Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk V7

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 16 dec 2022 19:58

Re: Hauptwerk V7

Gisteren heb ik toch maar HW7 gekocht, de Licentie ‘redeemed’ en de installatie file gedownload.
Maar spannend als ik de installatie vind, wilde ik de installatie instructies lezen.
Echter is dat een probleem. Als ik op de downloadlink in de email klik, is het resultaat “File not found Go to shop

Als ik de documentatie op de Hauptwerk website probeer te downloaden is het resultaat
“ An error occurred while trying to download the file. Please try again”.

Wie kan me helpen mijn HW5 Advanced installatie te upgraden naar HW7. Ik woon in Eindhoven. Maar misschien zijn er andere mogelijkheden tot hulp, met tips etc.

Dank jullie wel, Fred
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 16 dec 2022 21:45

Re: Hauptwerk V7

Fred

stuur een email naar François (support AT hauptwerk DOT com) en vraag een alternatieve downloadlink voor HW. Meld hem ook je login tbv de shop, zodat hij e.e.a. kan nakijken.

In die download zit ook alle documentatie.

Het installeren is rechttoe recht aan. Je hoeft niets in te stellen.
Wel gaan alle orgels eenmalig (en automatisch als je een orgel laadt) door de lange laadroutine. Aan het eind daarvan komt een popup om de audiokwaliteit in te stellen. Kies voor beiden Medium. Later kun je voor de eerste mogelijkheid ook Higher kiezen als de processor het aan kan.

Bovenin zie je nu knoppen waarmee je de grote panelen kunt oproepen. Opnieuw daarop klikken en het paneel verdwijnt weer.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 16 dec 2022 22:22

Re: Hauptwerk V7

Evert-Jan schreef:Fred

stuur een email naar François (support AT hauptwerk DOT com) en vraag een alternatieve downloadlink voor HW. Meld hem ook je login tbv de shop, zodat hij e.e.a. kan nakijken.

In die download zit ook alle documentatie.

Het installeren is rechttoe recht aan. Je hoeft niets in te stellen.
Wel gaan alle orgels eenmalig (en automatisch als je een orgel laadt) door de lange laadroutine. Aan het eind daarvan komt een popup om de audiokwaliteit in te stellen. Kies voor beiden Medium. Later kun je voor de eerste mogelijkheid ook Higher kiezen als de processor het aan kan.

Bovenin zie je nu knoppen waarmee je de grote panelen kunt oproepen. Opnieuw daarop klikken en het paneel verdwijnt weer.


Hoi Evert-Jan, dank je voor je wederom zo snelle reactie :)
Ik heb support een email gestuurd met de screenshots van de errors. Heb ik nog een vraag: ik heb de install exe-file op een externe disk staan. Kan ik vanaf die disk installeren. Want vandaag dubbelklikte ik op de file en er kwam minutenlang een zandloper en toen een of andere remote-screen melding wat ik niet snapte. Ik moest weg, dus have de PC netjes afgesloten en wacht nu op instructies.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 16 dec 2022 22:32

Re: Hauptwerk V7

Je moet eerst het bestand naar de PC kopiëren, dan installeren en daarna kun je het installatiebestand op de PC weer weggooien. Op de USB disk natuurlijk niet.
Bij installeren wordt dat installatiebestand uitgepakt. En dit gaat via USB langzamer dan als dat bestand op de PC disk staat.
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 16 dec 2022 23:40

Re: Download Hauptwerk software

Evert-Jan schreef:Op die pagina staat: Enter your name and email and click Send. Your download link will be emailed to you.

Oftewel je naam en email adres in vullen en je krijgt de link per mail toegestuurd.


Die procedure heb ik gevolgd Dus ik wacht maar geduldig af.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 18 dec 2022 15:40

Re: Hauptwerk V7

Hallo,

Ik heb succesvol HW7 geinstalleerd, volgens de melding van het Installatieprogramma.
Echter als ik Hauptwerk wil starten, dan krijg ik foutbooschap dat de Activation Server niet bereikt kan worden omdat er geen internet is. Dat klopt, want op mijn HW PC heb ik geen virusscannner en van alles afgezet volgens Evert-Jans instructies. Ik heb wel de licentie voor Hauptwerk 7 "redeemed via de iLok License Manager, op mijn werk PC. Hoe nu verder?
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 18 dec 2022 16:47

Re: Hauptwerk V7

Hoera, ik kreeg het toch voor elkaar op mijn gewone werk PC. Behalve "Surrender HW5 license vergat ik vervolgens de HW 7 license te activeren/op de iLok USB key te zetten.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 20 dec 2022 18:43

Re: Hauptwerk V7

Intussen heb ik de upgrade van de Zutphen sample-set gedaan, omdat daarvoor HW 7 nodig is.

Mijn eerste youtube met HW7 en Zutphen versie 1.36: https://youtu.be/wywMODmxf3Q
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Vorige

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com