Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

GO TouchOSC en Grandorgue

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 20

Geregistreerd: 05 jan 2017 21:08

Bericht 01 feb 2019 12:13

GO TouchOSC en Grandorgue

Goedemorgen,

Ik heb even een vraag over GrandOrgue i.c.m. TouchOSC. Het registreren gaat prima, alleen ik wil ook graag registercombinaties vastleggen. Wat er echter gebeurd is dat wanneer de registers op de pc aangeklikt worden dit niet zichtbaar wordt op mijn scherm met ToucOSC. Je kunt dus bij het aanklikken van een bepaalde combinatie niet eenvoudig zien welke registers er precies aan staan. Dit is hinderlijk aangezien je soms snel een register erbij of eraf wil.

In Hauptwerk lukt me dit wel gewoon. Ik heb er al een tijdje mee lopen prutsen, maar zonder gewenst resultaat. Zie ik iets over het hoofd, of staan de waardes verkeerd?
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 feb 2019 15:17

Re: GO TouchOSC en Grandorgue

Ik zie dat je ontvangt op TouchOSC bridge 0 en verzendt naar bridge 1. dat zijn 2 verschillende apparaten. Moet die laatste ook niet 0 zijn?
En wat doet de knop 'Copy current reveive event'. Ik had eerder dat verwacht als een checkbox waar je een vinkje kan zetten.

Berichten: 20

Geregistreerd: 05 jan 2017 21:08

Bericht 08 feb 2019 20:22

Re: GO TouchOSC en Grandorgue

Het lijken inderdaad twee verschillende apparaten, maar dat is niet zo. Uiteindelijk zat het probleem ergens anders. Ik had bij midi uitvoer het vinkje van TouchOSC bridge 1 uitgezet. Ik heb dat vorig jaar een keer gedaan aangezien hij stoorde bij sommige registers en door dat uit te zetten was dat toen opgelost. Echter lag dit uiteindelijk weer aan een ander vinkje, maar uiteindelijk werkt alles prima.

Het was dus iets heel simpels :roll:

Bedankt Evert-Jan voor het meedenken, je bracht me op het goede denkspoor..Overigens zet hij bij Copy current receive event precies de tegenovergestelde waarden neer, zodat hij vanuit GrandOrgue ook kan zenden..

Keer terug naar Grand-Orgue

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com