Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

ander orgel laden

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4

Geregistreerd: 29 feb 2012 16:08

Bericht 16 mei 2014 14:23

ander orgel laden

Ik gebruik de free version van Hauptwerk en zou graag een ander orgel willen laden dan het voor-geinstalleerde orgel.
Ik heb geprobeerd om Smenco te laden maar dat weigert deze versie. Te weinig geheugen wordt aangegeven.
Mijn vraag is hoe dat anders kan, of wat doe ik niet goed. Ik begrijp van het laden niet veel.
Daarnaast gebruikte ik een galm programma via freeverb en cantabile, maar op de een of andere manier werk dat niet meer na onderhoud aan mijn laptop. Na herinstallatie blijkt het geheel niet meer te werken.
Wie weet raad?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 16 mei 2014 22:11

Re: ander orgel laden

Je kunt proberen te laden met single loop ipv all loops; misschien valt dat binnen de 1,5 GB RAM.
Als het dan nog te veel is, dan 1 of meerdere registers single release laden ipv all releases.

Ga naar menu Organ --> Load organ, adjust audio ....
en selecteer alle registers in het linker window en selecteer in het rechter window single loop. Klik OK


Wat freeverb en cantabile betreft: heb je dezelfde versies gebruikt die eerder op die laptop stonden? Of heb je nieuwe versies gedownload en geinstalleerd?

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com