Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

IIyama touchscreen no touch

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 119

Geregistreerd: 04 sep 2012 22:46

Bericht 18 feb 2022 18:10

IIyama touchscreen no touch

Hallo forum,

Sinds ik HW VI heb opgewaardeerd naar HW VII werkt de touchfunctie van mijn beide IIyama TS1731SR niet meer, ook kan ik de drivers niet installeren, what can I do?

Helpdesk van IIyama heeft mij al de meest recente en toepasselijke drivers aangereikt. In apparaatbeheer staan de monitors als standaard PHP scherm aangegeven.
Ik werk met win 10 pro 64 Xenon 5 V2650 128 gb Ram en HW VII Advanced.

Ik ben benieuwd naar de reacties vanuit het gewaardeerde forum en haar leden,


Gr. Huib
"Met het oog op de jeugd, moeten wij, zingen,verzen componeren en telkens wanneer het nuttig en heilzaam is, zou ik alle klokken maar laten luiden, alle orgel laten dreunen en alles geluid laten maken waar geluid in zit." (Luther)

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 18 feb 2022 18:48

Re: IIyama touchscreen no touch

Je hebt niet alleen HW geupdate maar er is meer gebeurd. HW kan dit niet veroorzaken !!

Heb je Windows ook geupdate?
Andere zaken rondom de HW PC gewijzigd?
PC soms aan internet geweest terwijl dit normaal niet het geval is? (voor de iLOk licentiemanager om licentie te upgrade)
Misschien een nieuwe PC?

Als het je oude PC nog is, kun je misschien de driver terugzetten naar de vorige versie (in apparaatbeheer bij de videoadapter).
Anders terug naar een vorig herstelpunt. Je zal HW dan wel weer opnieuw moeten installeren.

Kalibreren was hier de oplossing: zie viewtopic.php?f=12&t=4494
Avatar gebruiker

Berichten: 119

Geregistreerd: 04 sep 2012 22:46

Bericht 18 feb 2022 20:02

Re: IIyama touchscreen no touch

het is mijn oude pc, is wel recent aan internet geweest voor actualisatie van het iLokaccount, verder nooit aan internet
"Met het oog op de jeugd, moeten wij, zingen,verzen componeren en telkens wanneer het nuttig en heilzaam is, zou ik alle klokken maar laten luiden, alle orgel laten dreunen en alles geluid laten maken waar geluid in zit." (Luther)

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 18 feb 2022 20:21

Re: IIyama touchscreen no touch

Dan is er een update geweest.
Je kunt de driver terugzetten in apparaatbeheer -> videokaart --> rechtermuisknop eigenschappen en dan tabblad driver
Kun je terugzetten driver uitvoeren?

Het ilok account/licentie kun je beter op een andere PC bijwerken; daar even een iLok manager installeren en de dongle meenemen naar die PC.

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com