Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

OAM HW5

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 15 dec 2019 12:36

OAM HW5

OP de site van OAM vind je ALLEEN 1 regeltje, nl dat de HW4 sets niet meer werken in V5, en dat je dus met je reseller kontakt moet opnemen voor de HW5 compatible sets.......

Hoe moet ik dit nu interpreteren?? Zijn deze sets nu alleen HASP beveiligd en wordt dat dus automatisch naar ILOK omgezet, of moet je aangepaste files zien te krijgen??

Bij SP is het in elk geval duidelijk, daar kan je dus - als je encruypted files hebt - de aangepaste versies gewoon downloaden.

Hier had m.i. e professor wel even wat duidelijker kunnen zijn........

Wie heeft met OAM hier al ervaring mee????

HG
Geert
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 15 dec 2019 13:41

Re: OAM HW5

Hoi Geert

Ik heb een mailtje naar de prof. gestuurd en keurig een mailtje terug gekregen met de V5 download links van de OAM sets die ik heb.

Gr Jan

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 15 dec 2019 16:54

Re: OAM HW5

Hadie Jan, ja, ik was iets te snel weer..inmiddels ook keurig mailtje van de prof teruggekregen, en nog diverse goeie tips.......wel mooi dat hij dus alle patches ook heeft geintegreerd in de nieuwe files.

Ik krijg er nu toch meer zin in, nu samplesetmakers ook goede feedback geven.....en zker, nadat MDA toch de belachelijke tijdslimiet hebben opgerekt......

Mag ik nog even vragen, heb jij gewoon 5 over 4 heen geinstalleerd en had je toen ook je oude instellingen weer terug??


HG

Geert (PS: doet je console het nog goed??..... :oops: )
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 15 dec 2019 19:31

Re: OAM HW5

[quote="geert01"]Hadie Jan, ja, ik was iets te snel weer..inmiddels ook keurig mailtje van de prof teruggekregen, en nog diverse goeie tips.......wel mooi dat hij dus alle patches ook heeft geintegreerd in de nieuwe files.

Ik krijg er nu toch meer zin in, nu samplesetmakers ook goede feedback geven.....en zker, nadat MDA toch de belachelijke tijdslimiet hebben opgerekt......

Mag ik nog even vragen, heb jij gewoon 5 over 4 heen geinstalleerd en had je toen ook je oude instellingen weer terug??


HG

Geert (PS: doet je console het nog goed??..... :oops: )[/quote

Ja heb ik gedaan en tot nu toe geen problemen gelukkig.
En de console werkt ook nog naar tevredenheid.

Gr Jan

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com