Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Johannus INTONAT

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 3

Geregistreerd: 01 sep 2021 14:54

Bericht 07 nov 2021 22:24

Johannus INTONAT

Hallo Orgelvrienden!
Ik ben op zoek naar de software INTONAT van Johannus
voor de Sweelinck 25 Avandgarde
Wie kan mij helpen, of op een spoor zetten?

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 09 nov 2021 15:21

Re: Johannus INTONAT

voor zover ik weet was Intonat gekoppeld aan een uniek orgel-ID vroeger (of het was een verkooppraatje)
in mijn beleving was het toen niet 1op1 uit wisselbaar.

Maar goed dat durf ik niet voor 100% te beweren , wellicht hebben andere voormalige Intonat gebruikers hier ervaring mee.
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 09 nov 2021 15:31

Re: Johannus INTONAT

Heb het programma een keer gekregen van een dealer van Johannus, maar als ik me het goed herinner was dat op voorwaarde het niet verder te verspreiden. Ik zou zeggen: neem contact op met Johannus zelf, misschien kunnen ze gratis of voor een vriendenprijsje wat voor je betekenen.
Avatar gebruiker

Berichten: 187

Geregistreerd: 02 sep 2017 17:54

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 10 nov 2021 13:01

Re: Johannus INTONAT

Jan Wim schreef:voor zover ik weet was Intonat gekoppeld aan een uniek orgel-ID vroeger (of het was een verkooppraatje)
in mijn beleving was het toen niet 1op1 uit wisselbaar.

Maar goed dat durf ik niet voor 100% te beweren , wellicht hebben andere voormalige Intonat gebruikers hier ervaring mee.

In eerdere versies had je een aparte registernamen lijst (*.nam) waarin naast de registernamen ook geheugenplaatsen en meer technische info stonden. Deze moest inderdaad specifiek voor het betreffende orgel zijn.
Latere versies hadden de mogelijkheid deze registerinformatie uit het orgel te receiven. Maar daar moest het orgel dan natuurlijk wel voor geschikt zijn.
Informeer gewoon bij Johannus of het nog te krijgen is. Laatst publiceerden ze nog een artikel met de strekking dat alles van heel vroeger tot nu nog te leveren is ;) : https://www.johannus.com/nl/nieuws/het- ... -the-world

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com