Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Martin den Boer

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 143

Geregistreerd: 17 maart 2011 14:18

Bericht 08 aug 2017 20:27

Martin den Boer

http://www.martindenboer.nl/hauptwerk-orgels

Afgelopen zaterdag heb ik weer een mooi Hauptwerkorgel Preludium III mogen afleveren bij een klant.
Prealudium3Dklein.jpg

Prealudium3Aklein.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 08 aug 2017 22:14

Re: Preludium III

Foto's van uw orgel moeten bij 'Even voorstellen/mijn orgel'.

Staat toch duidelijk te lezen onder het kopje "Speeltafels".

Ook vind ik dit een grensgeval dat neigt naar reklame maken voor jezelf, dat toch eigenlijk naar de rubriek "kommercieel"verbannen zou moeten worden. Vooral omdat je het duidelijk over een "klant"hebt.

Dit hier is toch dacht ik in eerste instantie een forum voor amateurs/hobbyisten? Ik zie tenmiste hier nooit dergelijke "afleveringsberichten" van mensen als Bovenschen, Mixtuur enz.

Als het toch deze kant op gaat, vind ik dit forum ineens minder leuk.........geen idee of meer mensen dit zo voelen.

HG

Geert

Berichten: 316

Geregistreerd: 13 feb 2011 17:30

Woonplaats: Woerden

Bericht 09 aug 2017 07:04

Re: Preludium III

geert01 schreef:Als het toch deze kant op gaat, vind ik dit forum ineens minder leuk.........geen idee of meer mensen dit zo voelen.

HG

Geert

Yep ben het met je eens.

Mvg
Paul

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 09 aug 2017 09:12

Re: Preludium III

Andere commerciele partijen melden zich ook op dit forum, bijvoorbeeld met nieuwe sample sets of met computerhardware. Zolang dit met mate gebeurt, vind ik dat niet storend maar nuttig. Wie het forum regelmatig volgt, krijgt zo een overzicht van wat er zoal in Hauptwerkland speelt. Als we commerciele partijen strikt gaan uitsluiten, dan gaan we belangrijke ontwikkelingen missen.

Een commerciele partij die zich hier meldt neemt overigens wel een risico. Je kunt beter maar zorgen dat je product én je boodschap goed is, anders mag je rekenen kritiek. In dit geval had de boodschap beter gekund. "Orgel mogen afleveren bij een klant" inspireert niet. Een bouwverslagje hadden velen wel interessant gevonden.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 09 aug 2017 10:31

Re: Preludium III

http://www.martindenboer.nl/hauptwerk-orgels

Orgels worden op bestelling commercieel gebouwd, dus hoort deze informatie onder het kopje commercieel

Lijkt me niet zo heel moeilijk :roll:


Dus in strijd met de voorschriften..............



Het had anders geweest als "de Klant" zich zelf had gemeld , en foto's had geplaatst, dan was het wel weer toegestaan.
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 09 aug 2017 10:42

Re: Preludium III

Ik volg het forum via "actieve onderwerpen" dus maakt het kopje waar het onder staat mij niet zoveel uit ;) Maar het had inderdaad beter bij het commerciele kopje gekund.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 09 aug 2017 13:31

Re: Preludium III

Topic verhuisd.
Hij heeft zo wel (misschien bewust) aandacht gekregen ;)

@Geert: ook Peter (CMO) meldde op het forum zaken (in zijn eigen rubriek) die hij afgeleverd had. Mixtuur enz. zoals jij aangeeft idd niet. Maar Bovenschen volgens mij 1x een kerkorgel in het voormalig Joegoslavië. En met dat melden is ook niets mis mee.
Maar dit Preludium bericht door de leverancier gedaan hoort in de commerciële rubriek thuis.
Avatar gebruiker

Berichten: 317

Geregistreerd: 21 sep 2012 13:59

Woonplaats: Hulshorst

Bericht 09 aug 2017 17:58

Re: Preludium III

En ook smaken verschillen : mooi vind ik 'm niet :( .
Groet,
Teun van Unen
Hulshorst
(tvanu47@gmail.com)

Berichten: 143

Geregistreerd: 17 maart 2011 14:18

Bericht 13 jul 2018 22:32

Kabinet 3

Kabinet3B.jpg
Kabinet3A.jpg
Weer een mooi Hauptwerk orgel gebouwd voor iemand in Drenthe.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 14 jul 2018 12:01

Re: Martin de Boer

Dat ziet er goed uit Martin!
Liggen de B&W' s bovenin?
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 71

Geregistreerd: 16 jan 2018 16:53

Bericht 22 okt 2018 20:38

Re: Martin de Boer

Bericht 13 okt 2018 20:50
Domus in kerk
Hallo allemaal,

Omdat het pijporgel gerestaureerd wordt in de kerk moeten we het voor 3 maanden doen met een Domus prestige 80
3 klavier met pijpenfront met speakers. De versterkers van dit orgel zijn veel te klein om een gemeente te begeleiden.
Aan mij de vraag: Mart kun jij wat regelen?
Maar even de vraag hier neergelegd, 100 weten meer dan 1 :idea:
Wie heeft hier ervaring mee of wie verhuurt er speakers met versterkers? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat is er nodig en waar moet ik zijn of welk bedrijf heeft interesse om reclame te maken voor hun orgel in onze kerk?
CGK Driebergen

Groetjes,

Martin

Keer terug naar Aangeboden door commerciële aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com