Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

copie orgel maken

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 08 feb 2021 14:23

copie orgel maken

Dag Evert-Jan,
Ik wou graag een copie van het orgel Alessandria maken ik heb het hele orgel gekocht
en wou nu op een externe schijf een copie maken
ik lees in je boek op blz 119 er wel over maar is het ook mogelijk om van het orgel rechtstreeks op
een usb stik een copie te maken voor het geval als er wat met het orgel gebeurd',

groet Dick

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 08 feb 2021 18:26

Re: copie orgel maken

Een usb-stick is ook een externe schijf. Windows ziet daarin geen verschil en het werkt dus exact hetzelfde.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 08 feb 2021 19:13

Re: copie orgel maken

Ik zie niet direct je vraag, Dick.

Je moet van 2 dingen een backup maken:
- het bestand, dat je gedownload hebt van Piotr's website (dit geldt ook voor de andere orgels van andere websites en van het volledige Hauptwerk 4.2.1 installatiebestand). Hiermee kun je het orgel/Hauptwerk weer opnieuw installeren
- backup van de geinstalleerde orgels, zoals beschreven inhet boek. Hiermee kun je snel, na het vervangen van de harddisk/SSD weer operationeel zijn. Dit is ook toegelicht in de paragraaf 'Terugzetten backup van orgels en sample sets'

Een USB stick is te klein op daar alles op weg te schrijven. Je moet een externe harddisk (USB disk) gebruiken.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com