Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Andre kaptein

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 03 mei 2012 00:05

Andre kaptein

Goedendag,

mijn naam is Andre Kaptein en ben in het gelukkige bezit van een huispijporgel (unitorgel, Olieman ca 1950).
Omdat ik mij behoorlijk heb vergist in het volume en draagkracht van het orgel wil ik het orgel "midificeren", zodat ik ook gewoon 's avonds kan spelen en studeren dmv hauptwerk.
ik heb een demoversie die ik bespeel via mijn keyboard en dat geeft voldoening, echter het gemis van 2 klavieren en pedaal blijft.
Ik ben een leek op het gebied van electronica en hoop dat er op dit forum mensen zijn die mij kunnen helpen en adviseren over welke componenten ik moet aanschaffen en hoe ik mijn orgel het beste kan "midificeren" zodat ik het orgel zowel als pijporgel kan gebruiken, maar ook als console voor hauptwerk.

Zie hier zo veel moois op dit forum staan, moet toch iemand zijn die mij kan helpen. Ik woon in Dordrecht

m.vr.gr.

Andre
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Geen dag zonder Bach!
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 03 mei 2012 07:50

Re: Andre kaptein

Ha Andre,

Je had mij al gesignaleerd.
Ik dit topic nu ook.
Welkom op het forum. Ik heb totaal geen verstand van elektronica, maar anderen vast wel. Dus dat komt hopelijk wel goed.
Veel plezier hier!

Groet,
Jaco
Avatar gebruiker

Berichten: 712

Geregistreerd: 08 feb 2011 01:11

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 03 mei 2012 08:36

Re: Andre kaptein

Hallo Andre,
welkom op 't forum!
Kijk dat wordt weer een leuke uitdaging voor "onze techneuten"op dit forum (ik niet hoor :( ).......
een unitpijporgel uitbreiden/ombouwen met Hauptwerk! 8-)