Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 33

Geregistreerd: 01 apr 2011 11:32

Woonplaats: Urk

Bericht 27 dec 2019 20:48

Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Hallo,
Ik heb de gratis sample set Ciubiasco geinstaleerd. mooi orgel werkt verder goed. maar na het bespelen van een ander orgel, moet ik Cuibiasco iedere keer weer helemaal opnieuw inladen. heb ook al opnieuw geinstaleerd. zie ik iets over het hooft...ik hoor graag van jullie alvast hartelijk dank, groeten Willem

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 27 dec 2019 21:34

Re: Iedere keer Giubiasco opnieuw laden

Als dit het enige orgel is, dat dit euvel heeft, dan lijkt het er op dat hij de instellingen van het orgel niet opslaat bij het stoppen van het orgel.
Als je de volgende keer stopt met deze set, doe dan eerst Menu File | Save settings voordat Giubiasco uit het geheugen verwijderd wordt.

Berichten: 33

Geregistreerd: 01 apr 2011 11:32

Woonplaats: Urk

Bericht 27 dec 2019 22:46

Re: Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Hallo Evert Jan,

Bedankt voor je antwoord, dit is inderdaad het enige set waar dit gebeurd, ik zal kijken wat het gaat doen, zoals jij zegt, alvast bedankt.

Berichten: 33

Geregistreerd: 01 apr 2011 11:32

Woonplaats: Urk

Bericht 27 dec 2019 23:15

Re: Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Jammer, maar ook nu weer opnieuw volledig inladen.....

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 28 dec 2019 00:37

Re: Iedere keer Guibiasco opnieuw laden

Het is dus specifiek aan deze set gerelateerd en niet in het algemeen aan HW of aan de PC.

Dan moet je de sample set de-installeren. Dus zowel het orgel, de package file en de eigen instellingen (dus ookhet laatste omdat hierin de orgelinstellingen bewaard worden).
Daarna HW stoppen en weer starten en Guibiasco opnieuw installeren.

Berichten: 33

Geregistreerd: 01 apr 2011 11:32

Woonplaats: Urk

Bericht 28 dec 2019 12:23

Re: Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Goedemorgen. Alles gedaan zoals aangegeven tot twee keer toe .maar helaas moest weer volledig inladen .best wel vreemd .heb hem ook bij mn vader geïnstalleerd. Daar geen enkel probleem. Gr

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 28 dec 2019 12:33

Re: Iedere keer Guibiasco opnieuw laden

Hier ook helemaal geen problemen gehad bij de installatie in het verleden.

Kun je de Activity logfile (menu Help --> View Activitylog file) van uit de webbrowser opslaan (menu bestand --> opslaan), dan een zip file van dat bestand maken en als bijlage toevoegen aan je bericht. Misschien vind ik daar iets in (je mag natuurlijk zelf ook in dat bestand kijken en zo op een idee komen van de mogelijke oorzaak).

Nog een vraag: de klok (datum/tijd) van je PC, rechts onder in het beeld, staat toch wel op de juiste datum/tijd?

Berichten: 33

Geregistreerd: 01 apr 2011 11:32

Woonplaats: Urk

Bericht 28 dec 2019 13:19

Re: Iedere keer Cuibiasco opnieuw laden

Opgelost..zoals Evertjan aangaf over de tijd en de datum van de pc .die stond inderdaad niet goed .. deze goed gezet opnieuw set geïnstalleerd. En nu gaat het wel zoals het hoort..hartelijk dank voor het meedenken om tot een oplossing te komen. Groeten Willem

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 28 dec 2019 13:37

Re: Iedere keer Guibiasco opnieuw laden

Als de klok steeds van slag is nadat de PC uit is geweest, dan is de batterij op het moederbord nagenoeg leeg. Kun je vervangen (een CR2032 knoopcel).

Waarom ik niet eerder op dit idee kwam is omdat bestaande sets wel goed laden en niet door de lange laadroutine gaan. Dit laatste had ik nl. ook verwacht als de klok niet goed zou staan.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com