Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Voorstellen Frits Duinkerken

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 2

Geregistreerd: 17 nov 2015 00:21

Bericht 19 nov 2015 03:20

Voorstellen Frits Duinkerken

Hallo,

Ik vind het leuk om mij even voor te stellen . Mijn naam is Frits Duinkerken en heb sinds een maand mijn Eminent orgel om laten bouwen tot een Hauptwerkorgel. In het dagelijks leven ben ik nachtverpleger binnen een psychiatrische instelling. Daarnaast ben ik vaste organist van de Maranathakerk in Spakenburg- Zuid, waar ik met plezier iedere zondag één of twee diensten begeleidt. Ik hoop heel veel plezier te beleven van mijn Hauptwerkorgel en hoop ook veel gebruik te kunnen maken van deze prachtige site, waar alles is te vinden over Hauptwerk.

Frits Duinkerken
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 19 nov 2015 08:52

Re: Voorstellen Frits Duinkerken

Dag Frits,

Van harte welkom op het forum.
Succes met alle 'installatieperikelen' en hopelijk veel speelplezier gewenst.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 19 nov 2015 14:30

Re: Voorstellen Frits Duinkerken

Beste Frits,

hartelijk welkom, leuk een Spakenburger! Ik heb een aantal diensten in Spakenburg-Noord begeleidt in de tijd dat ik daar bij mijn vriendin kwam.

Berichten: 5

Geregistreerd: 10 maart 2013 23:10

Bericht 13 feb 2016 16:35

Re: Voorstellen Frits Duinkerken

Hoi Frits, ik zag enige tijd geleden dat je ook tot Hauptwerk bent overgegaan. Een uitstekend besluit overigens.
Ik beleef veel plezier aan het gebruiken van het Hauptwerk. Eerst op mijn 3 klaviers Johannus die ik inmiddels verkocht heb. Vervolgens heb ik samen met een orgelvriend van 2 Heyligers orgels nu een drieklaviers orgel gemaakt. De grote kast heb ik nog groter gemaakt en daarin 2 actieve boxen en een versterker met 2 grote Philips boxen geplaatst
Deze geven samen een prachtig geluid. Van het oude Heyligers orgel zijn de versterkers en de boxen eruit gehaald en nu aangesloten op de 2 actieve boxen.
Heel veel plezier met Hauptwerk vanuit Schoonebeek,


Harry Vink

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com