Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

samplesets overzetten naar w10

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 22

Geregistreerd: 02 okt 2015 21:30

Bericht 06 nov 2021 19:42

samplesets overzetten naar w10

Wie kan mij helpen?
Ik wil mijn hw4 en mijn samplets overzetten naar windows 10, is dit nu nog mogelijk i.v.m de inmiddels nieuwe versie H6. Deze wil ik misschien later aanschaffen in combinatie met nieuwe pc.

Mvg.

Chris Traas

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 06 nov 2021 20:17

Re: samplesets overzetten naar w10

Chris

HW4 draait gewoon onder WIndows 10. Geen probleem. Daar heb je geen HW6 voor nodig.
Je moet wel, als de PC nieuw is, Windows 10 eerst optimaliseren door o.a. services uitzetten en in het BIOS 3 zaken uitzetten. Zie ook mijn boek.

Daarna op de nieuwe PC de software tbv de HASP USB dongle installeren. Downloaden van de laatste Windows versie kan op https://supportportal.thalesgroup.com/c ... e_packages
Kies hier "Sentinel HASP/LDK Windows GUI Runtime Installer 8.31"
Op de volgende webpagina, "Click here to download file DOW0003347"
Dan moet de voorwaarden accepteren en start de download.
De ZIP file uitpakken en installeren op de Windows 10 PC.

Ook moet je de drivers van je geluidskaart installeren, let wel op: de Windows 10 versie van die drivers.

Daarna kun je HW4 installeren en configureren (het audio instellen e.d.).


Als je van de oude PC een backup maakt van alle bestanden in de map c:\hauptwerk of d:\hauptwerk (afhankelijk waar je wat hebt staan) op een USB harddisk, dan kun je die op de nieuwe PC restoren in de aangemaakte HW mappen: c:\haupwerk of d:\hauptwerk. Alternatief is dat je alle sample sets opnieuw kan installeren. Als je daarvoor gaat, moet je eerst een HW backup maken van jouw instellingen op de oude PC (menu File | backup your Hauptwerk settings and personal data .... en die op de nieuwe PC terugzetten. Dan hoef je MIDI instellingen niet opnieuw te doen en zijn je eventuele registraties ook direct op de nieuwe PC beschikbaar.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com