Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk-computer.com

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 30 nov 2020 22:23

Re: Hauptwerk-computer.com

Nieuwe actie!

Hauptwerk-computer.com bestaat alweer 5 jaar en daarom is er nu tot 10 januari 2021 een korting van 5% op elke bestelling, inclusief evt. upgrades. Zie ook het nieuwsbericht op de website.

https://hauptwerk-computer.com/jubileumkorting/

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 09 okt 2021 20:54

Re: Hauptwerk-computer.com

Ongeveer een week geleden heb ik een vraag gehad via mijn website over een Hauptwerk PC voor Utrecht. De vrager woonde hier dichtbij in de Betuwe. Om de een of andere reden is de mail echter volledig verdwenen (ook niet te vinden in de prullenbak). Ik kan nu dus niet reageren.

Mocht je ook op dit forum actief zijn en de vraag herkennen, wil je dan een nieuw bericht sturen? Alvast bedankt.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 03 jul 2023 21:30

Re: Hauptwerk-computer.com

Beste mensen,

ik ben lange tijd afwezig geweest op dit forum, door tijdgebrek. De afgelopen maanden was mijn website onbereikbaar, iets waar ik pas na twee maanden achterkwam. Het ontbreken van spam mail was al enigszins opvallend..inmiddels is het probleem in die zin verholpen, dat hetgeen de fout veroorzaakte is weggehaald. Helaas zat de fout in een niet langer ondersteund Wordpress thema, precies waar de website op draaide. Daardoor heeft de website op dit moment geen opmaak en ziet er vreemd uit. Aan een oplossing (nieuw design) wordt gewerkt.

Ik ben er echter nog steeds en het is dus ook nog altijd mogelijk om informatie op te vragen of een offerte, via het contactformulier. De dienstverlening gaat onverminderd door, ook al ziet de website er op dit moment een beetje gek uit!

Hartelijke groet,
Pim
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 05 jul 2023 16:50

Re: Hauptwerk-computer.com

Hallo

Al is je website in de lucht is de aanbieding obsolete want 2021 is allang passé.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Vorige

Keer terug naar Aangeboden door commerciële aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com