Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

peter stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 22

Geregistreerd: 08 jul 2011 23:35

Bericht 09 jul 2011 16:59

peter stelt zich voor

Hoi beste mede hauptwerkers,

Mijn naam is peter den Boer. Ik woon samen met mijn vrouw en twee kleine meisjes in Rotterdam. als kostganger werk ik dagelijks in de tuinbouw.
Mijn hobby,s zijn Natuurlijk Orgel spelen en beluisteren en sinds kort ook zee vissen.

Onlangs heb ik een heiligers orgel model s gekocht en die wil ik gaan ombouwen tot een hauptwerk orgel
afgelopen week heb ik een grote fout gemaakt namelijk;
een gino midi interface binnen gehad als bouwpakket. Maar het solderen ging helemaal mis door de spanning van mijn kinderen om mij heen, ik had geen geduld om te wachten en ben dus gelijk gaan solderen.
Maar heb er nu helemaal niets meer aan.

Nu vond ik op midihardware.com een kant en klaar print de midi128 plus een pedaal scanner voor totaal met verzendkosten 95 euro.

dus ik ga daar een paar maandjes voor sparen en dan even slikken dat eigenlijk het kaartje nu het dubbel kost.

Nu moet ik nog wel zelf een diode matrix maken.
wie heeft voor mij een goed voorbeeld, liefst met foto en uitleg.
de diodes heb ik nog liggen alleen nog geen printkaarten. maar die wil ik bij conrad kopen.
Dus wie wil mij graag een goede uitleg geven met ook welke draden van de klavieren bij de diode horen.


Hartelijke groeten,
peter den Boer

Berichten: 566

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:12

Bericht 09 jul 2011 19:14

Re: peter stelt zich voor

Ha Peter,

Een antwoord op je vragen heb ik gezet op het forum Technische vragen.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com