hpw schreef:Ik kreeg vandaag bij het opstarten van mijn Hauptwerk PC de melding dat er internet connection nodig is om de iLOK / Hauptwerk licentie te verversen. Normaliter stop ik dan mijn iLOK usb even in mijn laptop en open ik de iLOK manager. Na het terugstoppen van de iLOK usb in de Hauptwerk PC en deze pc weer opstarten, krijg ik nog steeds de melding over de internet connectie.
Waar gaat het mis? Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Bvd. Hubèrt
Inmiddels weer een stap verder:
* Ik dacht dat het misschien lag aan de verschillende iLOK manager versies (op laptop vs Hauptwerk pc), maar dat maakt volgens mij niets uit
* Ik had Hauptwerk v6 geactiveerd op de iLOK, dan verdwijnt blijkbaar de v5 licentie. Nadat ik v6 heb geïnstalleerd, start Hauptwerk weer wel zonder de eerdere melding.
Nu nog de lange laadroutine door en kijken of alles daarna weer goed werkt...