Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Download Zwolle demo stopt

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 14 dec 2016 21:20

Download Zwolle demo stopt

Beste orgelliefhebbers,

Ik probeer Zwolle demo te downloaden vanaf de SonusParadisi.cz website. Ik gebruik Chrome met de Chrono downloadmanager. Telkens stopt de download na ongeveer 350 mb. Wat kan dit zijn?
Vorig jaar had ik met downloaden nergens last van via Chrome. Mijn downloadsnelheid is ook niet bijster hoog, zo'n 4 mb/s. Abonnement is 50 Mb/s.
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 14 dec 2016 22:04

Re: Download Zwolle demo stopt

Er is verschil tussen megabit en megabyte. Een factor 10
Dus de downloadsnelheid is wel nagenoeg in orde.
Ik ken chrono alleen van naam. Op http://www.chronodownloader.net zie ik pause knop. Deze gebruiken al de download stopt en dan weer op play klikken. Dan gaat de download verder waar hij gebleven was.
Ik heb net even een snelle test gedaan en met Firefox en DownThemAll en haal zo 500 MB Zwolle demo binnen. Er is dus genoeg te downloaden.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 20 dec 2016 21:39

Re: Download Zwolle demo stopt

Evert-Jan schreef: Op http://www.chronodownloader.net zie ik pause knop. Deze gebruiken al de download stopt en dan weer op play klikken. Dan gaat de download verder waar hij gebleven was.

Dit is bij mij helaas niet zo.... :( Hij zegt echt dat de download finished is en er is geen herstarten aan....
Het mooiste orgel maak je zelf.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com