Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

3-klaviers sampleset bespelen op 2-klaviers orgel

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 9

Geregistreerd: 13 dec 2012 14:18

Bericht 13 jan 2023 14:35

3-klaviers sampleset bespelen op 2-klaviers orgel

Weet iemand of Sweelinq de mogelijkheid biedt om een 3-klaviers sampleset te bespelen met een 2-klaviers opstelling?
In Hauptwerk regelen we dit met de 'Floating Divisions', een soortgelijke optie kan ik in Sweelinq niet vinden...

groeten,
Bart

Berichten: 4

Geregistreerd: 14 okt 2021 22:05

Bericht 13 jan 2023 14:58

Re: 3-klaviers sampleset bespelen op 2-klaviers orgel

bartdekker schreef:Weet iemand of Sweelinq de mogelijkheid biedt om een 3-klaviers sampleset te bespelen met een 2-klaviers opstelling?
In Hauptwerk regelen we dit met de 'Floating Divisions', een soortgelijke optie kan ik in Sweelinq niet vinden...

groeten,
Bart


Deze functie is momenteel in ontwikkeling. Naar verwachting zal deze functie in de loop van dit jaar beschikbaar komen.

Berichten: 28

Geregistreerd: 27 dec 2013 17:05

Bericht 13 jan 2023 15:11

Re: 3-klaviers sampleset bespelen op 2-klaviers orgel

bartdekker schreef:Weet iemand of Sweelinq de mogelijkheid biedt om een 3-klaviers sampleset te bespelen met een 2-klaviers opstelling?
In Hauptwerk regelen we dit met de 'Floating Divisions', een soortgelijke optie kan ik in Sweelinq niet vinden...

groeten,
Bart
\

Ik heb een twee klaviers orgel.;
Uiteraard kun je gewoon een klavier van je opstelling aan twee (of meer) klavieren van je sample koppelen.

Keer terug naar Sweelinq

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com