Pagina 1 van 1

Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 10:09
door Jan Wim
dit is op zich een leuke actie, zie het als klantenbinding :roll:

maar het is niet geheel eerlijk, en waarom niet??

stel dat je alle samplesets via Jiri's website besteld en gedownload zou hebben dan loopt de korting flink op.

maar er zullen ook genoeg mensen zijn net als in mijn geval, die de samplesets bij Hollandse dealers besteld heeft.

deze ziet ik niet terug in mijn aankoop historie bij Jiri???????
dus ondanks dat ik genoeg sets van Jiri gekocht hebt, worden enkel de direct bij Jiri bestelde sets geregistreerd, om in aanmerking te komen voor korting?????

beetje vreemd, of hebben de lokale dealers de verkochte samplesets nooit door gegeven aan Jiri???


gr

jw

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 10:44
door Geert
Jan Wim, je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb dus 1 mailtje naar Jiri gedaan, en prompt heeft hij gereageerd, en mijn aankoopstatus bijgewerkt op basis van mijn verhaal, hetgeen ik ook heb kunnen verifieren.
Moet anderen ook lukken lijkt mij.

HG

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 12:53
door Evert-Jan
Geert

en krijg jij nu ook de korting bij een volgende set als jij die bij een NL dealer koopt?
M.i. niet, want er is geen directe terugkoppeling tussen SP en de dealer als jij die nieuwe set koopt.

Dit systeem kan alleen maar waterdicht gemaakt worden als de dealer de door jou gekochte set ook aangeven bij Jiri (dat moet hij/zij toch al omdat er een licentie is verkocht) en Jiri dat direct registreert en de korting terug koppelt en de dealer dat verrekent.
Geeft een hoop administratieve rompslomp.

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 13:19
door Jan Wim
Evert-Jan schreef:Geert

en krijg jij nu ook de korting bij een volgende set als jij die bij een NL dealer koopt?
M.i. niet, want er is geen directe terugkoppeling tussen SP en de dealer als jij die nieuwe set koopt.

Dit systeem kan alleen maar waterdicht gemaakt worden als de dealer de door jou gekochte set ook aangeven bij Jiri (dat moet hij/zij toch al omdat er een licentie is verkocht) en Jiri dat direct registreert en de korting terug koppelt en de dealer dat verrekent.
Geeft een hoop administratieve rompslomp.



Hoi Evert-Jan,

ik heb ook kontakt gehad met Jiri,

en het door jouw genoemde probleem ook voor gelegd.

en inderdaad het antwoord was dat de in het verleden gekochte sets(via Jiri's oude website), en bij lokale dealers niet geregistreerd worden.

Jiri vroeg om de orgels die niet in mijn account staan te mailen, zodat hij ze kan verwerken(zoals Geert al eerder schreef)

en in de toekomst wil hij wel de optie meenemen om samplesets via de lokale dealer te registreren
wat ik een beetje een omgedraaide werkwijze vind.

maar goed tot die tijd zal je op persoonlijk verzoek je Account bij Jiri moeten update

gr
JW

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 14:00
door Evert-Jan
Jan Wim

idd de omgekeerde werkwijze.
En daar gaat voor hem dan een hoop tijd aan verloren. Kan hij beter besteden in het maken van samplesets. Dat levert geld op; dit kost alleen maar extra geld vanwege die administratieve rompslomp.

Ik ga ook maar even kijken of mijn sets daar goed geregistreerd zijn .............

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 15:34
door Geert
Lastige situatie idd. Kennelijk levert het systeem van wederverkopers een grotere omzet.
Maar nu iedereen toch wel internet heeft, vind ik het een btje overbodig worden.

Nouja. Anyhow, we krijgen korting....

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 27 sep 2014 17:01
door pahasoft
Hoi,

Gelukkig ben ik niet echt grote fan van Jiri. Ik wel een aantal sets, maar ik merk nu na 5 jaar dat ik zijn samplesets toch het minste gebruik. Maximim, freiberg en utrecht heb ik aangeschaft. Hiervan gebruik ik freiberg nog het meeste.
Ik zal dan ook nooit gebruik maken van zijn korting systeem.

Mvg,
Paul

Re: Kortingsregeling Sonus Paradisi

BerichtGeplaatst: 29 sep 2014 12:18
door WiBo
Jiri krijgt het nog druk met al die adminsitratieve aanvragen..
In ieder geval wel een goede tip, thanks

WiBo

Ps. Anderzijds moeten Jiri ook weer niet teveel van het werk houden, er zijn ook mensen die wel fan zijn van Jiri en vol verwachting wachten op de volgende producties ;) Over smaak valt niet te twisten: ...een beetje off-topic.