Fokko schreef:Ha Jan Wim,
Een ontvangstbevestiging zou wel netjes zijn geweest (als dat er niet is geweest).
Maar niet voor alle vragen ligt direct een pasklaar antwoord klaar, of is er een recht op een inhoudelijk antwoord.
En als dat wel zo is, is het ook maar de vraag voor de ontvanger MDA of die er nu capaciteit voor heeft of noodgedwongen prioriteit aan zou moeten verlenen. Men is ook druk met beveiligingsissues. Geef het de tijd en adem rustig door. Te meer daar jij ergens anders suggereert dat er een fout in de software zit, lijkt het mij dat een persoon als Martin Dyde daar zeker inhoudelijk op terug zal komen.
Hoi Fokko, ben ik met je eens, maar mijn ongeduld zit in het feit dat er totaal geen reactie komt, geen eenvoudig berichtje met We hebben u mail in goede orde ontvangen bla.bla.bla….. Dan krijg je als gebruiker toch nog een klein beetje het idee dat er hopelijk wat aan gedaan kan worden
En als het klopt zit deze bug al minimaal sinds HW 3 in de software.
Dus voelt het voor mij meer - ze zweten peultjes om alle problemen op te lossen, en hebben daarom geen tijd
- ze hebben het niet zo op aftersales