Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Setzer koppelen aan meerdere knoppen

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 29 aug 2022 13:16

Setzer koppelen aan meerdere knoppen

Dag

Ik heb een drie klaviers set met onder elk klavier twee knoppen voor de setzer zodat ik vanaf elk klavier de setzer kan bedienen. Nu probeer ik de vooruit en achteruit buttons in HW te koppelen aan de fysieke knoppen onder mijn klavieren, maar als ik bijvoorbeeld de knoppen onder klavier II koppel, doen de knoppen onder klavier I het weer niet. Klaarblijkelijk kun je maar 1 set knoppen toewijzen aan de setzer in HW? Of weet iemand hoe je dit wel voor elkaar krijgt?

Hartelijke groet

Chiel Jan

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 29 aug 2022 18:35

Re: Setzer koppelen aan meerdere knoppen

Chiel Jan

als je MIDI learn hebt gedaan voor de 2e knop met dezelfde functionaliteit en je klikt op OK, dan komt er een pop-up schermpje met een waarschuwing/vraag. Standaard is de middelste aangevinkt waardoor de vorige MIDI learn gewist wordt.
In jouw geval moet je dan kiezen "Both this control (...) and the control(s) listed above" (voor beide knoppen dus dezelfde functionaliteit koppelen).

Het plaatje hieronder is voor een andere knop, maar zoiets krijg je dan.
MIDI Learn.jpg

En als je HW7 hebt, dan moet je bij MIDI learn kiezen voor "for all organs". Dan hoef je het maar 1x te doen en is het actief voor alle orgels in de op dat moment actieve HW config-omgeving.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 02 sep 2022 09:39

Re: Setzer koppelen aan meerdere knoppen

Hoi Evert-Jan

Bedankt! Ik ga het proberen!

grtz

Chiel Jan

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com