Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

GO ODF's voor Grandorgue gezocht

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4

Geregistreerd: 19 jul 2018 15:53

Bericht 02 okt 2018 15:42

GO ODF's voor Grandorgue gezocht

Ik zoek ODF bestanden voor Grandorque, om demo orgels te spelen. Wie kan mij helpen?
Avatar gebruiker

Berichten: 307

Geregistreerd: 14 sep 2012 16:45

Woonplaats: Huizen

Bericht 22 jan 2019 01:09

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

Berichten: 71

Geregistreerd: 07 maart 2018 17:33

Bericht 19 jul 2019 23:40

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

Kijk eens op de nieuwe website van MPS orgelseite: https://mps-orgelseite.de/home/filebase/
Daar zijn verschillende Odf's te vinden om Demo samplesets met GO te gebruiken.
Ik heb er onlangs enkele die ik zelf gemaakt heb aan toegevoegd.
Let wel : Je kunt hier als Duits- talige maar ook als Engels-talige inloggen. Om toegang tot alle Odf's te kriigen is het het best om Duits-talig in te loggen, of zowel Duits- als Engels-talig, want dat kan ook.

Berichten: 71

Geregistreerd: 07 maart 2018 17:33

Bericht 31 dec 2019 19:37

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

BasKb schreef:Kijk eens op de nieuwe website van MPS orgelseite: https://mps-orgelseite.de/home/filebase/
Daar zijn verschillende Odf's te vinden om Demo samplesets met GO te gebruiken.
Ik heb er onlangs enkele die ik zelf gemaakt heb aan toegevoegd.
Let wel : Je kunt hier als Duits- talige maar ook als Engels-talige inloggen. Om toegang tot alle Odf's te kriigen is het het best om Duits-talig in te loggen, of zowel Duits- als Engels-talig, want dat kan ook.

Gisterenavond een GO odf voor gebruik met de Demo Semi Dry sampleset van het TenDamme/Schnitger orgel in de Martinikerk op de Filebase van MPS orgelseite geladen zodat ook GO gebruikers die kunnen uitproberen.
Bas

Berichten: 71

Geregistreerd: 07 maart 2018 17:33

Bericht 25 mei 2020 18:11

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

[quote="BasKb"Kijk eens op de nieuwe website van MPS orgelseite: https://mps-orgelseite.de/home/filebase/
Daar zijn verschillende Odf's te vinden om Demo samplesets met GO te gebruiken.]

Inmiddels zijn er al weer verscheidene ODF's toegevoegd. Ik heb er onlangs ook weer één opgeladen.
GO-ODF voor de nieuwe Billerbeck Demo (SemiDry) van Sonus Paradisi. Absoluut de moeite waard.
Eén van de forumleden van het MPS forum heeft op zich genomen om een GO-Odf voor de volledige versie van de Billerbeck sampleset te maken.

Berichten: 2

Geregistreerd: 24 feb 2020 11:44

Bericht 10 jun 2020 12:30

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

BasKb schreef:Eén van de forumleden van het MPS forum heeft op zich genomen om een GO-Odf voor de volledige versie van de Billerbeck sampleset te maken.

Ja, er zijn daar meer Nederlanders actief ;)

Deze set draait inmiddels.
index.png


Ook zeer de moeite waard zijn de sets van een paar andere gebruikers daar. Door gebruik te maken van samples van verschillende orgels, i.e. door het combineren van samples uit verschillende demo-versies, zijn een aantal interessante orgels ontstaan. Bijvoorbeeld Caen-Rotterdam. Ook het uitbreiden van demosets, door het kopiëren van ranks van een manuaal naar een ander, al dan niet een octaaf hoger of lager, leidt tot bruikbare orgels - BasKb is een van de mensen die al veel goed werk in deze richting heeft gedaan.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 71

Geregistreerd: 07 maart 2018 17:33

Bericht 28 okt 2020 19:34

Re: GO ODF's voor Grandorgue gezocht

Zojuist een Odf voor de vernieuwde PragueBaroque Demo sampleset van Sonus Paradisi geladen in de Filebase van MPS orgelseite: https://mps-orgelseite.de/home/filebase ... -paradisi/

Bas

Keer terug naar Grand-Orgue

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com