Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk migratie verzoek

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 11

Geregistreerd: 17 aug 2015 16:44

Bericht 29 jan 2020 17:33

Hauptwerk migratie verzoek

Ik heb afgelopen zaterdag een licentie migratie verzoek gedaan via de daarvoor bestemde site van Hauptwerk.
Tot nu toe staan de licenties niet in mijn Ilok account.
Weet iemand hoelang dit normaliter duurt?

Groet,
Peter Morée

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 29 jan 2020 17:59

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Ze staan per omgaande in je iLok account. Er is dus wat misgegaan.
Je kunt het nog een keer doen via de Hauptwerk migratie website en daarna kijken in je iLok account.
Ik moest ook 2x klikken voordat ze doorkwamen (de website is ook heel onduidelijk want er komt geen reactie terug nadat je op Verzendenknop geklikt hebt).

Als ze er nog niet staan, dan moet je een email met dat bestand naar support [at] hauptwerk.com. En noem in die mail ook je iLok UserID zodat zij e.e.a. in hun logfiles kunnen checken (dus ook de datum van zaterdag en een mogelijk tijdstip noemen). Geen iLok wachtwoord sturen.

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 aug 2015 16:44

Bericht 29 jan 2020 22:22

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Dag Evert-Jan,

Wat zet je in migratie formulier bij "ilok account to which licenses should be assigned" ?

inlogcode?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 29 jan 2020 22:28

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Daar zet je jouw iLok UserID in.
Dan je voornaam, achternaam, 2x emailadres en de laatste vraag is NO , omdat jij migratie voor je zelf doet.

En o ja, dat migration formulier werkt niet met Firefox (bij mij tenminste). Ik heb het met IE 11 gedaan

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 aug 2015 16:44

Bericht 31 jan 2020 20:12

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Ik ben in contact met Support Hauptwerk. De migration Request is niet goed gegaan.

Even een vraag: Is Transept Orgel Laurenskerk Rotterdam Encrypt? Wie is de Producer?

En J.A. Silbermann Arlesheim/ Baselland Switserland? Wie ios producer?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 31 jan 2020 20:49

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Balen dat het niet goedgegaan is. Kun je even niet verder. Wel de sets alvast downloaden. Beiden zijn nl. encrypted

Laurenskerk transcept is Sonus Paradisi.
Downloaden kun je hier: http://hw5.sonusparadisi.cz/

Arlesheim sample set is van OAM. Die moet je mailen om de downloadlink voor HW 5 sets
Avatar gebruiker

Berichten: 298

Geregistreerd: 13 nov 2013 21:59

Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Bericht 31 jan 2020 23:37

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Evert-Jan schreef:Laurenskerk transcept is Sonus Paradisi.
Downloaden kun je hier: http://hw5.sonusparadisi.cz/


Als je inlogt op de site van Sonusparadisi, onder 'My Account' en dan "My Products',
dan vind je een overzicht van je licenties.
Hier kan je én de HW5 bestanden downloaden, én je vind hier de Ilock code.
(tenminste, zo heb ik het namelijk geregeld)

https://www.sonusparadisi.cz/en/licence ... yproducts/

Wellicht helpt dit je verder!

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 31 jan 2020 23:43

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Ik ging er van uit, dat Peter de licenties al in HW4 bezit (dus in de HASP dongle).
Dan heb je geen iLok code nodig. De bestaande HW4 licenties worden omgezet in een iLok licentie.
En dan kun je R'dan Transcept downloaden zoals ik heb aangegeven. Je hebt dan de webshop niet nodig.

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 aug 2015 16:44

Bericht 01 feb 2020 11:47

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Met de dongle omzet via de Migration page van Hauptwerk is het misgegaan op 25 januari.

-Ik heb het bestand "Hauptwerk License Migration Request 2112057095 2020-01-25.SampleSetLicMigRequest_Hauptwerk_dat" ook nog een keer gemaild naar Support Hauptwerk

Van Noorlander heb ik de Hauptwerk V updatefiles ontvangen voor Rotterdam Transept en Arlesheim.

Het enige wat ik nu nog moet hebben zijn licenties in ilok manager.

Laatste bericht van Hauptwerk hieronder


31 Jan 2020, 13:13
From: micdev
To: Peter Moree
You already submitted your file. When I try to submit it I get a message

The license migration request file that you uploaded has been submitted previously. Please look in iLok License Manager to make sure that the relevant licenses aren\'t already present there and awaiting activation, and contact us for support if needed.


l logged in iLOK manager with your credentials and you don't have *any* organ licenses, only your Hauptwerk license.

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 aug 2015 16:44

Bericht 11 feb 2020 13:39

Re: Hauptwerk migratie verzoek

Het probleem met het Hauptwerk migratieverzoek is 10 februari opgelost door Hauptwerk Support.

Groet,
Peter Morée

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com