Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Audio routing hauptwerk V

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 251

Geregistreerd: 14 feb 2011 18:02

Bericht 12 jun 2020 20:10

Re: Audio routing hauptwerk V

Ha Jos,

Het lijkt of ergens buiten hauptwerk sommige kanalen zijn doorgelust. Ik heb nu alle kanalen omgegooid en het lijkt nu goed. Een vraagje nog. Mijn sub zit aangesloten op master bus 3 maar deze krijgt ook de tractuurgeluiden helaas mee. Deze komen uit kleine luidsprekers in mijn orgelkast maar ik hoor de sub zacht meedreunen dan. Is het mogelijk dit doorsturen naar de sub van de tractuurgeluiden te voorkomen? Je kan via de panning tool dit niet aansturen voor een masterbus.

Groeten,

Gertjan

Berichten: 251

Geregistreerd: 14 feb 2011 18:02

Bericht 17 jun 2020 11:58

Re: Audio routing hauptwerk V

Iemand nog een idee hoe ik kan voorkomen dat de tractuurgeluiden van Perspective 3 ook te horen zijn via de sub die op masterbus 3 zit?

Gr Gertjan

Berichten: 149

Geregistreerd: 07 okt 2012 16:57

Bericht 11 okt 2020 13:33

Re: Audio routing hauptwerk V

Hoi,

Is het mogelijk om om groep registers in een keer toe te wijzen aan een paar speakers
Ik bedoel: nu ontdek ik alleen dat ik per register kan doen bv 'prestant' -rear naar rear speakers
maar wat ik eigenlijk wil is in een keer alle rear registers toewijzen aan de rear speakers.

peter
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 11 okt 2020 16:21

Re: Audio routing hauptwerk V

peterdb72 schreef:Hoi,

Is het mogelijk om om groep registers in een keer toe te wijzen aan een paar speakers
Ik bedoel: nu ontdek ik alleen dat ik per register kan doen bv 'prestant' -rear naar rear speakers
maar wat ik eigenlijk wil is in een keer alle rear registers toewijzen aan de rear speakers.

peter


Selecteren terwijl je Ctrl ingedrukt houdt, (Of shift, dat weet ik niet meer).
Het mooiste orgel maak je zelf.
Vorige

Keer terug naar Audio / Geluidskaarten voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com