating divisions !! geweldig :D
Geen dag zonder Bach!

Berichten: 164

Geregistreerd: 09 nov 2012 23:04

Bericht 15 aug 2015 08:57

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Anton wat een mooi initiatief !
Jos sprak over stemmen toevoegen van St Maximin demo.
Ik denk dat het wel kan.
Misschien nog en stapje verder met de mooie stemmen van St Michel zoals Fluste 4 en die mooie Voxhumaine ??

St Maxromer orgel of St. Michelromermax ?? ;)

Hg Frans

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 15 aug 2015 19:53

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Tussenstand;

Niet het vele is goed maar het goede is veel...
'Even' een register van een andere set toevoegen is onmogelijk en aangezien de vakantie alweer bijna voorbij is...
Ik ben zelf tevreden met onderstaande layout: ik ga nu een installatiebestandje maken en dan kan het uitgeprobeerd worden :-)
(wordt vervolgd)
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 27 aug 2015 21:12

Re: Romer-orgel (48/3+P) - demo's Rotterdam + St.Omer

Met dank aan Evert-Jan en Josq: ik heb nog een flink aantal zaken kunnen verbeteren.
Deze eerste versie zou goed moeten werken.
Het heeft een eigen ID nummer zodat een installatie geen effect heeft op andere orgels..

Eerst de demo's van Rotterdam en St. Omer downloaden én installeren (als dat nog niet is gebeurt):
Rotterdam:
http://www.sonusparadisi.cz/demo/RottDE ... ptwerk.rar
http://www.sonusparadisi.cz/demo/RottDE ... ptwerk.rar
http://www.sonusparadisi.cz/demo/RottDE ... ptwerk.rar

St. Omer:
http://www.sonusparadisi.cz/en/download ... mple_id/3/
http://www.sonusparadisi.cz/en/download ... mple_id/4/

Reken met downloaden erop dat deze 5 bestanden elk ong. 4 GB groot zijn...

Daarna deze installeren:
https://www.dropbox.com/s/91osc3hw8548n ... k.rar?dl=0
(slechts 3 MB :))

Geniet ervan.
En als er iets te melden is, hoor ik dat graag!

Anton
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 27 aug 2015 22:44

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Leuk, die gaan we zaterdag eens testen... :-)

hpw

Berichten: 123

Geregistreerd: 09 jul 2014 12:19

Bericht 28 aug 2015 13:48

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Ik dacht de ODF downloaden en installeren en spelen... nee dus. Blijkt alleen te werken met Hauptwerk 4.2.x en ik zit nog op Hauptwerk 4.1.x.
Misschien goed om dit erbij te vermelden?

Ik hoop binnenkort de Hauptwerk upgrade uit te voeren en deze demo uit te proberen. Ik hoop dat het net zo de moeite waard is als Zurek v5 !

Anton (en anderen): dank voor het maken van zulke mooie demo's, dit kost jou/jullie denk ik veel tijd.

Groeten,
Hubèrt

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 28 aug 2015 14:36

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Dag Huibert,
De upgrade van 4.1 naar 4.2 is gratis...

hpw

Berichten: 123

Geregistreerd: 09 jul 2014 12:19

Bericht 28 aug 2015 15:08

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Het is ook geen kwestie van wel of niet gratis... maar mijn Hauptwerk pc hangt niet aan internet.... dus op een andere pc de hauptwerk update downloaden. Heb dat geprobeerd, maar zoals ik dat al vaker heb gehad lukt het downloaden en op een usb stick zetten niet goed. Wordt vervolgd (volgende week).

Mijn punt was meer dat anderen wellicht ook nog met een lagere versie dan 4.2 werken en dat ze pas na installatie erachter komen dat het niet werkt. Vandaar mijn suggestie om 1 regel tekst bij je post te zetten dat je 4.2 moet hebben om deze demo set te kunnen installeren.

Groet, Hubèrt

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 28 aug 2015 15:30

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Hallo Hubèrt,
Welke melding geeft Hauptwerk als het installeren niet lukt?
Wellicht heb ik in de ODF iets over het Hhoofd gezien .
Hg,
Anton

Berichten: 164

Geregistreerd: 09 nov 2012 23:04

Bericht 28 aug 2015 15:52

Re: Gratis: Romer-orgel (48/3+P) - Surround

Beste Anton, bij mij is de installatie probleemloos verlopen.
Alvast bedankt voor het vele werk en dat we hiervan gebruik mogen maken.

Hg Frans
Volgende

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com