Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

verdeling Hw op pc

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 02 mei 2021 11:02

verdeling Hw op pc

Hallo allemaal.

Mijn Hw Is verdeeld over twee stukken tijdens het installeren. Dit doe ik altijd al, en ik heb dan ook nog een exacte kopie van de ene schijf, waar dus deze bestanden op staan.

Dit is even ter verduideling. Ik heb voor HW 3 schijven, met allemaal dezelfde grootte. Op schijf nr 1 Staat de Os (windows) met Hw .
Op schijf nr 2 staan van Hw de HauptwerkInternalWorkingfiles en HauptwerkSamplesetsAndComponents.
Hw staat dus zo dat bij het laden van orgels, dat Hw dus de gegevens leest van Schijf nr 2.
Op schijf nr3 staat ook HauptwerkInternalWorkingFiles en hauptwerkSamplesetsAndComponents. dit is dus een exacte kopie van schijf Nr2.

Met deze schijf wordt niks gedaan, dit is gewoon een backup, als er wat gebeurd met Hw hoef ik alleen maar bij het opnieuw installeren de verwijzing toe te passen naar deze schijf, backup terug zetten van de persoonlijke instellingen, en draaien weer. Dit doe ik al tijden zo, En vooral de laatste periode, vanwege de bouw van de nieuwe pc, (draait nu eindelijk goed na een vernieuwde Bios update.)

bij het opnieuw installeren bij Hw moet je natuurlijk weer in het begin het nieuwe grote laden doen. wat nu al diverse keren is gebeurd, (jullie raden het al ook Windows is al 5 maal opnieuw geïnstalleerd ook vanwege de vele problemen die ik de laatste tijd heb ondervonden, (maar dat even terzijde).

Nu kijk ik naar schijf Nr 2. Deze loopt vol, telkens weer, als ik na een nieuw install mijn orgels moest laden bij het grote laden.

Als ik nu kijk naar schijf Nr 2 zie ik dat bij HauptwerkInternalWorkingfiles deze nu een inhoud heeft van 145 GB.
HauptwerkSampleSetsAndComponents heeft een inhoud van 245 GB.

Als ik nu kijk naar schijf Nr3, dit is dus de kopie, van schijf Nr2, dit was dus voor de Nieuwe Install van Hauptwerk. en wordt dan verder niks meer mee gedaan.

dat deze een hele andere inhoud heeft HauptwerkInternalWorkingfiles deze nu een inhoud heeft van 14 GB.
HauptwerkSampleSetsAndComponets heeft een inhoud van 245 GB.

Ik heb dus meerdere malen Hw moeten installeren , en meerde malen het grootte laden moeten doen, en dit laden werd dan vanaf schijf Nr 2 gedaan, dus niet vanaf schijf Nr3 (want dit is dus een kopie), reserve zeg maar).

En nu kreeg ik gisteren een waarschuwing dat mijn schijf Nr 2 bijna vol zat. :?: En inderdaad , deze loopt voller naarmate ik vaker het Lange laden gebruik, (ook vanwege jullie raden het al ) ga ik verder ook niet meer op in.

Hoe kan dit nu, is er dan een mogelijkheid Om schijf Nr2 onder Revo uninstall met het tooltje sporen wissen, dat hij het overbodige er uitgooit dat er bv heel wat bestanden achter blijven wat dus niks meer betekend ?

Graag advies, want dit zie ik nu voor het eerst, terwijl ik toch vele jaren Hw gebruik, met mijn zelfde orgels, van allemaal dezelfde grootte, niks erbij, en niks eraf.

Groetjes Henk.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 mei 2021 20:43

Re: verdeling Hw op pc

Henk

Als jij HW opnieuw installeert en je hebt de lokaties van de 3 HW directories (HauptwerkInternalWorkingfiles, HauptwerkSamplesetsAndComponents en HauptwerkUserData) juist ingegeven tijdens het HW installatieprocess, dan gaat er mi geen enkel orgel door de lange laadroutine, tenzij je HW installeert onder een andere gebruikersnaam. Dit was bij HW4 zo, maar bij 5 en 6 heb ik dat niet getest. Daar is ook niets aan gewijzigd in HW.
Ik kan even niet overzien wat de gevolgen zijn op de bestanden t.g.v. de verschillende Windows10 versies, die je gebruikt hebt (Home, N en Enterprise).

Met WinMerge (https://winmerge.org/?lang=nl) kun je de verschillen tussen directories bekijken.
Download de portable versie winmerge-2.16.12-x64-exe.zip (https://github.com/WinMerge/winmerge/re ... 64-exe.zip). Uitpakken en direct opstarten. Via menu Bestand --> Open kun je de 2 mappen aangeven en dan op de knop Vergelijken drukken.
Je ziet dan wat er in de ene map staat en wat in de andere.

Hier staan nog meer van soortgelijke programma's: https://www.softpedia.com/downloadTag/d ... 20searcher
Maar WinMerge is in het Nederlands en portable.

Met Revo kun je de bestanden niet verwijderen. Revo kan alleen programma's en de bijbehorende bestanden verwijderen. Maar geen bijv. MP3, WAV of JPG's.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 02 mei 2021 22:53

Re: verdeling Hw op pc

Beste Evert Jan.

ik gebruik dus geen andere gebruikersnaam.
Als ik windows weer opnieuw installeerde deed ik dat op een lege schijf , dus in dit geval op schijf nr 1
op deze zelfde schijf installeer ik ook Hw 6.02. maar ik zeg tegen HW dat hij de mapjes HauptwerkInternalWorkingfiles ,en HauptwerkSampleSetsAndComponents moet plaatsen op schijf nr 2.

want daar staan al die twee mappen op, dus de eerste op de C schijf Nr 1 en de rest verwijs ik naar de F schijf Nr2.

Als ik dan HW op start en ik klik op een orgel, dan gaat hij eerst alles verplaatsen dat zie je dus ook, daarna kun je weer op een sample klikken, en dan gaat hij door de lange laadtijd heen. dus dat moet ik dus orgel voor orgel doen, ik hoef verder ook niks te selecteren.

daarna pakt hij gewoon de korte laadtijd.

op schijf nr 3 is gewoon een backup van schijf nr 2. voor het geval, dat er iets met schijf nr 2 dus de F schijf wat zou kunnen gebeuren. daar wordt dan verder helemaal niks mee gedaan. maar de grootte van schijf nr 2 dus de F schijf. is ineens dubbel zo vol terwijl schijf n3 de helft minder is. of ik heb de mapjes verkeerd ingedeeld bij het installeren bij Hw. Hij vraagt daar toch om waar moet Hauptwerk en waar moet de userfiles, en waar moeten de andere mapjes, ik geef HW dus de opdracht dat hij die bewuste mapjes moet installeren op de F schijf, maar daar staan dus al die bewuste mapjes op dus die worden dus nadien overgeschreven en aangepast.

als de F schijf zou verwijderen, en ik start Hw op , dan vind hij dus die F schijf niet , en dan vraagt HW waar moet ik zijn. dan kan ik ook zeggen , nu pak schijf Nr 3 maar , want daar staan ook die twee mappen op, HW geeft dan akkoord, maar dan gaan dus de orgels wel weer opnieuw door de lange laad tijd voor de eerste keer.

als ik nu dan schijf Nr 3 zou verwijderen, en ik start HW op, dan mist natuurlijk HW schijfje Nr 3

dan kan ik ook de F schijf Nr 2 weer activeren Bijvoorbeeld, en ik zeg tegen HW je mapjes staan op de F schijf, Nr 2 nu dan heb ik dus geen lange laadtijd, want dat heeft hij al gedaan. Tja een beetje een warrig verhaal. maar zo steekt het in elkaar.

Ik heb ook nu winmerge gebruikt en de mapjes vergeleken nu hij geeft aan dat in 0 Config organ cache een verschil zit met schijf nr 2 en schijf nr 3, de andere mapjes op I:\HauptwerkSampleSetsAndComponents\ en H:\HauptwerkSampleSetsAndComponents\ zijn indentiek
Laatst bijgewerkt door Bucanier op 02 mei 2021 23:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 mei 2021 23:16

Re: verdeling Hw op pc

Henk

als je ziet dat HW de zaak verplaatst, dan heb je andere directory lokaties/namen opgegeven dat eerst.
Nu je het over verplaatsen hebt, daarbij worden de cache files weggegooid door HW. En dus heb je lange laadtijden de eerste keer. Dat is dus verklaard.

Als jij op disk 1 HW installeert en de 3 HW mappen staan op disk 2, en je geeft de goede directory namen op, dan gaat alles in 1x goed. Ik heb dat 2 weken geleden nog ergens gedaan, maar dan bij HW4. Alle HW bestanden stonden op D: en Windows+HW op C geïnstalleerd. HW starten en direct het orgel laden (geen lange laadtijden).

Je moet bij installatie alleen F:\hauptwerk opgeven; HW zorgt zelf voor de submappen. Dat hoef jij niet op te geven. Zie ook blz. 48 e.v. van het HW5 boek.
Daar is het nu dus misgegaan.

Je kunt in het bestand "FileLocations.FileLocations_Hauptwerk_xml" kijken waar de 3 mappen met bestanden nu werkelijk staan. Openen in notepad.exe.
Dat bestand staat in C:/Program Files/Hauptwerk Virtual Pipe Organ/InternalRescources
Je mag het ook als bijlage (even gezipt) in je antwoord toevoegen; dan wil ik wel kijken als jij er niet uit komt.
Niets in dat bestand aanpassen.

Laat de 3e schijf (de backup) intackt. HW speelt; alleen de overbodige rommel moet weg op de 2e schrijf.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 02 mei 2021 23:27

Re: verdeling Hw op pc

Evert-Jan schreef:Henk

als je ziet dat HW de zaak verplaatst, dan heb je andere directory lokaties/namen opgegeven dat eerst.
Nu je het over verplaatsen hebt, daarbij worden de cache files weggegooid door HW. En dus heb je lange laadtijden de eerste keer. Dat is dus verklaard.

Als jij op disk 1 HW installeert en de 3 HW mappen staan op disk 2, en je geeft de goede directory namen op, dan gaat alles in 1x goed. Ik heb dat 2 weken geleden nog ergens gedaan, maar dan bij HW4. Alle HW bestanden stonden op D: en Windows+HW op C geïnstalleerd. HW starten en direct het orgel laden (geen lange laadtijden).

Je moet bij installatie alleen F:\hauptwerk opgeven; HW zorgt zelf voor de submappen. Dat hoef jij niet op te geven. Zie ook blz. 48 e.v. van het HW5 boek.
Daar is het nu dus misgegaan.

Je kunt in het bestand "FileLocations.FileLocations_Hauptwerk_xml" kijken waar de 3 mappen met bestanden nu werkelijk staan. Openen in notepad.exe.
Dat bestand staat in C:/Program Files/Hauptwerk Virtual Pipe Organ/InternalRescources
Je mag het ook als bijlage (even gezipt) in je antwoord toevoegen; dan wil ik wel kijken als jij er niet uit komt.
Niets in dat bestand aanpassen.

Laat de 3e schijf (de backup) intackt. HW speelt; alleen de overbodige rommel moet weg op de 2e schrijf.


ik zal het morgen weer eens bekijken. bedankt voor je uitleg
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 16:46

Re: verdeling Hw op pc

Hij geeft volgens mij als ik het zo zie F aan, maar waar hij vanaf leest dat was schijf I , dus wat moet ik nu dan doen, moet ik nu de I schijf veranderen in F met schijfbeheer ?. wat een toestand zeg

Dus C:// Hauptwerk plus windows en I:// dat zijn de HauptwerkInternalWorkingFiles en dus HauptwerkSampleSetsAndComponents.

maar ik had echt duidelijk F aangegeven bij de install. :cry:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 mei 2021 17:00

Re: verdeling Hw op pc

HauptwerkSampleSetsAndComponents staat in F:\/HauptwerkSampleSetsAndComponents

HauptwerkInternalWorkingFiles staat in F:\/HauptwerkInternalWorkingFiles

HW gaat dus echt zoeken op en laden vanaf F naar de mappen F:\HauptwerkSampleSetsAndComponents en F:\HauptwerkInternalWorkingFiles
En niet op I.

Als dat schijf I moet worden moet je even aangeven of het
I:\HauptwerkSampleSetsAndComponents en I:\HauptwerkInternalWorkingFiles
of
I:\Hauptwerk/HauptwerkSampleSetsAndComponents en I:\Hauptwerk/HauptwerkInternalWorkingFiles
moet worden (dus beide mappen staan dan in i:\Hauptwerk)

Dan pas ik dat in de configuratiebestand voor je aan en moet je dat alleen terug te zetten en dan draait het goed.

Ik zie ook dat HauptwerkUserData op c: staat. Dat kun je dan beter ook op I gaan zetten.
Als je nu Windows opnieuw zou installeren, gaat die HauptwerkUserData map dus verloren.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 17:29

Re: verdeling Hw op pc

Nu Evert jan, ik zie niet eens een F schijf staan in mijn configuratie, dus die bestaat niet eens.
dat was denk ik bij mijn vorige windows install. toen had ik dus wel een F schijf. maar nu draait hij op W pro, en na de install is er een schijf bijgeprikt voordat ik HW installeerde. dus daar is de fout ontstaan. en ik hoef de userfiles niet op I:// te hebben , want ik werk nu met 980 pro Nvme schijven, dus sneller dan sneller is er niet.

nu is de vraag wat gebeurd er nu als je dat bestand veranderd in I:// en ik start HW op , vraagt hij dan niet, wat moet ik hiermee, en daar is deze schijf dus nog niet mee opgeruimd. of als het is veranderd in I:// dat ik die schijf leegmaak , en de bestanden kopiëren van mijn backup schijf naar I:// dan zou het toch goed moeten komen
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 mei 2021 17:41

Re: verdeling Hw op pc

Henk

Hauptwerk start op op en je kunt orgels laden?
Heb je dan soms nog een oude C schijf, die inactief is en dat dit bestand daar vanaf komt? Want er staat toch echt F: in.

Wat gebeurt er als je
F:\/HauptwerkInternalWorkingFiles
in de Windows verkenner intikt? Waar kom je dan uit?
Dus intikken met \/ ; zo staat het in de config file.

Verder, de config bestanden in Userdata zijn zo klein (een paar honderd kb max.), dan maak op de snelheid niet uit; wel straks op het gemak als hij niet op C staat.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 17:53

Re: verdeling Hw op pc

Hij vind totaal helemaal niks.
maar ik denk al hoe het komt, na de install van Hw zette ik altijd de Backup terug, voor mijn instellingen en mijn geluidskanalen, die backup is toen gemaakt met ... en nu komt het toen deze bestanden op F stonden , dus daar gaat het dus de mist in. ik verander met schijfbeheer de station letter wel in F: . dat is makkelijker.

en ik zet de backup terug van schijf nr 3 . dan moet het klaar zijn volgens mij, maak ik I eerst helemaal leeg
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 18:01

Re: verdeling Hw op pc

Ik heb de Station letter veranderd in F:, Hw start op ,en het orgel laad . maar deze schijf zit nu wel overvol. ik maak het leeg , en ik zet de bestanden terug van Schijf nr 3 , dan moet het goed komen. ondertussen heb ik al zoveel meegemaakt, dit kan er ook nog wel bij
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 mei 2021 18:12

Re: verdeling Hw op pc

Dat bestand FilelocationsHauptwerk maakt geen deel uit van de HW backup. Misschien van je eigen backup van C:, maar waarom installeer je HW dan nog als je die backup terugzet?

En ik snap ook niet dat HW wel werkte, voordat je het stations letter van ??? veranderde in F?
Of werkte HW helemaal niet meer.

Ik ben de draad kwijt wat schijven betreft. Je had 2 schijven met Winmerg vergeleken en alleen de cachefiles map was verschillend. Waarmee heb je die dan vergeleken? Was dat de backup van wat nu F: is? Zo ja, dan zou ik F wissen en die backup terugzetten naar F:
Als dat niet zo is, wat geeft dan het verschil in Winmerge?
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 18:35

Re: verdeling Hw op pc

Evert-Jan schreef:Dat bestand FilelocationsHauptwerk maakt geen deel uit van de HW backup. Misschien van je eigen backup van C:, maar waarom installeer je HW dan nog als je die backup terugzet?

En ik snap ook niet dat HW wel werkte, voordat je het stations letter van ??? veranderde in F?
Of werkte HW helemaal niet meer.

Ik ben de draad kwijt wat schijven betreft. Je had 2 schijven met Winmerg vergeleken en alleen de cachefiles map was verschillend. Waarmee heb je die dan vergeleken? Was dat de backup van wat nu F: is? Zo ja, dan zou ik F wissen en die backup terugzetten naar F:
Als dat niet zo is, wat geeft dan het verschil in Winmerge?


ik begrijp er zelf ook helemaal niks van. als ik nu een verse install doe Van hw, nu dan moet ik dus al mijn instellingen opnieuw invoeren, nu en dat is voor mij toen gedaan, en ik maakte telkens bij een verandering een eigen backup in Hw. dus ik kreeg na de backup per direct al mijn oude instellingen terug. . ik zou niet weten hoe ik het dan anders moet doen. in winmerge heb ik de vergelijkingstest uitgevoerd. nu toen kwam er een hele waslijst aan Chinese en Koreaanse tekens voor de dag , waar ik dus niets van begreep. ik gaf bij de instaal van Hw altijd aan dat hij de workingfiles en de rest moest opzoeken op de F schijf, want daar stonden deze altijd al.

nu het draait weer , als een zonnteje, ik heb de i schijf geformateerd, veranderd in F: bestanden van de backup terug gezet op de nu lege F: schijf Hw opgestart . nu ik knipperde met mijn ogen , en het orgel staat al klaar. wat ik nu ik weet het nniet meer hoe dit is gekomen, maar alles vliegt er weer doorheen, ik heb niet eens tijd om mijn kopje koffie door te roeren, want dan zijn de orgels al geladen.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 mei 2021 19:05

Re: verdeling Hw op pc

Henk

niets meer aan doen. Alles werkt gelukkig nu.

Een HW backup maken als je aanpassingen doet, is de enige manier om je configuratie actueel te houden.
Maar het bestand FileLocations maakt daar geen deel vanuit. Dit wordt aangemaakt bij installatie van HW aan d ehand van wat hij ingeeft aan lokaties.

Vanavond maar gaan ontspannen. Bijv. Aarnoud de Groen op de sample set van het Domorgel kijken op https://www.youtube.com/watch?v=Jg0smltkr5o. 19:30 uur.
Je kunt dan een uur in je koffie roeren.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 19:12

Re: verdeling Hw op pc

Heel heel veel dank,

ik heb nog 1 vraagje.
aangezien ik nu dus 128 Gb 3600 mhz in mijn systeem heb, hoe kan ik bij het laden het hoogste krijgen.

Is dat 20 bis op lossles , of is dat 20 bits op uncomprest, 24 bits is volgens mij overkill, dat hoor je niet
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 mei 2021 19:22

Re: verdeling Hw op pc

Compressed laden in HW is zonder kwaliteitsverlies in het audio. Het audio heeft dus dezelfde kwaliteit als uncompressed.
Vergelijk het met een Flac file versus een WAV file. Dat is ook zonder kwaliteitsverlies.

Alleen, uncompressed laadt sneller. Maar in jouw geval is HW zelf de bottleneck. HW is dan de beperkende factor.
Je kunt het uittesten wat het verschil is.

Laadt een orgel zoals je het nu hebt staan. Kijk in de activitylogfile. Daar kun je zie hoe lang dat duurt (kijk dan naar de Total time: overall: xxxx sec.)
Stel het laden van hetzelfde orgel nu net andersom in dat de eerste keer (dus uncompressed ipv compressed laden). Orgel gaat door de lange laad routine.
Reset de PC als het klaar is en laadt dat orgel opnieuw. Kijk weer in de activitylogfile naar de total time.
Dan weet je het verschil. Het zal weinig verschil in tijd zijn (denk ik).

Resetten PC is belangrijk; want anders leest HW het Windows buffer uit en dat gaat nog sneller (is nl. RAM).
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 03 mei 2021 20:50

Re: verdeling Hw op pc

Evert-Jan schreef:Compressed laden in HW is zonder kwaliteitsverlies in het audio. Het audio heeft dus dezelfde kwaliteit als uncompressed.
Vergelijk het met een Flac file versus een WAV file. Dat is ook zonder kwaliteitsverlies.

Alleen, uncompressed laadt sneller. Maar in jouw geval is HW zelf de bottleneck. HW is dan de beperkende factor.
Je kunt het uittesten wat het verschil is.

Laadt een orgel zoals je het nu hebt staan. Kijk in de activitylogfile. Daar kun je zie hoe lang dat duurt (kijk dan naar de Total time: overall: xxxx sec.)
Stel het laden van hetzelfde orgel nu net andersom in dat de eerste keer (dus uncompressed ipv compressed laden). Orgel gaat door de lange laad routine.
Reset de PC als het klaar is en laadt dat orgel opnieuw. Kijk weer in de activitylogfile naar de total time.
Dan weet je het verschil. Het zal weinig verschil in tijd zijn (denk ik).

Resetten PC is belangrijk; want anders leest HW het Windows buffer uit en dat gaat nog sneller (is nl. RAM).


Heel hartelijk bedankt :D :D :D :D :D :D :D
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 04 mei 2021 10:03

Re: verdeling Hw op pc

Henk

Nadat mijn PC gisteravond uit stond, schoot mij nog 1 belangrijk ding te binnen.

Uncompressed laden zorgt er ook voor dat de CPU tijdens het spelen minder belast wordt. De ingepakte WAV files hoeven dan nl. niet uitgepakt te worden voordat ze naar de geluidskaart gestuurd worden. Polyfonie kan daardoor iets hoger worden ingesteld.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com