Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

hauptwerk 6

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4

Geregistreerd: 14 okt 2018 22:59

Bericht 21 okt 2021 07:41

hauptwerk 6

Vandaag kreeg ik de aanbieding om mijn huidige Hauptwek 4 gratis om te zetten naar 6.
Graag reactie of dit een goed idee is, of dat ik beter met 4 kan blijven spelen.
Ik speel nu op Utrecht en de mini van Rotterdam.

Berichten: 217

Geregistreerd: 09 feb 2011 20:30

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 21 okt 2021 08:32

Re: hauptwerk 6

Lees die advertentie goed door.
Het gaat volgens mij niet om de migratie van Hauptwerk, maar om de beveiligde samplesets over te zetten. Daar vraagt HW € 30 euro voor, en dat is nu gratis.
't Is minder genereus dan je denkt, want dat overzetten van de samplesets was bij de introductie van versie 5 ook gratis.

Berichten: 4

Geregistreerd: 14 okt 2018 22:59

Bericht 22 okt 2021 08:02

Re: hauptwerk 6

Dank je wel Hans,

Ook hier is de stelregel weer bevestigd: Als iets te moois is om waard te zijn, is dat het meestal ook...

Dank voor je meedenken.

Hartelijke groet,
Krin

Berichten: 5

Geregistreerd: 28 nov 2020 14:46

Bericht 26 okt 2021 22:58

Re: hauptwerk 6

hans schreef:Lees die advertentie goed door.
Het gaat volgens mij niet om de migratie van Hauptwerk, maar om de beveiligde samplesets over te zetten. Daar vraagt HW € 30 euro voor, en dat is nu gratis.
't Is minder genereus dan je denkt, want dat overzetten van de samplesets was bij de introductie van versie 5 ook gratis.

Ik heb die mail ook ontvangen incl. een link. Echter leid de link naar een pagina waar je louter betaalde licenties kan afnemen. Geen spoor te bekennen van een link om gratis te migreren ! Onderaan die pagina staat bij 'Latest news' wel de vermelding dat gratis migreren mogelijk is, maar geen link ! (https://www.hauptwerk.com/free-instrume ... -v4-to-v6/). Ik vind het erg jammer dat zo'n mooi product als Hauptwerk in zo'n korte tijd tussen V4 en 6 ontzettend commercieel is geworden !

Berichten: 6

Geregistreerd: 25 mei 2012 12:19

Woonplaats: Scherpenisse

Bericht 30 okt 2021 14:19

Re: hauptwerk 6

dvankempen schreef:
hans schreef:Lees die advertentie goed door.
Het gaat volgens mij niet om de migratie van Hauptwerk, maar om de beveiligde samplesets over te zetten. Daar vraagt HW € 30 euro voor, en dat is nu gratis.
't Is minder genereus dan je denkt, want dat overzetten van de samplesets was bij de introductie van versie 5 ook gratis.

Ik heb die mail ook ontvangen incl. een link. Echter leid de link naar een pagina waar je louter betaalde licenties kan afnemen. Geen spoor te bekennen van een link om gratis te migreren ! Onderaan die pagina staat bij 'Latest news' wel de vermelding dat gratis migreren mogelijk is, maar geen link ! (https://www.hauptwerk.com/free-instrume ... -v4-to-v6/). Ik vind het erg jammer dat zo'n mooi product als Hauptwerk in zo'n korte tijd tussen V4 en 6 ontzettend commercieel is geworden !


er staat heel erg duidelijk op die pagina:
Free Instrument License Migration from V4 to V6!
..
Once you place your order you will receive a coupon in your order confirmation email to order the migration at no cost (a $30 value).

Tenzij ze die pagina veranderd hebben is het een kwestie van volledig doorlezen.
Overigen ben ik het eens met de commercialiteit van MDA, en het gewoonweg disrespect naar klanten, alles betalen, een half werkend forum en alleen Martin rent nog altijd de benen uit z'n lijf om het draaiende te houden.
Ik hoop, ondanks mijn lange hauptwerk geschiedenis, dat Sweelinq een betaalbaar en goed alternatief wordt, competitie maakt slapende luie bedrijven misschien weer eens wakker.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com