Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

foutmelding laden sampleset Tholen

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 10 apr 2013 21:32

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

je zou haast denken dat het met de pc configuratie te maken kan hebben per gebruiker verschillend.

want bij sommige hauptwerkers draait tholen wel maar bij andere weer niet


gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 88

Geregistreerd: 09 feb 2011 23:04

Bericht 10 apr 2013 21:38

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Nou.nou.....wat een ellendige, wanhopige berichten omtrent het installatie proces van de mensen die dit sample hebben aangeschaft!!
waar blijft de reactie van Voxus, want dit is niet goed !!!

Berichten: 148

Geregistreerd: 15 maart 2011 16:42

Woonplaats: Bruinisse

Bericht 10 apr 2013 22:05

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Jan Wim schreef:
lub schreef:
Jan Wim schreef:heb de usb stick ontvangen maar ook nu dezelfde foutmelding

gr

JW


Hoi Jan Wim

Probeer eens de bestanden van de usb stick eerst op je computer te kopiëren en daarna te instaleren


Hoi Lub

dit heb ik al gedaan, word ook geadviseerd door Voxus in de handleiding, maar het blijft bij corrupte file's

ik snap er echt niets meer van.

gr

JW


goedenavond,

gisterenavond het zelfde probleem gehad met de USB stick. Gelukkig is het nu opgelost.
Meerdere malen alle gegevens opnieuw van USB naar C schijf gekopieerd en geïnstalleerd. Bleef fouten geven.

Ik ben als volgt te werk gegaan

- open winrar
- zoek de map met waar je de bestanden van de USB stick heb neergezet.
- controleer deze bestanden. Het programma gaat vanzelf van bestand 1 naar bestand 7.
- je krijg tijdens het controleproces een foutmelding. Bij mij zat de fout in file 5.
- ik heb alleen deze file opnieuw van USB naar de map gekopieerd. eerst de file die fout gaat verwijderen.
- na het kopiëren nogmaals de controle doorlopen. Gaf geen fout meer aan, daarna geïnstalleerd zonder fouten.

Hoop dat dit bij jullie ook de oplossing is..
Groet,

Jacob
Avatar gebruiker

Berichten: 125

Geregistreerd: 21 dec 2011 11:58

Woonplaats: Houten

Bericht 10 apr 2013 22:16

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Probeer eens met 7zip (gratis te downloaden) de afzonderlijke bestanden te openen (rar bestanden). Hiermee kun je zien of de rar-bestanden goed zijn gekopieerd, gedownload.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 10 apr 2013 22:50

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

ik denk dat de fout bij mijzelf gezocht moet worden :oops:

ik had het idee dat alle file's dus 7 in totaal een dvd zouden voorstellen qua bestand

dus ik had 1 file van de usb naar de ssd gekopieerd, en deze vervolgens laten installen door hauptwerk, en ik dacht dan word er vanzelf wel om het vervolg gevraagd.

maar ik heb nu alle file's gekopieerd van de usb naar de ssd, en nu gaat het installeren wel goed.

dus nogmaals ik ben een beetje dom geweest :oops: :oops: :oops: :oops:

zal morgen wel verder gaan met het toewijzen van kanalen

eerst maar slapen

gr

JW
Laatst bijgewerkt door Jan Wim op 10 apr 2013 23:27, in totaal 1 keer bewerkt.
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 10 apr 2013 23:09

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Hoi Jan Wim

Ook onze toekomstige koning is wel eens een beetje dom geweest dus je bent in goed gezelschap.
Veel plezier met Tholen.

Groet Jan

Berichten: 192

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:44

Bericht 11 apr 2013 01:20

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Ter info: Het installeren van Tholen gaat wat anders dan dat de meeste mensen gewend zijn. De opzet was om het installatieproces eenvoudiger te maken. Zo zijn de bestanden aan elkaar gekoppeld, zodat je niet telkens een nieuw bestand moet aanklikken. Ook moet de dongle-update gedaan zijn, voordat de sampleset geïnstalleerd kan worden. Verder probeerden diverse mensen zonder een downloadmanager 26,3 Gb binnen te slepen. Dat lukt alleen wanneer je een hele snelle en stabiele verbinding hebt. De meeste foutmeldingen zijn aan bovenstaande zaken te wijten.

Vooraf zijn de installatiebestanden op 3 pc's en 1 Mac gecontroleerd door het sampleset te installeren. Dit lukte zonder problemen. Na het vrijgeven ontstond de vervelende situatie dat er af en toe toch een onverklaarbare foutmelding kwam tijdens de installatie bij enkele gebruikers. In vrijwel alle gevallen is dat opgelost door de installatiebestanden eerst op de harde schijf te kopiëren waar Hauptwerk op draait. Alleen Jacob had een fout ontdekt in file nr 5. Momenteel zoeken we dit uit en waarschijnlijk is de oplossing al gevonden.
Avatar gebruiker

Berichten: 64

Geregistreerd: 23 maart 2013 22:30

Woonplaats: Siddeburen

Bericht 11 apr 2013 15:05

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Dag Evert-Jan,

Het bewuste bestand kan ik niet op de server vinden, maar...
inmiddels de USB stick ontvangen en wat denk je...dezelfde fout!!
Het moet dus echt iets met de sampleset te maken hebben, hoewel enkelen het wel aan de praat hebben gekregen.
Ik neem contact op met Voxus.

Bedankt voor je hulp.

gr. Piet

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 11 apr 2013 15:58

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Hallo Piet

De MD5 checksum op de Voxus server weet ik niet; ik las dat in en ander bericht. Ik heb geen Tholen sampleset en kan niet uit eigen ervaring spreken.

Zoals Marien hierboven aangeeft moet je eerst alle bestanden vanaf de USB stick naar een tijdelijke map op je PC kopiëren en dan pas beginnen om het in HW te installeren.

Berichten: 148

Geregistreerd: 15 maart 2011 16:42

Woonplaats: Bruinisse

Bericht 11 apr 2013 17:50

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Piet Alkema schreef:Dag Evert-Jan,

Het bewuste bestand kan ik niet op de server vinden, maar...
inmiddels de USB stick ontvangen en wat denk je...dezelfde fout!!
Het moet dus echt iets met de sampleset te maken hebben, hoewel enkelen het wel aan de praat hebben gekregen.
Ik neem contact op met Voxus.

Bedankt voor je hulp.

gr. Piet

Al bekeken welke file van de zeven de foutmelding geeft? Zie mijn eerdere opmerkingen hierboven
Groet,

Jacob
Avatar gebruiker

Berichten: 64

Geregistreerd: 23 maart 2013 22:30

Woonplaats: Siddeburen

Bericht 11 apr 2013 19:17

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Evert-Jan

De MD5 checksum kan ik op de server niet vinden.
Heb gisteren de USB stick maar besteld.

gr. Piet
Laatst bijgewerkt door Piet Alkema op 11 apr 2013 19:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 64

Geregistreerd: 23 maart 2013 22:30

Woonplaats: Siddeburen

Bericht 11 apr 2013 19:27

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Evert-Jan,

De USB stick was vandaag al binnen.
De 7 files naar de SSD gekopieerd, installeren, en ..... weer die foutmelding :evil:
Dit is echt iets om aan je eigen verstandelijke vermogens te gaan twijfelen.
De bestanden weer van de SSD verwijderd en daarna ze er weer opnieuw opgezet en ziedaar..het goed goed. :ugeek:
Alleen op de eerste file klikken is voldoende de rest gaat automatisch.
Blij dat nu alles werkt en ik wacht nu nog op de geheugen uitbreiding naar 32 Gb zodat alles in 24 bits geladen kan worden.
Wel een heel gedoe maar uiteindelijk met goede afloop.

gr. Piet

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 11 apr 2013 20:16

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

De 7 files naar de SSD gekopieerd, installeren, en ..... weer die foutmelding
Dag Piet, dan zijn de installatiebestanden waarschijnlijk wel goed maar is er iets anders aan de hand:
- heb je Hauptwerk 4?
- is er voldoende schijfruimte vrij?

lub

Avatar gebruiker

Berichten: 227

Geregistreerd: 09 feb 2011 18:12

Woonplaats: Urk

Bericht 11 apr 2013 21:46

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Goedenavond allemaal,


Gister besteld vandaag geleverd ook de lincense update ,en ik was heel nieuwsgierig na al deze bevindingen of het bij mij wel zou lukken,
Eerst de lincense update gedaan daarna hauptwerk afgesloten en weer opnieuw opgestart , daarna de files gekopieerd van de usb stick naar de harde schijf en het instaleren was ook zo gebeurd , je hoeft alleen de eerste file maar te selecteren en de rest gaat vanzelf en Tholen was speelklaar met ongeveer anderhalf uur zonder foutmeldingen of iets dergelijks dus ik kan alleen maar zeggen topservice van Voxus en Super kwaliteit!!

m.v.g.,
Lub
Avatar gebruiker

Berichten: 64

Geregistreerd: 23 maart 2013 22:30

Woonplaats: Siddeburen

Bericht 11 apr 2013 21:53

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Dag Geert,

Ik heb de nieuwste Hauptwerk versie 4.1.168 en voldoende ruimte op de schijf. Na het kopieren van de installatiebestanden was er nog 60 Gb over. Daar kan het niet aan liggen.
Ik heb ook bericht van Voxus gehad dat zij het proberen uit te zoeken omdat dit vaker is gebeurd.

gr. Piet
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 11 apr 2013 22:27

Re: foutmelding laden sampleset Tholen

Zo, dat is mooi Piet. Dan heb je inderdaad een heel nieuwe versie. Ik kan op de site nog niet hoger dan 4.0 vinden... :roll:
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Vorige

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com