Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Voorstellen C.Traas

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 22

Geregistreerd: 02 okt 2015 21:30

Bericht 05 jan 2018 22:38

Voorstellen C.Traas

Beste Hauptwerkers,
Ik ben al 2 jaar lid van het forum maar heb me nog niet voorgesteld. Bij deze ga ik dat dan maar proberen. Ik ben Chris uit Krabbendijke inmiddels 58 jaar. Heb een ca. 20 jaar oude DCS Omeman/Eminent staan.
2 Jaar geleden hautpwerk aangeschaft met inmiddels het kleine maar toch heel mooi sample set Zoblitz. Later Schoonhoven en Ladegast Wernigerode, naar tevredenheid.
Ik had reeds een geschikte PC voor hautpwerk en een redelijke geluidsinstallatie met 4 boxen.
Een Denon versterker met 2x kef boxen en 2x kleine technics boxjes voor op het orgel
Door tussenkomst van custumadeorgan een tweedehands geluidskaart audio delta (?) geplaatst.
Inmiddels een RME babyface aangeschaft. 01-02-2018
Naar mijn gevoelen klinkt het niet onaardig maar is natuurlijk geen vergelijk van Bijv. een Noorlanderogel.
E.e.a. zou ik nog wel willen uitbreiden/aanpassen maar zit nog te wachten op die ezel.
Misschien dat ik het e.e.a nog wel vergeten ben maar dat vul ik dan later wel weer aan.
Groeten uit Krabbendijke
Laatst bijgewerkt door cmtraas op 04 apr 2018 21:51, in totaal 3 keer bewerkt.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 05 jan 2018 22:57

Re: Voorstellen C.Traas

Van harte welkom (evenals Johny)! Leuk, twee Krabbendijkers erbij!

Hoe een Hauptwerkorgel klinkt hangt denk ik minder af van de producent dan van hoe je je speakers opstelt, welke invloed de akoestiek van je luisterruimte heeft, enzovoorts. Mocht je behoefte hebben aan feedback, dan zou je kunnen overwegen wat foto's van je audio-opstelling te plaatsen op het forum.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 05 jan 2018 23:38

Re: Voorstellen C.Traas

Welkom Chris!
Altijd een leuk proces om te zoeken naar voor jou de beste weergave....
Bezit van de zaeck ist eind van 't vermaeck zeiden ze vroeger :lol:
Het mooiste orgel maak je zelf.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com