Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk Basic vs Utrecht

Toon actieve onderwerpen


Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 19 maart 2012 18:01

Re: Hauptwerk Basic vs Utrecht

Dat hangt er maar vanaf. Hauptwerk Advanced zonder goede sampleset heb je weinig aan. Met HW basic kun je altijd een deel van het orgel laden.

Dit klopt niet.
Advanced klinkt ook beter (door hogere polyfonie en windmodel) en de voicing-mogelijkheden zijn bijzonder waardevol.

Om misverstanden te voorkomen: Ik ben het helemaal met je eens dat HW Advanced veel te bieden heeft.
Het enige wat ik zeg: "Hauptwerk Advanced heeft niet zoveel zin ZONDER GOEDE SAMPLESET", met andere woorden: als ik HW basic zou hebben zonder sampleset en E 400,- te besteden, zou ik eerder een sampleset kopen dan HW advanced.
Of je moet wachten tot samplesets goedkoper worden...

Berichten: 192

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:44

Bericht 19 maart 2012 18:07

Re: Hauptwerk Basic vs Utrecht

Maar dat kan niet voor 19 euro...
misschien nu nog niet, maar wel als er 10000 van verkocht kunnen worden...[/quote]

Dan nog niet Gert. Dan moet het wel een heel populair orgel wezen wil je er 10000 verkopen. En dat zou ook betekenen dat orgels die commercieel minder interessant zijn maar artistiek wel, duurder zouden zijn omdat daar minder stuks van verkocht worden. Lijkt me geen gunstige ontwikkeling.
Vorige

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 100 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com