Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Tholen installeert niet.

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 14

Geregistreerd: 29 dec 2015 22:26

Bericht 11 dec 2019 21:12

Tholen installeert niet.

Hallo,

Ben bezig om sampleset van grote kerk Tholen te installeren.
Na installatie van het eerste bestand krijg ik de melding: the file couldn't be extracted, en dan nog wat foutcodes.

Iemand enig idee wat dit is en wat ik er aan kan doen?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 11 dec 2019 21:44

Re: Tholen installeert niet.

De download is niet goed (bestand/bestanden beschadigd) of je hebt alle bestanden niet in 1 map op de disk in de PC staan. Installeren van een sample set gaat altijd fout.

Omdat het meerdere rar files zijn, die in 1 keer wordt uitgepakt, weet je niet welke file het is.

Ik weet ook niet of Voxus een checksum per bestand heeft gepubliceerd.
Dat kun je het controleren met WinMD5 (www.WinMD5.com)

Als dat niet zo is, dan helaas opnieuw alles downloaden; anders hoef je alleen maar de foute file opnieuw te downloaden. En de oude downloads eerst weggooien voordat je opnieuw begint. Anders gaat het weer fout.

En geen IE of Edge gebruiken maar Firefox of Chrome

Berichten: 14

Geregistreerd: 29 dec 2015 22:26

Bericht 11 dec 2019 22:30

Re: Tholen installeert niet.

Evert-Jan schreef:De download is niet goed (bestand/bestanden beschadigd) of je hebt alle bestanden niet in 1 map op de disk in de PC staan. Installeren van een sample set gaat altijd fout.

Omdat het meerdere rar files zijn, die in 1 keer wordt uitgepakt, weet je niet welke file het is.

Ik weet ook niet of Voxus een checksum per bestand heeft gepubliceerd.
Dat kun je het controleren met WinMD5 (http://www.WinMD5.com)

Als dat niet zo is, dan helaas opnieuw alles downloaden; anders hoef je alleen maar de foute file opnieuw te downloaden. En de oude downloads eerst weggooien voordat je opnieuw begint. Anders gaat het weer fout.

En geen IE of Edge gebruiken maar Firefox of Chrome



De bestanden zijn niet gedownload, maar heb ze op USB aangeleverd gekregen. Dus kan niet opnieuw downloaden.
Het zijn 7 bestanden die geinstalleerd moeten worden.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 11 dec 2019 22:49

Re: Tholen installeert niet.

Als dat zo is:je moet de HELE inhoud van de USB stick mbv de Windows verkenner in één map op je harddisk zetten. USB stick verwijderen en dan installeren van de sample set vanuit die map.

Als je dat al zo gedaan hebt, dan is de inhoud/dat 2e bestand van de USB stick corrupt. Vraag Voxus om een nieuwe stick met installatiebestanden.

Berichten: 14

Geregistreerd: 29 dec 2015 22:26

Bericht 12 dec 2019 20:54

Re: Tholen installeert niet.

Evert-Jan schreef:Als dat zo is:je moet de HELE inhoud van de USB stick mbv de Windows verkenner in één map op je harddisk zetten. USB stick verwijderen en dan installeren van de sample set vanuit die map.

Als je dat al zo gedaan hebt, dan is de inhoud/dat 2e bestand van de USB stick corrupt. Vraag Voxus om een nieuwe stick met installatiebestanden.


Heb het gedaan, maar dat helpt helaas ook niet. Heb inmiddels contact opgenomen met voxus.

Probleem is dat ik het ook vaak bij demo sets heb. Krijg dan de melding: write error in de file.
Vervelend dus.

Heb geprobeerd foto van de foutmelding bij te voegen, maar dat lukt helaas niet.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 13 dec 2019 01:00

Re: Tholen installeert niet.

Een bijlage toevoegen staat hier beschreven: viewtopic.php?f=2&t=2886&p=32550&hilit=bijlage+toevoegen#p32550

Ik weet niet of je MD5 checksums hebt. Dan zou je dat nog kunnen checken met het prg WinMD5 (download: www. winMD5.com; zip file uitpakken en direct runnen)

Demo sets download je uitsluitend. Dan gaat daar wat fout.
Nooit WIFI gebruiken bij downloaden, en Firefox of Chrome gebruiken. Geen IE of Edge; die kunnen grote bestanden niet goed downloaden waardoor altijd een fout in HW.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com