Pagina 1 van 1

utrecht cacht steeds

BerichtGeplaatst: 02 sep 2021 16:26
door thofje
Hallo beste mensen,

Sinds de recente update van Utrecht gaat de set iedere keer weer door de lange laadroute.
Wat kan het probleem zijn?

Mvg,

Gert W.

Re: utrecht cacht steeds

BerichtGeplaatst: 02 sep 2021 19:24
door Evert-Jan
Gert

ik denk dat de datum en/of tijd van je PC niet goed staat (rechts onder op het scherm).

Re: utrecht cacht steeds

BerichtGeplaatst: 02 sep 2021 19:53
door thofje
Datum en tijd staan goed.
Probleem blijft bestaan.

Re: utrecht cacht steeds

BerichtGeplaatst: 02 sep 2021 20:49
door Evert-Jan
Blijft de datum/tijd ook goed staan? Dus cache file aanmaken waarbij de datum/tijd correct zijn? PC uitzetten en bijv. de volgende dag de datum/tijd als eerste controleren.

Niet toevallig de disk/SSD opgeschoond waardoor te veel is weggegooid?

Is dit direct vanaf de eerste keer, dat je de nieuwe versie installeerde, opgetreden of was het ooit goed?

Hebben (sommige) andere sample sets ook dit probleem? Oftewel, is iLok op dat moment nog actief (dongle of cloud) als je HW5/6 gebruikt of in geval van HW4 de dongle?

Wat staat er in Hauptwerks log file ( View | Activity log) nadat de cache file is aangemaakt?

Re: utrecht cacht steeds

BerichtGeplaatst: 03 sep 2021 18:15
door thofje
De tijd wijkt vandaag weer af, de datum niet.

En ja, het is alleen bij Utrecht.
Volgens mij is het niet meteen na de update gekomen, maar weet ik niet heel zeker.

Overigens heb ik HW6 en de Ilok dongle is actief.
Ik zal nog eens kijken naar het activity log.

Tot dusver dank!

Gert W.