Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

dag allemaal

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 1

Geregistreerd: 12 okt 2020 22:05

Bericht 13 okt 2020 15:44

dag allemaal

Dag Allemaal. Ik ben Albert, en wil mij bij deze even voorstellen. Ik ben op zoek naar een ander instrument en twijfel of dit een conventioneel digitaal instrument zal worden of een hauptwerk. Ik hoop hier veel te leren.
Groet.
Albert.
Avatar gebruiker

Berichten: 471

Geregistreerd: 09 sep 2013 23:32

Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Bericht 13 okt 2020 20:37

Re: dag allemaal

Goedenavond Albert,

Welkom hier.
Wat je wilt, ligt ook aan je budget. Er is hier iemand dolenthousiast over de Andante P45. Deze is slechts €11.000...

Maar de meesten die hier lid zijn (aanname van mij) zijn voor Hauptwerk gegaan. Voordeel van dit is dat je financiëel vrij rustig kunt beginnen. Je kunt hier op het forum kijken hoe de meeste mensen zijn begonnen. Tevens is op pcorgan.com veel nuttige informatie te vinden. Verder kun je bij leden luisteren of jij en Hauptwerk gaan klikken met elkaar.
En anders... voor de financiëel minder bedeelden is er Grandorgue. Ook hierover is genoeg info te vinden inmiddels. Succes met je zoektocht en geef ogen maar vooral oren goed de kost!
Met vriendelijke groet,
Harm
Avatar gebruiker

Berichten: 461

Geregistreerd: 01 jan 2015 22:51

Woonplaats: Zeeland

Bericht 13 okt 2020 21:36

Re: dag allemaal

Welkom ALbert

en succes met je beslissing!
Avatar gebruiker

Berichten: 73

Geregistreerd: 25 jan 2014 15:34

Woonplaats: Emmeloord

Bericht 14 okt 2020 10:06

Re: dag allemaal

Welkom op het forum.
Als knutselaar zou ik het wel weten.
Ik heb dan ook mijn eigen orgel gebouwd. Qua kosten kun je het dan zo duur/goedkoop maken als je wil.
Ik ben dus voor Hauptwerk gegaan (en ruim 700 euro voor een compleet orgel :) ).
Het prettige vind ik dat je kunt kiezen voor een orgel waar je muziek om vraagt.
Al zie ik tegenwoordig ook digitale orgels met meerdere orgels erin.....
Eigenbouw orgel (Pedaal Viscount CL40, M-audio klavieren, GINO-midi en meer), FX8350 met 16GB
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 14 okt 2020 12:19

Re: dag allemaal

Welkom Albert,
Ik raad je aan zeker hier en daar eens te gaan lijsteren/kijken. De meeste bezitters vertellen je graag hoe ze het hebben aangepakt en laten het je graag horen.
Misschien handig als we weten waar je (ongeveer) woont.
Het mooiste orgel maak je zelf.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com