Bericht 05 feb 2013 19:48

Voorbeeld van mooie registerplaten voor trekregisters

Van dhr Teunis kreeg ik via mail het verzoek om het volgende te plaatsen:

Wij zijn er na lang zoeken en speuren in geslaagd om voor een redelijke prijs per orgel 3 registerplaten met de registernamen te laten maken via een Hauptwerk liefhebber de Heer L Schippers.
Het bedrijf REINDERS GRAVEER & LASERTECHNIEK uit GORINCHEM waarvoor hij werkt heeft deze voor ons geproduceerd.
Men levert werkelijk een fantastisch produkt af, ieder lettertype is zowat mogelijk, voor ons hebben wij een keuze gemaakt uit de lettertypes die zo dicht mogelijk bij Batz en Silbermann pasten.

Indien er liefhebbers zijn om zoiets te laten maken kunnen ze vragen naar de heer L Schippers.
Tel REINDERS GRAVEER en LASERTECHNIEK 0183-621968.
De prijzen die ik heb betaald voor een set DOM Batz orgel Utrecht en Silbermann Arslheim E 458,77 dat was incl verzendkosten incl BTW en een gratis mal.
Bij een grafisch bedrijf in Hengelo had ik offerte aangevraagd, hier kwam alleen de set Batz DOM Utrecht op E 810,-
Men kan-mag mij ook bellen voor eventuele verdere info of afspraak om het te komen bekijken bij de fam Teunis Wierden Tel 0546 572303

Men start met het opgeven van de exacte maten, dan kun je vragen of men dat eerst in karton voor je kan opsturen. Aan de hand van deze maat met of zonder wijzigingen wordt er dan een set platen incl de opgegeven registerplaatjes gemaakt. Er wordt gratis een mal bijgeleverd om de plaatjes op de juiste plaats te plakken.

Zie voor foto's: http://www.pcorgan.com/Fotos3.html#GTeunis2

G. Teunis
Wierden